Achizitie publica - "Pod de beton armat peste Valea Saes pe DJ 106 lim.jud.Sibiu-Apold-Sighisoara (DN 13) km 93+756, judetul Mures"
Detaliu pentru invitatia numarul 337274
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337274/12.10.2012
Denumire contract: "Pod de beton armat peste Valea Saes pe DJ 106 lim.jud.Sibiu-Apold-Sighisoara (DN 13) km 93+756, judetul Mures"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetulMuresCod fiscal: 4322980, Adresa: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Telefon: 0265-263211, Fax: 0265-268718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 265263211, fax: +40 265268718, persoana de contact: Savu Felicia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii contractante din Targu Mures, str. Primariei nr.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Pod de beton armat peste Valea Saes pe DJ 106 lim.jud.Sibiu-Apold-Sighisoara (DN 13) km 93+756, judetul Mures"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract prevede realizarea serviciului de proiectare si executie a lucrarii"Pod de beton armat peste Valea Saes pe DJ 106 lim.jud.Sibiu-Apold-Sighisoara (DN 13) km 93+756, judetul Mures"Valoarea estimata a contractului ce face obiectul procedurii competitive (valoare in functie de care se vor evalua ofertele) este de :1.213.800 leiNOTA: ? Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri IN FUNCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor lucrari similare ce vor fi achizitionate ulterior. Cuantumul garantiei de participare, precum si nivelurile impuse pentru cerintele de calificare s-au raportat la valoarea estimata ce nu cuprinde valoarea eventualelor lucrari similare care vor fi achizitionate ulterior .?Incadrarea ofertei in categoria ofertelor inacceptabile (art. 36 lit. e) si lit. e1) din H.G. nr. 925/2006 se va face prin raportare la valoarea estimata fara eventualele lucrari similare ce vor fi achizitionate ulterior
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 270, 868 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul :24.276lei.Valabilitate :120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire : - virament bancar in contul A.C. RO11TREZ4765006XXX000224, deschis la Trez. Tg. MS, cod fiscal: 4322980sau- instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc. Garantia de participare se va constitui conform art.86 alin.(1), din HG 925/2006, cu modif. si completarile ulterioare, trebuie sa prevada ca va fi irevocabila ( se va prezenta in original) si ca plata garantiei se va executa respectand prevederile art.86, alin (3), lit. ?a?, ?b? din HG 925/2006.Dovada efectuarii viramentului bancar se realizeaza prin prezentarea in original al OP cu viza bancii. Instrumentul de garantare emis in cond de o soc bancara ori de o soc de asigurari se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie.Instrumentul de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari trebuie sa faca referire la toate cazurile privind dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare sau o parte din garantia de participare, conform: ? art.87, alin. (1) din HGR nr.925/2006;? art.278^1 , alin. (1) din OUG nr.34/2006?Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4.993, 79 lei.?Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006 ) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune in original: o decl pe proprie raspundere cu numarulmediu anual de salariatipe anul2011 si cifra de afaceri pe anul 2011 Formular nr.23
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului fara T.V.A.- modul de constituire a garantiei de buna executie: - prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale conform art.90, alin (3) din HG 925/2006;sau- prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art.90, alin(1) din HG 925/2006. Garantia de buna executie constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , devine anexa la contract siva fi irevocabila si trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa respectand prevederile art.86, alin(3), lit.?a?, ?b?, din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor art.92 alin (4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 formularulnr.22. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 formularul nr. 33. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata;Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: -Certificat de atestare fiscala (ANAF) privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul de stat ;
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local eliberat de Primarii.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.In momentul depunerii ofertei documentul va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.b. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare , eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.4. Declaratia privind calitateade participant la procedura formularul nr.4.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formularul nr.56. Declaratia de neincadrare in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006. Se va completa formularul nr.6 . Persoanele care detin functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean Mures in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt : Presedinte CJ Mures Ciprian Dobre, Vicepresedinti : Ovidiu Dancu si Lokodi Edita Emoke; Aurelian Paul Cosma, Secretarul judetului;ViorelIosib, Directorul Directiei Juridice si Administratie Publica; Bartha Iosif, Directorul Directiei Economice; Genica Nemes, sef serviciu Juridic; Marton Katalin, Director executiv Directia Tehnica; Carmen Patran, sef serviciu Investitii si Achizitii publice ; Oarga Marieta sef serviciu Urmarirea Lucrarilor si aparatul de specialitate Alin Marginean , Puscas Maria - serviciu Financiar- Contabilitate, Ioana Taciuc sef Serviciu Buget, consilierii Directiei tehnice: Gorea Mihaela, Sin Daniela, Savu Felicia , Ignat Ionel, Bartha Zsolt, Gaspar Levente, Nirestean Diana, Magyari Zoltan, Ene Gabriela, Bojthe Irina, Plesa Adrian.Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Presedinte CJ Mures Ciprian Dobre, Vicepresedinti: Ovidiu Dancu si Lokodi Edita Emoke, Antonie Stefan-Mihail, Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile-Grigore, Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Chirtes Ioan Cristian, Coman Melus Florian, Csep Éva Andrea, Eros Csaba, Filimon Vasile, Gasparik Attila Csaba, Georgescu Cristian Radu, Gliga Ioan Florin, Ilyes-To;th Alexandru, Iacob Letitia, Kelemen Attila-Marton, Mora Akos Daniel, Mo;zes Levente Sandor, Popa Dragos Codrin, Pop Teodor Mircea, Pokorny Vasile Stefan, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Tatar Bela, Todoran Liviu Radu, Tusnea Ioan, Urcan Ionas Florin.In conformitate cu Art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire formular nr.1. In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/ documentele edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul din raza teritoriala undeofertantul isi are sediul.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/ copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Persoane juridice /fizice, straineSe vor prezenta documentecare sa dovedesca forma de inregistrare ca persoana fizica autorizata sau juridica, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionala la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului- traduse in limba romana si legalizate, din care sa rezulte faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniul de activitate, activitatea ce face obiectul procedurii, si nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizarea judiciara sau faliment.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Experienta similara pentru serviciul de proiectare, proiectantul va dovedi experienta in proiectare de poduri (faza PT+DE+CS), prin maxim 1 contract de proiectare de poduri care sa includareparatii capitale / reabilitare / constructie de pod. Valoarea contractului de proiectare prezentat ca experienta similara trebuie sa fie de minim 25.000 lei fara TVA. Se va prezenta copie dupa contractul de proiectare (sau parti relevante din acestea) prezentat ca experienta similara, conform cu originalul/ certificat constatator/ procese verbale de receptie a proiectelor. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca in cadrul contractelor prezentate s-au realizat toate fazele de proiectare solicitate (PT+CS+DE)., Continuare cerinta nr.1Documentele vor contine obligatoriu cel putin date referitoare la: -faza de proiectare; (faza PT+DE+CS)- obiectul contractului si a actului aditional daca este cazul- durata contractului/perioada in care s-a realizat contractul;
-valoarea contractului;
- respectarea/nerespectarea termenelor asumate la incheierea contractului.-modul de indeplinire a contractului/calificativ, Cerinta nr.2Pentru executie, se solicita ca ofertantiisa faca dovada ca au executat in ultimii 5 ani lucrari a caror obiect a fost executarea unor lucrari similare avand acelasi obiect cu cel al contractului in cauza, in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost in valoare de minim 1.140.000 lei fara TVA. Aceasta valoare trebuie sa fie obtinut din maxim 2 contracte de lucrari. Obligatoriu in cadrul acestor lucrari trebuie sa fi fost executat lucrari de reabilitare/ modernizare drumuri, respectiv reparatii capitale/ reabilitare/ construire poduri.Fisele de experienta similara vor fi insotite de copie/ copie legalizata/ copie conforma cu originalul dupa documentul/ informatiile din contract necesare pentru demonstrarea cerintei, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, aferent contractului de executie lucrari prezentat ca experienta similara/ document constatator sau Certificarea de buna executie, Continuare cerinta nr.2Documentele vor contine obligatoriu cel putin date referitoare la: -tipul lucrarilor executate; (reabilitare/ modernizare drumuri, reparatii/ reabilitare/ construire pod si lucrari de consolidari la drumuri.)- obiectul contractului si a actului aditional daca este cazul- durata contractului/perioada in care s-a realizat contractul;
-valoarea contractului;
- respectarea/nerespectarea termenelor din graficul deexecutie, asumate la incheierea contractului., Cerinta nr.3 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiCerinta minima de calificarea. statie de producere a mixturilor asfaltice sau contract cu un furnizor de asfalt, cu indicarea exacta a amplasamentului ;b. statie de preparare a emulsieisau contract cu un furnizor de emulsie, cu indicarea exacta a amplasamentului.c.perie mecanica -minim 1 buc.;d. instalatie pentru raspandirea emulsiei? minim 1 buc.;e. autocisterna de apa cu dispozitiv stropire si /sau maturare - minim 1 buc.;f. cilindru compactor12 tf - minim 1 buc. ;, g. cilindru compactor > 14 tf - minim 1 buc.;h. vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii inguste ? minim 1 buc ;i. repartizator de mixturi asfaltice ?minim 1 buc ;j. mijloace de transport specifice transportului de mixtura asfalticadotate obligatoriu cuprelate -minim 2 buc;k. mijloace de transport pentru diferite materiale ? minim 2 buc ;l.excavator ? minim 1 buc;m. buldoexcavator ? minim 1 buc;n. incarcator frontal ? minim 1 buc;o. automacara ? minim 1 buc;Pentru mijloacele de transport, utilaje si echipamente tehnice inchiriate se va depune contractele de inchiriere, conventiile de inchiriere sau angajament de punere la dispozitie pentru utilajele respective, valabile la data depunerii ofertelor., Cerinta nr.4 Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de serviciul de proiectareSe va face dovada asigurarii personalului de specialitate, necesar pentru indeplinirea prestarii serviciului de proiectare din cadrul contractului, dupa cum urmeaza: a. Proiectanti ? In echipa de proiectare trebuie sa fie cel putin: - 2 ingineri specialisti in domeniul de proiectare drumuri.- Topograf care va efectua masuratori in vederea obtinerii datelor necesare proiectantului pentru stabilirea exacta a cantitatilor de lucrari necesare, iar la terminarea lucrarilor va preda autoritatii contractante o documentatie topografica, realizat in sistem Stereo 70, care va fi predat intr-o forma care sa permita prelucrarea ulterioara a datelor. Topograful va realiza documentatia de intabulare aferent podului.Atestat OCPI topograf, Continuare cerinta nr.4Pentru persoanele enumerate se solicita: CV, copie dupa diplome, atestate, legitimatii, angajamenta de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr.5 Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea executiei lucrarii.Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate, raspunzator direct de indeplinirea derularii contractului de executie a lucrarilor, dupa cum urmeaza: a. Sef santier (responsabil de lucrare) ? absolvental unei Facultati de Constructii (inginer sau subinginer)b. Responsabil tehnic cu executia inginer sau subinginer atestat in oricare domeniu/ subdomeniu cuprins in domeniul deConstructii II (constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele, conform Ordinului 777/2003) cu atestat valabil la data depunerii ofertelor, Continuare cerinta nr.5c. Responsabil cu controlul tehnic de calitate - inginer sau subinginer autorizat sau numit sa desfasoare activitatea de control tehnic de calitateSituatiile de lucrari vor fi semnate si stampilate, pe langa celelalte semnaturi, de responsabilul tehnic cu executia si de responsabilul cu asigurarea calitatii.Pentru persoanele enumerate se solicita: CV, copie dupa diplome, atestate, legitimatii, angajamenta de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, Continuare cerinta nr.6Personal calificat: specialisticalificatiaferent lucrariloride executie in domeniul de drumuri si poduri: asfaltator, fierar betonist, betonist, izolator hidrofug, dulgher., Cerinta nr.7Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art.190, alin(2). In cazul in care ofertantul / candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului /ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedurade atribuire conform art. 180si art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006, Cerinta nr.8 Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): Acord de subcontractare ? Formular nr. 22 .Declaratie si lista cuprinzand subcontractantii, cu partea subcontractata exprimata valoric, cu specificarea exacta a partii din contract care va fi executata de fiecare subcontractant ? Formular nr. 12 . In cazul in care oferta va fi declarata castigatoare, atunci la semnarea contractului cu autoritatea contractanta, ofertantul declarat castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii declarati in oferta.- Declaratia de neincadrare in prevederile art 69 (1)/OUG 34/2006 Se va completa formularul nr.6Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante.Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta nr.9Informatii privind asociatii (daca este cazul): Se va completa Formularul nr. 13 - Acordul de asociere, in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat, inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.1)2)Se va completa Formularul nr.25 ?Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora3) Se va completa Formularul nr. 21 - Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire., Continuare cerinta nr.9Liderul asociatiei va fi autorizat sa isi asume angajamente si va primi instructiuni pentru executarea contractului. Platile aferente contractului se vor faceliderului asociatiei. Pe durata desfasurarii procesului de evaluare al ofertelor, comisia de evaluare va purta corespondenta (daca este cazul) numai cu liderul asociatiei desemnat conform Acordului de asociere.Asociatii vor prezenta formulare cuprinse la punctele III.2.1.a) si III.2.1.b)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratis de pe SEAP (site-ul www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 10:20