Achizitie publica - Pod pe DJ 195 C, km 1+905 peste raul Crasna la Domanesti, judetul Satu Mare
Detaliu pentru invitatia numarul 327628
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL SATU MARE
Numar invitatie: 327628/23.05.2012
Denumire contract: Pod pe DJ 195 C, km 1+905 peste raul Crasna la Domanesti, judetul Satu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SATU MARECod fiscal: 3897378, Adresa: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Satu Mare, Telefon: +40 261807108, Fax: +40 261710495
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Satu Mare, Romania, cod postal: 440026, telefon: +40 261805146, fax: +40 261713589, persoana de contact: Amati Rodica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Judetului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun.Satu Mare, jud.Satu Mare.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice de interes judetean)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pod pe DJ 195 C, km 1+905 peste raul Crasna la Domanesti, judetul Satu Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Injudetul Satu Mare, pe DJ 195C, km 10+905 peste raul Crasna la Domanesti se prevad urmatoarele lucrari: - realizarea unui pod provizoriu pentru devierea traficului-dezafectarea si demolarea integrala a podului existent(suprastructura metalica, grinda cu zabrele, cu calea jos)- executarea pe acelasi amplasament a unui pod nou din beton, conform P.T., D.E., C.S.Materialul feros rezultat in urma dezmembrarii podului, circa 75 tone, va fi valorificat de catre executantul lucrarii iar contravaloarea materialului ferosse va lua in calcul la intocmirea propunerii financiare.Categoriile de lucrari sunt descrise in Caietul de sarcini ? Sectiunea II din Documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 252, 278 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 80.000 Lei (50% pentru IMM-uri conform Legii nr.346/2004);b) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.c) Forma de constituire a garantiei de participare: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, conform Formular X - din Sectiunea III a documentatiei de atribuire;sau- Virament bancar in contul Judetului Satu Mare, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, nr. RO57TREZ5465006XXX000197, cod fiscal: 3897378, care va purta viza bancii, obligatoriu.d) Autoritatea contractanta va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de participare constituita, in raport cu valoarea estimata a contractului, valoarea aferenta algoritmului de calcul prevazut la art.278^1 alin. (1) lit. c) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 7.985, 23 lei, in cazul in care ofertantul a formulat contestatie in fata Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, iar prin decizia pronuntata, contestatia a fost respinsa ca nefondata.
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA(5 % in cazul in care executantul este IMM conform Legii nr.346/2004);
-Se constituie prin: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, conform Formularului J din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, cuo durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului (perioada de executie + perioada de garantie a lucrarilor) la care se adauga un termen de minim 28 de zile.-Se restituie astfel: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii Procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;b)30% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: NOTA: Formularele solicitate se vor depune in original.Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).. Declaratie privind eligibilitatea (privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)Ofertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 A din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.2. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul 12 C din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declara?ie.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 12 B din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 lit. a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4. Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economicSe va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Ofertantul va depune: 4.1.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, emis de Directia Generala a Finantelor Publice.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.4.2.Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, emis de Directia/Serviciul de specialitate alConsiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul social.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Nota: Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul Y din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat, tert sustinator sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.NOTA: In sensul prevederilor art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: Csehi Arpad Szabolcs, Govor Mircea Vasile, Stef Mihai Adrian, Crasnai Mihaela Elena Ana, Ardelean Ioan Claudiu, Lazin Octavian Ioan Gheorghe, Crisan Anca Maria, Mindrut Marius Vasile, Venemozer Ana Erica, Manta Magdalena Sofia, Chis Ioan, Tataru Rodica, Seres Ioan, Faur Marcel Vasile, Bura Angela Maria, Gheorghiu Aurelian, Bara Istvan Iosif, Pircalab Oana Dana, Janko-Szep Istvan Tamas, Roman Luminita Liliana, Dragos Mihaela Alina, Onci Sergiu Marcel.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010Ofertantul va depune: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul Z din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. 1. Persoane juridice romane: Ofertantul va depune: Certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment, si din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrise in domeniile de activitate, activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri, respectiv cele aferente: - Cod CAEN 4211 Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilorsi- Cod CAEN4213 Constructia de poduri si tuneluriNOTA: - Ofertantului desemnat castigator, inainte de a se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original/in copie legalizata, Certificatul constatator, pentru conformitate.- Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre un tert sustinator.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.2. Persoane fizice romane: Ofertantul va depune: Autorizatia de functionare PFA.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.3. Persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, documente valabile la data sedintei de deschidere a ofertei.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fara a fi luat in considerare anul in curs sa fie cel putin egala cu 8.000.000 leiin func?ie de documentele disponibile ale operatorilor economici ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerin?elor de calificare, se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri globale obtinute de operatorul economic in anii financiari precizati., 2. Avand in vedere specificul si complexitatea lucrarilor care fac obiectul contractului de achizitie publica, executantul lucrarilor(ofertantul castigator) va depune o Declaratie pe proprie raspundere prin care se obliga sa incheie, inainte de emiterea ordinului de incepere a lucrarilor, o asigurare care va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, echipamentele de lucru, materiale pe stoc, personalul propriu, personalul medical si bolnavii, reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, 2.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate strict necesar indeplinirii in bune conditii a contractului, dupa cum urmeaza: 2.1- 1 sef de santier, inginer CFDP;Experienta profesionala generala: - minim 5 (cinci) ani experienta profesionala in domeniul constructiilor de drumuri si poduri. Experienta profesionala specifica: - minim 3 (trei) ani experienta profesionala in calitate de Sef Santier sau in pozitii similare ca Adjunct Sef Santier, in lucrari de constructie drumuri si poduri.2.2. - 1 responsabil tehnic cu executia atestatin domeniul drumuri si poduri;2.3.- 1 responsabil cu controlul calitatii (CQ) atestat in domeniul drumuri si poduri;, 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.Se solicita ca ofertantii sa faca dovada detinerii dreptului de folosinta (proprietate, leasing, inchiriere, etc.), prin orice document, asupra minim urmatoarelor utilaje: - freza asfalt;
- excavator pe senile;
- buldozer pe senile;
- instalatie de forat si turnat piloti tip Benotto;
- vibrator de interior pentru beton;
-compactor autopropulsat cu rulouri (valturi);
- compactor static autopropulsat pe pneuri;
- placa vibratoare;
-repartizator finisor mixturi asfaltice;
- autogudronator;
-masina de trasat benzi de circulatie;
- troliu electric;
- macara pe pneuri 10-14, 9 TF;
- automacara 90-99, 9 TF cu brat cu zabrele;
- automacara cu brat telescopic 140-149, 9 TF;
- incarcator frontal pe pneuri, -Laborator grad I sau II, dotat cu echipament pentru incercarea carotajului sonic, autorizat I.S.C., 4. Declaratie privind lista principalelor lucrari similare, executatein ultimii 5 ani, 5. Se solicita ca ofertantii sa prezinte un contract de lucrari prin care sa confirme executarea in ultimii 5 ani(calculati de la data limita de depunere a ofertelor) a unei lucrari in valoare de minim 4.200.000 lei fara TVA, avand obiect similar cu cel al contractului ce face obiectul prezentei proceduri de achizitie publica, respectiv -executie pod., 6. Declaratia privind partea/par?ile din contractcare sunt indeplinite de subcontractan?i ?i specializarea acestora 1. Standarde de asigurare a calitatii: Certificatul ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul constructii drumuri si poduri rutiere, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta minima trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte., 2. Standarde de protectia mediului: Certificatul ISO 14001 sau echivalent, in domeniul constructii drumuri si poduri rutiere, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta minima trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte., Alte cerinte: 3. Precizariprivindasocierea, Alte cerinte: 4. Precizariprivindtertul sustinator
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 14:15