Achizitie publica - Pneuri pentru autovehicule
Detaliu pentru invitatia numarul 355862
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355862/19.11.2013
Denumire contract: Pneuri pentru autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Politie al Judetului BrasovCod fiscal: 4383979, Adresa: str. Titulescu Nicolae Nr.28, Brasov, Telefon: 0268/511406, Fax: 0268/511406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Prundului nr.10, Brasov, Romania, cod postal: 500123, telefon: +40 268407500/21711, fax: +40 268511406, persoana de contact: Serviciul Logistic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Secretariatul Serviciului Logistic din mun. Brasov. str. Prundului nr.10, jud. Brasov, Romania, telefon: +40 268407500/21711, fax: +40 268511406,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pneuri pentru autovehicule
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Anvelope de iarna si de vara pentru autovehicule
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 302 - 484, 858 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de part.: 1% din val. maxima estimata pt. fiecare lot in parte: Lot 1=1.186, 04lei, Lot 2=187, 58lei, Lot 3=17, 10lei, Lot 4=26, 60lei, Lot 5=8, 88lei, Lot 6=76, 60lei, Lot 7=32, 00lei, Lot 8=31, 08lei, Lot 9=8, 40lei, Lot 10=21, 50lei, Lot 11=11, 10lei, Lot 12=20, 00lei, Lot 13=46, 40lei, Lot 14=114, 80lei, Lot 15=16, 38lei, Lot 16=63, 70lei, Lot 17=64, 48lei, Lot 18=31, 10lei, Lot 19=27, 24lei, Lot 20=44, 64lei, Lot 21=38, 50lei, Lot 22=83, 98lei, Lot 23=24, 42lei, Lot24=83, 44lei, Lot 25=91, 44lei, Lot 26=33, 12lei, Lot 27=22, 20lei, Lot 28=66, 56lei, Lot 29=65, 94lei, Lot 30=35, 80lei, Lot 31=13, 20lei, Lot 32=18, 00lei, Lot 33=6, 60lei, Lot 34=7, 80lei, Lot 35=21, 96lei, Lot 36=1.023, 96lei, Lot 37=155, 76lei, Lot 38=36, 72lei, Lot 39=29, 68lei, Lot 40=6, 92lei, Lot 41=60, 32lei, Lot 42=22, 80lei, Lot 43=19, 12lei, Lot 44=8, 04lei, Lot 45=22, 64lei, Lot 46=7, 64lei, Lot 47=17, 36lei, Lot 48=42, 12lei, Lot 49=58, 08lei, Lot 50=13, 88lei, Lot 51=55, 40lei, Lot 52=51, 48lei, Lot 53=25, 20lei, Lot 54=23, 50lei, Lot 55=29, 64lei, Lot 56=26, 56lei, Lot 57=55, 40lei, Lot 58=14, 16lei, Lot 59=60, 28lei, Lot 60=124, 08lei, Lot 61=37, 32lei, Lot 62=24, 08lei, Lot 63=76, 02lei, Lot 64=41, 92lei, Lot 65=6, 60lei, Lot 66=7, 80lei, Lot 67=15, 52lei.Perioada de valabilitate a gar. de part. va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Gar. de part. se poate constitui in oricare din formele prevazute la art.86 din HGR 925/2006, mai putin fila CEC sau numerar la casieria autoritatii contractante.Cont I.P.J. Brasov garantii: RO05TREZ1315005XXX000141 deschis la Trez. mun. Brasov, CUI 4383979.Pentru gar. de part. constituita in alta valuta, data de referinta a echivalentei va fi cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Gar. de part. va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art.87 si 88 din HGR nr.925/2006, precum si in cuantumul prevazut de art 278 ind.1 din OUG nr.34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 1?in original.Cerinta 2: Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 2?in original. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie: Seful Inspectoratului de Politie al Judetului Brasov?chestor de politie dr. ARON IOAN; Contabil sef?comisar sef de politie RADULESCU IOAN-GHEORGHE; Presedinte al comisiei de deschidere si evaluare a ofertelor?comisar sef de politie PASNICU PAUL-DANUT; Membrii al comisiei de deschidere si evaluare a ofertelor: comisar de politie CIORANEANU AMADA, comisar sef de politie TRUSCA MIHAELA-ADRIANA, subinspector de politie BULGAR BIANCA-DIANA, inspector principal de politie DECUSEARA ADRIAN; Membru de rezerva al comisiei de deschidere si evaluare a ofertelor ? inspector de politie FORTU ALEXANDRA-IOANA.Cerinta 3: Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 3?in original.Cerinta 4: Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 4?in original.Cerinta 5: Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat-pentru indeplinirea cerintei se vor prezenta certificate constatatoare (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si pentru impozitele si taxele locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011. Cerinta 1: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei. Datele precizate in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul.Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana).Traducerea in limba romana trebuie sa fie realizata de un traducator autorizat a carui semnatura sa fie legalizata de un notar public.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate sau alte documente emise de organismele abilitate, care sa ateste conformitatea produselor, prin prezentarea de copii semnate si stampilate « Conform cu originalul » dupa certificatele de omologare emise de organismele abilitate pentru fiecare tip de anvelopa ofertat., Descrieri si/sau fotografii/fise tehnice/cataloage pentru fiecare tip de anvelopa ofertat, a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care se solicita acest lucruPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2013 12:34