Achizitie publica - PNEURI
Detaliu pentru invitatia numarul 347780
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347780/31.05.2013
Denumire contract: PNEURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRANSURBAN S.A.Cod fiscal: 18171186, Adresa: STR. GARA FERASTRAU, NR. 9, Satu Mare, Telefon: +40 0261721973, Fax: +40 0261721973
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GARA FERASTRAU, NR. 9, Satu Mare, Romania, cod postal: 440210, telefon: +40 0261721973, fax: +40 0261721973, persoana de contact: carmen muresan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante SC TRANSURBAN SA Satu Mare, str. Gara cFerastrau, nr. 9, jud. Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PNEURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract de furnizare pneuri cu impartire pe loturi, dupa cum urmeaza: lot1- pneuri pentru autobuze;lot2- pneuri pentru autovehicule;
II.1.6) CPV: 34352200-1 - Pneuri pentru autobuze (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 612 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in lei sau echivalent in alta valuta la cursul Leu/valuta respectiva, comunicat de BNR si valabil cu 5 (cinci) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care instrumentul de garantare nu este redactat in limba romana acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana de un traducator autorizat.Cuantumul garantiei de participare este 1, 5% din valoarea estimata a fiecarui contract de achizitie.Valoarea garantiei de participare/lot este precizata in ANEXA B.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depunere a ofertelor); Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: - virament bancar; - instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata ? conform Formular nr.16; - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, in contul S.C.TRANSURBAN S.A. SATU MARE nr. RO91BACX0000003027174000, deschis la UNICREDIT TIRIAC BANK; - lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante - pentru sume pana la 5000 RON; Neconstituirea garantiei de participare pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor, in cuantumul, forma si avand termenul de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, reprezinta motiv de respingere a ofertei, conf.art.33 din HG 925/2006. Conform Legii nr. 346/2004 [1], IMM-urile beneficiaza de o reducere a garantiei de participare si a garantiei de buna executie cu 50%. Pentru a putea beneficia efectiv de facilitatile mentionate, operatorii economici sunt obligati sa faca dovada calitatii de IMM.(Formular nr. 13)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui in termen de maxim 15 zile de la semnarea acestuia printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform Formular nr. 5 si devine anexa la contract; Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea sumei la casieria S.C. TRANSURBAN S.A. Satu Mare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Restituirea/eliberarea garantiei de buna executie se face in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul de achizitie, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra lor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- completare Formular nr.1;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile -completare Formular nr.2;
-Certificat de participare cu oferta independenta ? cerinta obligatorie, conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta- completare Formular nr.3;
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, modificata si completata- completare Formular nr. 7-Declaratia se va prezenta si de terul sustinator-acesta nu se va incadra in prevederile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ivan Simion - Director General; Carmen Muresan- responsabil achizitii publice ; Dan Florescu - sef exploatare, Molnar Csaba- inginer sef, Donca Vasile- sef atelier reparatii ; acest document va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator , daca este cazul;
-Certificat fiscal privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie lizibila semnata si stampilata, cu mentiunea in conformitate cu originalul);
-Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale (original sau copie lizibila semnata si stampilata, cu mentiunea in conformitate cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat constatator eliberat de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic ? depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte ca informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor- pt. persoane juridice romane si documente edificatoare din care sa rezulte ca informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul la care se va anexa si traducerea autorizata in limba romana)care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident- pt. persoane juridice /fizice straine;Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata , in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.In cazul asocierii cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri . Se va prezenta cifra de afaceri din ultimii 3 (trei)ani (in lei si euro) luandu-se in calcul cursul BNR valabil la data de 31 decembrie al fiecarui anPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 16:35