Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Pneuri de vara pentru ambulantele si autovehicolele auxiliare ce compun parcul auto al SAJ Vaslui


Detaliu pentru invitatia numarul 344018
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul de Ambulanta Judetean Vaslui
Numar invitatie: 344018/19.03.2013
Denumire contract: Pneuri de vara pentru ambulantele si autovehicolele auxiliare ce compun parcul auto al SAJ Vaslui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul de Ambulanta Judetean VasluiCod fiscal: 7422584, Adresa: Str.Tipografiei, Nr.1, Vaslui, Telefon: 0235/361498, Fax: 0235/311934
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pneuri de vara pentru ambulantele si autovehicolele auxiliare ce compun parcul auto al SAJ Vaslui
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de pneuri de vara pentru ambulantele si autovehicolele auxiliare ce compun parcul auto al SAJ Vaslui
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 2326 lei.In cazul constituirii garantiei de participare in alta moneda, conversia in lei, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Modalitatea de depunere a garantiei de participare ? conform art. 86 al. 1 din HG nr. 925/2006: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ?( Formularul nr. 33) b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, c) virament bancar, prin ordin de plata vizat de banca, in contul SAJ Vaslui deschis la Trezoreria Vaslui, RO73TREZ6565041xxx000360.Garantia de participare, indiferent de forma de constituire, se va prezenta in format electronic pe SEAP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediul A.C. de catre toti operatorii economici (exceptie facand viramentul bancar). Garantia de participare poate fi retinuta de autoritatea contractanta in conditiile art. 87 din HG nr. 925/2006 precum si ale art. 278 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006.In baza Legii nr.346/2004 pentru I.M.M. valoarea garantiei de participare este de 50% din cuantumul garantiei de participare.Cerinta obligatorie: in cazul I.M.M. garantia de participare va fi insotita de Declaratia pe propie raspundere ca societatea se incadreaza in categoria I.M.M. (Formular nr.31).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ( Formularul nr.3)2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Formular nr.4 ). Este anexat si tabelul cu persoanele implicate in procesul de evaluareJr.Popa Aurora-Manager generalCorduneanu Mihaela Cristina - director economicBuculeasa Liviu - director tehnicBianu Virgil - inginerHaba Cristian-economist3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Formular nr.1 ).4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Formular nr.2 )Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP, SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de de ONRC, conform Ordinului 509/2011.Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP, SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICAPersoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea unei liste cu principalele produse furnizate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca ofertantul a indeplinit unul sau mai multe contracte de furnizare pentru produsele care fac obiectul procedurii sau similare.(Formular nr. 5)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.03.2013 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer