Achizitie publica - Pod LIVADA peste raul Viseu in localitatea Moisei, judetul Maramures
Detaliu pentru invitatia numarul 335790
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335790/20.09.2012
Denumire contract: Pod LIVADA peste raul Viseu in localitatea Moisei, judetul Maramures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MOISEI (CONSILIUL LOCAL MOISEI)Cod fiscal: 3626921, Adresa: STR.PRINCIPALA, NR. 1300, JUD. MARAMURES, Moisei, Telefon: 0262347601, Fax: 0262347979
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRINCIPALA, NR. 1300, JUD. MARAMURES, Moisei, Romania, cod postal: 437195, telefon: +40 262347601, fax: +40 262347979, persoana de contact: TOADER STETCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Primariei comunei Moisei din loc. Moisei nr. 1300 jud. Maramures.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pod LIVADA peste raul Viseu in localitatea Moisei, judetul Maramures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie pod peste raul Viseu cu un singur fir de circulatie avand o lungime de 22, 15 m, conform proiectului tehnic nr. 32/2012 intocmit de catre S.C. D.X.F.S.R.L. Baia Mare.
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 307, 584 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 5.000 lei cu valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor . Garantia se va constitui prin oricare din modurile prevazute la art. 86 din HG 925/2006 . In cazul constituirii prin virament bancar, garantia se va depune in contul RO08 TREZ 4415 004X XX00 0026 deschis la Trezoreria Viseu de Sus. In cazul constiturii prin instrument de garantare ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurari emitente sa insereze in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006 si la art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006 (formular GB). Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33 alin. 3 lit. b) din HG 925/2006 . Garantia de participare va putea fi constituita si prin consemnarea acestei sume de bani la casieria Primariei Moisei.Ofertele neinsotite de garantia de participare sau care nu respecta cerintele minime mai sus mentionate, vor fi respinse la deschidere .Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute de art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006 este valabila pentru toate modalitatile de constituire a acesteia. Garantia de participare se va restitui conform art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 prin retineri succesive sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, de preferabil din Romania, valabila pe perioada prestarii serviciului, cu respectarea prevederilor art. 88 alin. 2-3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaCompletare si semnare formular nr. F1 ( formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic). Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art . 180, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Completare si semnare Formular nr. F2 (formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic). Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul /candidatul nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 181, orice document considerat edificator, din acest punt de vedere, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, odeclaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata .Evaluarea cerintei : Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006Completare si semnare Formular F3 (in limba romana sau traducere autorizata ).Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica . In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante sunt: - Primar ? STETCU TOADER- Viceprimar ? TOMOIAGA GRIGORE- Secretar ? TOMOIAGA GRIGORE- Contabil ?sef ? COMAN GRIGORE- Membru comisie ? Tomoiaga Sorin Ion- Membru comisie ? Vlonga Maftei- Membru comisie ? Liposchi Nicolae- Consilieri locali : HOJDA TOADER, TOMOIAGA TODOR , TOMOIAGA IOAN , TIMIS IOANBERCEA IOACHIM , MATI GHEORGHE , FLUTAR ALEXA , TOMOIAGA SIMION , TOMOIAGA STEFANHORJ EMIL , TOMOIAGA GHEORGHE , FLUTAR TOADER, HOJDA GHEORGHE , STETCU GAROFITA .Declaratia va fi prezentata si de ofertantii asociati, subcontractanti, tertii sustinatori.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire a cerintei: Completare si semnare Formular F4 - conform Ordinului Presedintelui ANRMAP 314 / 2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.2010 (in limba romana sau traducere autorizata ). In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.5. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire a cerintei: Se vor prezenta: - Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. In cazul in care, conform certificatului constatator ofertantul are mai multe sucursale/puncte de lucru in localitati diferite va prezenta cate un certificate pentru fiecare sucursala/punct de lucru.- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun oferteleCertificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii .Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani va fi de minim 600.000 lei.1. Se va completa fisa de informatii generale.Pentru persoanele fizice straine cifra de afaceri se va exprimaconform cursului mediu anual publicat de BNR, aferent pentru anii la care se face referire. Se vor prezenta extrase din bilanturile contabile pentru anii 2011, 2010 si 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada lucrarilor similare in ultimii 5 ani printr-un contract similar in valoare de minim 300.000 lei(fara tva) conf. art. 14 din Ord. nr.509/28.09.2011 emis Presedintele ANRMAP.In acest sens se va prezenta un contract insotit de procesul verbal de receptie partiala a lucrarilor sau de receptie la terminarea lucrarilor si a recomandarii semnata de beneficiar., Utilaje1.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va prezenta formularul Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic., Resurse umane1. Personal de specialitateOfertantul va asigura cel putin : - un sef de santier inginer sau subinginer in domeniul constructii cu o experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar ;
- un Responsabil Tehnic cu Executia(RTE) atestat de catre MDRT in domeniul de activitate aferent contractului ;
- un Responsabil cu controlul calitatii (CQ) .2. Declaratie privind efectivul mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere;Se vor prezenta cv-urile, diplome, atestate, contracte de munca/civile/comerciale pentru personalul de specialitate., Informatii privind subcontractantul/ subcontractantii, - daca este cazul.Ofertantul va prezenta o declaratie conform formularului 12 G in original daca o parte din contract o va subcontracta. Certificarea sistemului calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent contractului.Copie conform cu originaluldupa certificat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP atasat prezentei invitatii sau la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 13:35