Achizitie publica - Pod peste paraul Meles in localitatea Matei, judetul Bistrita-Nasaud
Detaliu pentru invitatia numarul 330271
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330271/22.06.2012
Denumire contract: Pod peste paraul Meles in localitatea Matei, judetul Bistrita-Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MateiCod fiscal: 4427056, Adresa: primaria, Matei, Telefon: 0263/275225, Fax: 0263/275174
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala NR.182, Matei, Romania, cod postal: 427135, telefon: +40 263275225, fax: +40 263275144, persoana de contact: Vasile Encian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc. Matei, str. Principala, nr.182, sediul Primariei Comunei Matei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pod peste paraul Meles in localitatea Matei, judetul Bistrita-Nasaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va executa un pod nou peste Paraul Meles in localitatea Matei, judetul Bistrita-Nasaud- dupa structura de rezistenta: grinzi prefabricate din beton precomprimat- dupa schema statica: grinzi simplu rezemateNumarul de deschideri si lungimea lor: 1x10.50Latimea partii carosabile: 5, 0 mLatimea intre parapeti: 6, 0 mLungimea podului: 11.50 mOblicitate: 90 gradeClasa de incarcare: E A30-V80Debitul de calcul Q5% 43, 1 mc/s
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 128 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei 1400 lei.Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor Garantia de participare se constituie prin virament bancar (in contul Primariei Comunei Matei nr. RO98TREZ1015006XXX000180 deschis la Trezoreria Bistrita)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA Garantia trebuie sa fie irevocabila Instrumentul de garantare trebuie: -sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat sau neconditionat sa faca referire expresa la procedura Garantia de participare emisa in alta limba va fi prezentata in original insotita de traducere legalizata in limba romana Ofertantii care se incadreaza in prev. Legii nr.346/2004 beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei Acestia vor prezenta anexat garantiei o declaratie pe proprie raspundere, conf. Anexei 1 din Lege, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din val. contractului fara TVA si va fi constituita in moneda contractului.Garantia se poate constitui nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Valab. garantiei va corespunde cu perioada de valab. a contr.Nu se admite prez. unor garantii comune cu alte investitii. Garantia emisa in alta limba va fi prez. in orig. insotita de traducere legalizata in lb. romana .Ofertantii care se incadreaza in prev. Legii nr.346/2004 benef. de reducerea cu 50% a garantiei .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani: cel putin 238000 leiBilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011 insotite de contul de profit si pierdere. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, bilanturile trebuie depuse de fiecare membru al grupului. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoare privind incadrarea in IMM), Acces la resurse reale in valoare de cel putin 79000 lei pentru o perioada de 2 luni. Ofertantul trebuie sa demonstreze la momentul semnarii contractului, ca are acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata, Tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG 34/2006, situatia economica si financiara poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006, Precizari valabile pentru sectiunea III.2.2)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani in cadrul unui contract, lucrari de construire de poduri rutiere cu o valoare de cel putin 110000 lei. Prin lucrari duse la bun sfarsit se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de PV de receptie partiala; sau lucrari receptionate insosite de PV la terminarea lucrarilor; sau lucrari receptionate insotite de PV de receptie finala.Ptr lucr declarate ca exp sim ofertantul are oblig de a prez : - Formularul nr. 18 Declaratie privind lista princip lucr duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, impliniti la data dep ofertelor- Copii ale partilor relevante din contractele prezentate ca exp sim- Recomandare din partea Beneficiarului- PV de Receptie Partiala sau Receptie la terminarea Lucrarilor sau Receptie Finala, Personal principal (cheie) implicat in contract: -Manager de Proiect/Reprezentant Contractor?exp.prof. in aceasta functie in cel putin un contr de lucrari de constructii poduri rutiere. Studii sup. tehn. de lunga durata. CV, copie dupa diploma de inginer si certif prof obtinute (mentionate in CV), docum. emise de angajatori sau alte referinte care sa probeze exp indicata in CV-Sef de santier: exp.prof.in aceasta functie in cel putin un contract de lucrari de constructii poduri rutiere.Inginer constructii CFDP. CV, copie dupa diploma de inginer si certif. prof obtinute (mentionate in CV), documente emise de angajatori sau alte referinte care sa probeze exp indicata in CV-Responsabil tehnic cu executia lucrarilor atestat in conf cu prev legale in domeniul constructii poduri. CV, copie dupa atestatul si legitimatia de RTE valabile, copii dupa diplomele si certif prof obtinute (mentionate in CV), docum emise de angajatori sau alte referinte care sa probeze exp indicata in CV, Lista utilajelor/echipamentelor/dotarilor de constructii necesare ptr indeplinirea coresp. a contr de exec de lucrari. Echip si utilajele de mai jos sunt considerate ca nivel min obligatoriu: - Instalatie automatizata de preparare a mixturii asfaltice dotata cu echip de dozare a componentilor- Rezervoare de stocare a bitumului- Repartizator finisor care asigura precompactarea mixturii asfaltice, dotat cu sistem de incalzire a grinzii vibratoare- Atelier de compactare compus dintr-un compactor cu pneuri de 120-160 kN, uncompactor cu rulouri netede de 100-120 kN si un compactor de 1, 2 kN ptr compactari marginale- Autocamioane basculante cu bena termoizolanta sau cu bena acoperita cu prelata- Dispozitiv mecanic pentru executia amorsarii cu emulsie bituminoasa cationicaOfertantul trebuie sa faca dovada ca detine (dotare proprie/prin contr de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a unui nr min de utilaje, instal, echip tehn implicate in realiz contr de lucrari, Tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art.190 din OUG 34/2006, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006., Precizari valabile pentru sectiunea III.2.3), Precizari valabile pentru sectiunile III.2.1), III.2.2) si III.2.3), Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. Declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de subantreprenori. Se vor indica partile din contract pe care subcontractantul/subcontractantii urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora Sistem de management al calitatii implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. ISO 9001 sau standarde echivalente), valabile la data depunerii ofertei, corespunzator obiectului contractului, Sistem de management al mediului implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management de mediu (ex. ISO 14001 sau standarde echivalente), valabile la data depunerii ofertei, corespunzator obiectului contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 17:44