Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Pneuri pentru autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 327843
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Serviciul de Ambulanta Judetean Bacau
Numar invitatie: 327843/24.05.2012
Denumire contract: Pneuri pentru autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul de Ambulanta Judetean BacauCod fiscal: 5995020, Adresa: Str. Florilor, bl. 10, sc.A, ap.1 - intrare laterala bloc, Bacau, Telefon: 0234584050, Fax: 0234542668
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pneuri pentru autovehicule
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare pneuri pentru autovehicule, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 840 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gararantiei de participare: 2% din valoarea estimata a loturilor fara TVA: Pneu vara 165/65 R13 = 10.80 lei, Pneu vara 165/70 R14 = 11.20 lei, Pneu vara 175 R14C = 41.60 lei, Pneu vara 195/70 R15C =55.20 lei, Pneu vara 205/65 R16C = 224.00 lei, Pneu vara215/65 R16C = 224.00 lei, Pneu vara 215/70 R15C = 217.60 lei, Pneu vara 215/75 R16C = 20.40 lei, Pneu vara 225/55 R17C = 37.20 lei, Pneu vara 225/70 R15C = 145.60 lei, Pneu vara 235/65R16C = 104.00 lei. Pneu iarna 165/70 R14 = 12.00 lei, Pneu iarna 175 R14C = 26.40 lei, Pneu iarna 195/70 R15C = 153.60 lei, Pneu iarna 205/65 R16C = 438.00 lei, Pneu iarna 215/65 R16C = 450.00 lei, Pneu iarna 215/70 R15C = 480.00 lei, Pneu iarna 215/75 R16C = 316.80 lei, Pneu iarna 225/55 R17C = 89.60 lei, Pneu iarna 225/70 R15C = 518.00 lei, Pneu iarna 235/65 R16C = 140.80 lei. Garantia de participare este valabila de la data limita de depunere a ofertelor 90 de zile. Garantia de participare se va prezenta AC cel mai tarziu o data cu oferta. Pentru I.M.M. -uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat mai sus. In acest caz, ofertatul va prezenta o declaratie pe propria raspundere conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor (Formular 15). Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute de art. 86 HGR nr. 925/2006 (in cazul gar. de particip constituita prin scrisoare - Formular nr. 3). Contul AC deschis la Trezoreria Bacau este RO15TREZ0615005XXX006532. Garantia de participare se retine conform art. 87 si se restituie conform art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006: in cazul in care garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare bancar- Formular nr. 8; Virament bancar cu OP in contul RO15TREZ0615005XXX006532 deschis la Trezoreria Bacau. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la data expirarii duratei contractului. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG nr. 925/2006. Se constituie pana la data semnarii contractului sau in termen maxim de 5 zile de la semnarea acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea (Formular nr. 4);2. Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 5);NOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul un exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propia raspundere, se acepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 6);4. Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 14); persoanele cu functie de decizie in cadrul Serviciului de Ambulanta Judetean Bacau sunt Cretu Aura - Manager General, Colibaba Adrian - Director Medical, Ghincu Codrin Dumitru - Director Economic, Munteanu Cristian Constantin - Director Tehnic, Danaila Elena - Asistent Sef;5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 (Formular nr. 13);6. Certificate fiscale privind taxele si impozitele locale si catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?); a) Persoane juridice/fizice romane7. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.8.b) Persoane juridice/fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta orice document considerat edificator, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, respectiv certificat emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificat, o declaratie pe propria raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei entitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia. (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 9. Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimi 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 10. O lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, 11. Experienta similara, 12. Prezentarea unei recomandari din partea altor beneficiari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer