Achizitie publica - Pod peste paraul Mazgana in catunul Mazgana , comuna Vulturesti , judetul Arges
Detaliu pentru invitatia numarul 326863
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326863/16.05.2012
Denumire contract: Pod peste paraulMazgana in catunul Mazgana , comuna Vulturesti , judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna VulturestiCod fiscal: 15911360, Adresa: comuna Vulturesti, Vulturesti, Telefon: +40 0248296256, Fax: +40 0248286256
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Vulturesti, Vulturesti, Romania, cod postal: 117402, telefon: +40 0248296256, fax: +40 0248286256, persoana de contact: Carmen Bugeac
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Vulturesti, sat Vulturesti, str. Principala, nr. 141, judetul Arges, Biroul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pod peste paraulMazgana in catunul Mazgana , comuna Vulturesti , judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pod peste paraulMazgana in catunul Mazgana , comuna Vulturesti , judetul Arges?
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 301, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5700.00lei.Perioada de valabilitate a garantiei departicipare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia pentru participare este irevocabila si se va constitui in lei, in urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara, Formular nr.6b) Instrument de garantare emis de o societate de asigurarioriginal, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei proceduri.c) Plata cu numerar la caseria societatii orar de luni pana joi08, 00?15, 00vineri 7, 30-13, 00 ) ordin de plata vizat de banca emitenta, Cont bancar RO81TREZ0465006XXX010007-deschis la Trezoreria Pitesti.Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul, perioada de valabilitate atrage descalificarea ofertantului. Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 3010lei, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, conf. Art. 2781 alin. 1din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Da- 5% din pretul contractului, fara TVA- Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari, care devine anexa la contract, in conformitate cu art.90 din HG nr.925/2006.Se vor respecta si prevederile HG1045/2011 privind modalitatea de constituire prin retineri succesive
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile sicompletarile ulterioare.Se va prezenta formularul nr. 12A completat;2.Declaratie pe propria raspundere (privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Se va prezenta formularul nr. 12B completat;3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010; Se va prezenta Certificatde participare cu oferta independenta - formularul nr. 2, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010;4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare.-Se va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 -formularul nr. 3; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Posirca Liviu Eugen ? Primar; Bugeac Carmen Roxana? Responsabil Achizitii ; Badea Ionut ? secretar ; Dutulescu Tatiana ? contabil ;5.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Se va completa formularul nr. 4 ? declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie;6. -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.7. - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.-Pentru ofertantii clasati pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire vor trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile cont./ extrase ale bilanturilor cont sau a cont de profit si pierdere, pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, inreg. la org competente. In situatia in care op. ec. si-a inregistrat bilantul cont aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la ultimii 3 ani financiari, Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea ec. si financ. a de a incepe desfasurarea activ. care fac ob. contr. si a indeplini oblig. contr. la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract. Cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 600.000lei.Se va prezenta Fisa de inform. gen. insotita de Decl. privind sit. ec.financ.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in exec. lucr. ce fac ob. contr., prin exec. de lucrari similare, in maxim uncontract, a carui valoare sa fie cel putin egala cu 300000 lei, fara TVA. Lucr. trebuie sa fi fost exec in ultimii 5 ani. Se vaprezenta: Copie conformacu originalul, semnata si stampilata ale partilor relevante din contrcare se dorestea fi luatin considerare ca experienta similara, insotitde acte ad, daca acestea exista; Recomandare /certificat constatatoar pentrucontradus ca experienta similara; P.V. de receptie la terminarea lucr., Declaratii pe propria raspundere ca are disponibilitatea de echipamente/utilaje necesare indeplinirii contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului. Se vor prezenta documente doveditoare pentru a se face dovada, Declaratie cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anualeale personalului angajat in ultimii 3 aniOfertantul va face dovada ca dispunede personal care sa acopere cel putin specialitatile: - sef santier ? inginer constructii CFDP , se vaprezenta: CV, copie diploma de studii, declaratie de disponibilitate.- responsabil tehnic cu executia, inginer atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul constructii poduri. Se va prezenta: CV, diploma de studii, atestat si legitimatie valabila, declaratie de disponibilitate, - responsabil CQ : pentru domeniul lucr ce urmeaza a fi executate Se va prezentadecizie de numire, declaratie de disponibilitate, Certificatul cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii. Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii, Certificatul cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 11:06