Achizitie publica - Pod peste paraul Isticeu din Comuna Hodac, judetul Mures
Detaliu pentru invitatia numarul 326036
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326036/08.05.2012
Denumire contract: Pod peste paraul Isticeu din Comuna Hodac, judetul Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HODAC(PRIMARIA COMUNEI HODAC)Cod fiscal: 4641555, Adresa: Comuna Hodac, sat Hodac, nr.397, Hodac, Telefon: 0265-538601, Fax: 0265-538451
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Hodac, sat Hodac, nr.397, Hodac, Romania, cod postal: 547310, telefon: +40 265538601, fax: +40 265538601, persoana de contact: MARIA-FLORINA FARCAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante: Comuna Hodac, str. principala, nr. 98, judetul Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare teritoriala locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pod peste paraul Isticeu din Comuna Hodac, judetul Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari avand ca tema "Pod peste paraul Isticeu din Comuna Hodac, judetul Mures"
II.1.6) CPV: 45221110-6 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 139, 993 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 2.700, 00 Lei. Modul de constituire al garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In conformitate cu prevederile art. 278?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1.399.93 lei. Garantia de participare se va exprima in lei . Instrumentul de garantare emis in conditiile legii va fi eliberat de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania. Deasemenea instrumentul de garantare emis in conditiile legii poate fi eliberat de o societate de asigurari din Romania sau de o societate de asigurari din strainatate cu corespondent in Romania. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile raportate la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.346/2004. A se completa formularul 29.Contul de trezorerie de garantii de participare este: RO26 TREZ 4775 006X XX00 1153 deschis la Trezoreria Reghin. Codul Fiscal al Institutiei este: 4641555
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din valoarea contractului, (fara TVA) constituita prin: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata acceptate la plata. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct pus la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Executantul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie, in termen de maxim 5 zile dupa semnarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii prezentei proceduri de atribuire astfel: Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie la art. Art. 69>1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Iacob Valentin Marin ? primar, Feier Ioan? viceprimar, Butilca Eugen Cornel? secretar, Maria Farcas ? responsabil achizitii publice, Moldovan Elena - contabilSe solicita completarea Formularului 44 Persoane juridice / fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judet in care este inregistrat acestaPersoane fizice / juridice straine (daca e cazul) - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalulIn cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si in original sau copie legalizata pentru confruntare.Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contract pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 270.000 lei.Se solicita completarea formularului 20 din sectiunea formulare. Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei. Operatorii economici sustinuti de o alta persoana juridica vor dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective care pune la dispozitie resursele financiare pe durata derularii contractului, conform prevederilor legislatiei in vigoare. Se va completa in acest sens anexa 44 din sectiunea formulare, Se va prezenta copie lizibilacu men?iunea conform cu originalul a bilantului contabil pe ultimul an financiar incheiat (2011) insotit de anexele explicative, vizate si/sau inregistrate de organe competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei privind principalele lucrari executate in ultimi 5 ani conform Formularului 12F din sectiunea formulare. Aceast formular va fi insotit de o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a cel putin unui proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si/sau a cel putin unui proces verbal de receptie finala prin care sa se confirme executarea lucrarilor de drumuri, de aceeasi natura si complexitate cu cea supusa prezentei proceduri, in valoare de cel putin 139.993, 00 lei, fara TVA. Acest proces verbal va insotit si de o recomandare (formularul nr.4) / document constatator referitor la indeplinirea obligatiilor contractuale, prezentata /prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din partea beneficiarului din care sa rezulte modul de indeplinire a contractului si implicit de executie a lucrarilor. Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro, Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-formular 12I .Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in componenta echipei de lucru a minim unui inginer specializarea constructii CFDP, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE)cu specific de drumuri si poduri si a unui responsabil cu controlul calitatii CQ. Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare.Pentru persoanele responsabile de indeplinirea contractului ofertantul trebuie sa prezinte CV-urile (formularul 21 din sectiunea formulare), diplomele de studii si atestatele profesionale in acest sens . Pentru toti membrii echipei de lucru care nu sunt angajati ai operatorului economic se va depune un angajament de participare (formularul 39A din sectiunea formulare), Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Se solicita completarea formularului 12G din sectiunea Formulare, insotita de acordul / acordurile de subcontractare ? daca este cazul. Standarde de asigurare a calitatii. Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, cu specific de lucrari de poduri/podete. Certificatul sau echivalentul acestuia se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Standarde de asigurare a protectiei mediului. Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 14001, cu specific de lucrari de poduri/podete. Certificatul sau echivalentul acestuia se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Daca exista o asociere atunci cel putin unul dintre asociati va avea obligatoriu aceste certificate (ISO 9001 si ISO 14001) iar pentru ceilalti doar ISO 9001 sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, cu specific de lucrari de poduri/podete.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila integral in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 10:29