Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - pod peste paraul Pingaraciori, comuna Pingarati


Detaliu pentru invitatia numarul 321930
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Pangarati(consiliul Local al Comunei Pangarati)
Numar invitatie: 321930/14.03.2012
Denumire contract: pod peste paraul Pingaraciori, comuna Pingarati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Pangarati(consiliul Local al Comunei Pangarati)Cod fiscal: 2612960, Adresa: Comuna Pangarati judetul Neamt, Pangarati, Telefon: 0233240317, Fax: 0233240317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Pangarati judetul Neamt, Pangarati, Romania, cod postal: 617305, telefon: +40 0233240323, fax: +40 0233240317, persoana de contact: Lungu Bordea Petru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bursa Romana de Marfuri Terminal Piatra-Neamt, b-dul Decebal, nr. 35, bloc I4, parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: pod peste paraul Pingaraciori, comuna Pingarati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: pod peste paraul Pingaraciori, comuna Pingarati. Total valoare estimata a contractului este de 499554.03 RON fara TVA, din care valoare alocata pentru anul 2012 200000.00 RON fara TVA.
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 499, 554.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip e de 4995, 54 RON. Garant pt IMM-uri : pt obt reducerii de 50% din cuantumul garant de particip, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7(modif prin OGR nr. 27/2006), conf modelului prevaz in anexa nr. 1din O.G.R nr. 27/2006(formular nr. 12). Aceasta declaratie se anexeaza la dovada garantiei de particip si se depune odata cu oferta. Garantiiile de particip se constit in orig si trebuie sa fie irevocabile conf art. 86 alin (1), (2) si (3) din HGR 925/2006 cu modif si complet ulterioare, astfel: -scrisoare de garantiebancara pt particip cu oferta la proced de atrib a contractului de achizitie publica (formular 11);
-prin OP in contul autorit contractanteRO44 TREZ 4915 006X XX000155 deschis la Trezoreria PiatraNeamt. -in numerar la caseria unitatii;
-prin polita de asig emisa de catre o societate de asig.( formular 11)Art. 86 alin (1) (2) (3) din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare prevede urmatoarele;In conform cu art. 87 alin (1) lit. A, b, c si alin (2) din HGR 925/2006 cu modif si complet ulterioare;In conform cu art. 278^1 alin (1) lit. a din OUG 34/2006 cu modif si complet ulterioare autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, astfel;Operatorii economici care vor constitui garantia de participare prin OP obligatoriu va inscrie pe acesta urmatoarele: - procedura ?cerere de oferta pentru atribuirea contractului Pod peste Piraul Pangaracior?;
- data desfasurarii procedurii ;Neprezentarea documentului prin care se atesta consituirea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei. In vederea respectarii prevederilor art. 88, alin. 2 din HGR 925 operatorii economici vor prezenta un document in care vor preciza contul IBAN deschis la o unitate bancara agreata ? pentru restit garantiei de particip in timp optim.Perioada de valab a garantiei de particip este egala cu perioada de valab a ofertei respectiv90 zile si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garant de buna executie este de5% din val fara TVAsi se va aplica prin deschiderea unui cont la dispoz autorit contract in care se va dep suma init de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA, restul de 4, 5% fiind constituit prin retineri succesive si proport din fact ce se vor deconta.Autorit contract restit garant de buna executie astfel: -70% din val garantie, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
-30% din val garant, la expir perioadei de garant a lucrarilor execut, pe baza procesului-vb de receptie finala.Garant de buna executie este de 24 luni de la termin lucrarilor. Modul de constit a garant de buna executiea contractului: sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie sau se poate constitui si sub forma unei polite de asig emisa de catre o societate de asig(formular 10).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea -Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- formularul nr.3 completat-Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- formularul nr.4 completat (neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006)-Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. 5).-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (Formularul nr.6)Pentru completarea declaratiei - persoanele ce detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si furnizarea procedurii de atribuire : Primar ? Lungu Bordea Petru; Viceprimar ? Jitaru Victor; Secretar ? Constantinescu Monica ; Contabil ? Brocea Vanica;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru participarea la procedura.Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 7)-Certificat fiscal care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul.-Certificat de atestare fiscala care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul. Persoane juridice/fizice romane. Ofertantul sa fie inregistrat legal.Documente de confirmare: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, valabil la data limita de depunere a ofertelor(emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte : a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale (Formularul nr.8) din care sa rezulte cifra de afaceri medie pe ultimi 3 ani.2.Bilantul contabil la 31.12.2010.3.Sustinere financiara in vederea realizarii lucrarii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere ca poate pune la dispozitia autoritatii contractante, in cazul in care se solicita, sustinerea de care beneficiaza, daca exista asociere de operatori economici.2. Declaratie pe propria raspundere ca a mai fost derulat pe parcursul ultimilor 5 ani un contract de lucrari drumuri si poduri, de o valoare mai mare sau egala cu prezenta lucrare.3. Declaratie pe propria raspundere ca se acopera cu personalul si utilajele, conform devizului de lucari, necesarul pentru executia lucarii. - Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent, a sistemului de management al calitatii, Certificarea conform standardului ISO 14001 sau echivalent a sistemului de management de mediu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer