Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Poarta de imbarcare la Terminalul nr.1


Detaliu pentru invitatia numarul 331468
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: S.N. AEROPORTUL INTERNATIONAL TIMISOARA TRAIAN VUIA S.A.
Numar invitatie: 331468/11.07.2012
Denumire contract: Poarta de imbarcare la Terminalul nr.1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.N. AEROPORTUL INTERNATIONAL TIMISOARA TRAIAN VUIA S.A.Cod fiscal: RO11178217, Adresa: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Timisoara, Telefon: 0256 386007, Fax: 0256 386007 ;0256 490705
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300790, telefon: +40 256386007, fax: +40 256386007, persoana de contact: Mirela Gheorghiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300790, telefon: +40 256386007, fax: +40 256386007, - Biroul Achizitii Publice -persoana de contact: Mirela Gheorghiu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Poarta de imbarcare la Terminalul nr.1
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari pentru realizarea unei porti de imbarcare la Terminalul nr. 1
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare - 4018 lei/2009 lei pt.IMM(formular M).Modalitati de constituire?Virament bancar in contul autoritatii contractante RO70 BRDE 360S V333 5567 3600, (cont Lei), BRD - TIMISOARA, confirmat prin extras de cont; ?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata, i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare (2009 lei). Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5%/2, 5% pt. IMM, din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. Modul de constituire: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular 2), care va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular 3) ), pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (formular 4)4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare (formular 5). In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Cornel Samartinean - Director General, Marius Mezin - Director Comercial, Marius Ursu - Director Economic, Aurelian Ciolan - Director Administrativ.Aceasta se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.5.Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele de la pct. 5 si 6 se pot depune in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. In cazul in care sunt depuse in copie simpla, acestea se vor solicita in original ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata pentru persoane fizice / juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa se dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens (traducere autorizata in limba romana) a) Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??.Inainte de transmiterea comunicarii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator sa prezinte acest certificat in original sau copie legalizata.b) Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva , in original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul?? ( traducere autorizata in limba romana)c) Se va prezenta autorizatie emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana (AACR) pentru acest tip de lucrari, de asemenea pentru partea de proiectare instalatii (conform art. 63 din Ordonanta Guvernului OG Nr. 29/1997 privind Codul Aerian.Prezentare: copii xerox, lizibile, semnate si stampilate - ?Conform cu originalul? de catre ofertant
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, in care se solicita si cifra medie de afaceri realizata pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate, in lei si echivalent in euro (curs BNR mediu de: 2009 = 4, 2373, 2010 = 4, 2099, 2011 = 4, 2379)., Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul / ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, etc, pe care candidatul/ ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata acestei invitatii pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer