Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Pneuri pentru autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 338409
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 338409/30.10.2012
Denumire contract: Pneuri pentru autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Olteni nr 2 - 4, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030786, telefon: +40 213035600, fax: +40 213035909, persoana de contact: REGISTRATURA - parter, Maria ROMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Olteni nr 2 - 4, Sector 3, Bucuresti, parter, sala de sedinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pneuri pentru autovehicule
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare pneuri si se vor asigura serviciile de montaj a anvelopelor pe jante si echilibrarea rotilor dupa montaj la o vulcanizare sau unitate service conform Caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui in urmatoarele moduri: - fie prin orice instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari(formularul 3) care se prezinta in original;
-fie prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (cont IBAN RO54 RNCB 0072 0058 0063 0001, deschis la BCR filiala sector 1)- Garantia de participare avand o valabilitate de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si in cuantum de: 4.800 lei- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul in care operatorul economic ofertant se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii de constituire a garantiei de participare, documentele care potrivit legii atesta inregistrarea acestuia ca IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% sau 5 % in cazul IMM ? urilor din pretul contractului, fara T.V.A. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila - formularul nr. 4. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, si se va prezenta in original.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila ? formularul nr. 4.- Nu se accepta constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In situatia depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori economici acestia vor completa formularul 10 ?Informatii privind asocierea?, anexat, si toti asociatii vor depune documentele de calificare solicitate mai jos.Prezententarea formularului 11 ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?Declaratii privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: - prezentarea formularului 5, completat si semnat, insotit, de Cazierul Judiciar al operatorului economic (persoana juridical - firma).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Cerinta obligatorie: - prezentarea formularului 6 completat si semnat;
- prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social si a certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si nici la bugetul general consolidat, (sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferte). Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau copie conform cu originalul.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.Declaratie Incompatibilitate conform art. 69 din OUG 34/2006, cu modificatrile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: prezentarea Formular 12Oferta depusa de un ofertant care se afla intruna din situatiile din Declaratia de incompatibilitate, va fi exclusa din procedura. Declaratia va fi prezentata de ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/terti sustinatori (dupa caz). (Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante conform articolului 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele: Director DPDRETAFE Ion Marius MATEESCU, Director General Adj. CEC - Corneliu ENE, Director General Adj. Conducere Sistem - Octavian LOHAN, Director Directia Financiara Marian Mache GHEORGHITA, Director Ec. Maria IONESCU, Director DJ Anisoara CORNILA.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta - prezentarea formularului 13, completat si semnatDeclaratie Privind Calitatea de Participant la Procedura - prezentarea formularului 7, completat si semnatInformatii Generale - prezentarea formularului 9, completat si semnat.Pentru echivalenta leu/euro se va folosi cursul de referinta comunicat de bnr valabil pentru ziua a 7-a premergatoare datei de deschidere a ofertelor publicata in anuntul/invitatia de participare din SEAP. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, in copie legalizata sau copie conform cu originalul, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Daca ofertantul semnatar al contractului, a prezentat certificatele in copie conform cu originalul, acesta are obligatia ca la cererea Comisiei de evaluare sa prezinte acest certificat in original sau copie legalizata.In cazul depunerii unei oferte comune se va prezenta, in mod obligatoriu, certificatul constatator pentru toti ofertantii asociati.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nu este cazul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, care prin sa confirme furnizarea produselor a caror cantitate / valoare sa fie mai mica sau egala cu valoarea estimata. Formularului nr. 8, recomandari / proces verbal de receptie /contracte - se va prezenta si copii dupa informatiile relevante din contractul in indeplinirea contractului respectiv, (certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar). Ofertantul va face dovada ca are implementat sau in curs de implementare, un sistem de management al calitatii certificat in conformitate cu standardele in vigoare la nivel national/international, cum ar fi EN ISO 9001 (SR EN ISO 9001)/2008 si ISO 3877-1/1999sau similare prin depunerea certificatelor sau a altor documente de atestare a sistemului calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer