Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PNEURI PENTRU AUTOVEHICULE


Detaliu pentru invitatia numarul 324952
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI SIBIU
Numar invitatie: 324952/24.04.2012
Denumire contract: PNEURIPENTRU AUTOVEHICULE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI SIBIUCod fiscal: 4306941, Adresa: str. REVOLUTIEI, nr. 4-6, , Sibiu, Telefon: 0269/208431, Fax: 0269/208431
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PNEURIPENTRU AUTOVEHICULE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru pentru furnizarea depneuri cu specificatiile tehnice si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini, parte integranta a prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 141, 074.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare- 2% din valoarea maxima estimata, pentru fiecare lot in parte, se constituie numai pentru loturile pentru care se depune oferta, valabila 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelorNr. Lot.CANTITATE MAXIMAGARANTIA DEPARTICIPARE-buc--Lei-1542.0025312224.89385226.104520.605514.226538.207845.498546.139532.6310539.4511523.4012539.0013419.3614410.00TOTAL677 buc2821.48 LeiGarantia pentru participarese constituiein una din urmatoarele forme : a)- Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pentru lotul 2 acesta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art. 87 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa poata retine suma prevazuta potrivit prevederilor art. 278 indice 1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, republicata, ofertantului care a depus contestatie la C.N.S.C. impotriva procedurii de atribuire, contestatie ce a fost respinsa de acesta.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata mai sus (in cazul in care aceasta se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari) atrage dupa sine respingerea ofertei conform prevederilor art. 33 alin. (3), lit. b din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Scrisoare de garantie bancara - formularul nr. 8.b)- Prin virament bancar(ordin de plata), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, in contul: RO22TREZ5765005XXX000181 deschis la Trezoreria Sibiu...
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Declaratie privind neincadrarea in prev.art.180 (Formular nr.1)Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstraindeplinirea cerintei.c.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstraindeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 (Formular 2)Documente de confirmare1.Certificatdeatestarefiscalaeliberat de organulde administrarefiscalaal unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s¬-aurespectatconditiileimpusela acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv la data de 25 a lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertei.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea acordului-cadru.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.1 si 2 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinitedecatreeventualiisubcontractantisi/saudecatre tertul/tertii sustinator/sustinatori.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazutela art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Cerinta nr.3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Completare Formular nr.3 din Sectiunea IIICerinta nr.4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din ordonantaConflictul de interese Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular nr. 4 din Sectiunea IIIDocumente de verificare: - extras din Registrul actionarilor/asociatilor, care sa cuprinda informatii actuale despre actionari, administrator, domeniile de activitate si adresa/adresele operatorului economic, certificate de administrator.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica : CMS.SEF IVANCEA TIBERIU IULIAN - SEFUL IPJ SIBIU, responsabil procedura - CMS.SEF CERANU TANIA - SEF SERVICIU LOGISTIC, MEMBRII COMISIEI DE ATRIBUIRE: CMS. SEF CDREANU GHEORGHE - CONSILIER JURIDIC, SCMS. VOINEA CAMELIA , CMS.SEF DEACONU ION, CMS. DICOI DAN, SINSP. LANGA-MURESIAN CIPRIAN, ASP IORGA FLORIN, ASP IUGA ALEXANDRU, ASP MAEREAN CONSTANTIN, AP MURESAN DANA, AP LAZUREANU DANIELA, ASP RUSU ELENA. Cerinta nr. 1 Pentru persoanele juridice/fizice romane: Prezentarea de certificate/ documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente de confirmare : - Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, trebuie sa certifice, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, cu modificarile si completarile ulterioare, faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea acordului-cadru, respectiv sa aiba inscris in certificat codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei publice. Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 60 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor.- Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora, in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoanele juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. - - documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico-financiaraPentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, conform prevederilor art. 11, alin. 4 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in prezenta documentatie de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv valori, cantitati sau alte asemenea - Formularul nr. 14.- In cazul in care se uzeaza de dreptul prevazut mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea I.P.J. Sibiu o solicitare in acest sens, in termenul pre
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP , WWW.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer