Achizitie publica - PNEURI PENTRU AUTOVEHICULE
Detaliu pentru invitatia numarul 327551
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327551/23.05.2012
Denumire contract: PNEURI PENTRU AUTOVEHICULE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC SERVICII PUBLICE IASI SACod fiscal: 27277063, Adresa: IASI, SOS. NATIONALA, NR. 43, Iasi, Telefon: 0232/263542, Fax: 0232/277650
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IASI, SOS. NATIONALA, NR. 43, Iasi, Romania, cod postal: 700237, telefon: +40 232263542, fax: +40 232277650, persoana de contact: VALENTIN CUTITARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: IASI, SOS. NATIONALA, NR. 43, Et. 5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PNEURI PENTRU AUTOVEHICULE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare pneuri pentru autovehicule
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de :1.680 lei- perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile)- forma de constituire a garantiei de participare: |x| depunere la casieria autoritatii aunui ordin de plata sau a unei file cec, confirmate de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;|x| prin virament bancar in contul autoritatii contractante: RO72BTRL02401202298869XX? BANCA TRANSILVANIA|x| instrument de garantare emis de o societate bancara (formularul 4) ori de o societate de asigurari.Garantia de participare este irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, cf. art.86 al.2 si al.3 lit.b din HG 925/2006, modificata si completata.Neconstituirea garantiei de participare pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor, in cuantumul, forma si avand termenul de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, reprezinta motiv de respingere a ofertei, conf.art.33 din HG 925/2006, modificata si completata.Returnarea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise.ConformLegii nr. 346/2004 [1] , IMM-urile beneficiaza de o reducere a garantiei de participare si a garantiei de buna executie cu 50%. Pentru a se putea bucura efectiv de facilitatile mentionate, operatorii economici sunt obligati sa faca dovada calitatii de IMM.(formular 15)In eventualitatea unei contestatii a operatorului economic, conform prevederilor art.2781(1) din OUG34/2006, modificata si completata, in cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1.120 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: scrisoare de garantie bancara de buna executie se constituie in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca din Romania . Scrisoarea de garantie bancara de buna executie devine anexa la contract; retineri succesive a unui procent de 5% din sumele datorate pentru facturi partiale, pana la concurenta valorii finale a garantiei de buna executie; in cazul in care ofertantul opteaza pentru aceasta varianta, acesta are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Mun. Iasi un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului (cf. art.1 din HG 1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34 /2006, actualizata-Completati formularul nr. 1;Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata-Completati formularul nr. 2; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator- Completati formularul nr.3; Persoanele cufunctie de decizie din cadrul autoritatii contractante suntz; Director general ing. Luminita Salceanu, Director adj. Bart Corneliu, Cons. jr. Cazacu Vanda, ing. Sirbu Marius, Sef birou aprovizionare Cutitaru Valentin si Insp. Licitatii si Achizitii Cosuleanu Diana;Certificatul de participare cu oferta independenta, cf. Ordinului ANRMAP 314/2010- Completati formularului nr. 4; Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului- Certficate, atestate, autorizatii, etc.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse similare prezentului contract, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau operatori economici, Gradul de acoperire la nicel local (prezentare document din care sa reiasa ca poate dispune de minim un punct de desfacere in mun. Iasi sau in zona periurbana) Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii-Prezentare certificat ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 09:21