Achizitie publica - POD PESTE PARAUL PROVITA PE DJ 100 E, PROVITA DE SUS, JUD. PRAHOVA
Detaliu pentru invitatia numarul 353683
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353683/12.09.2013
Denumire contract: POD PESTE PARAUL PROVITA PE DJ 100 E, PROVITA DE SUS, JUD. PRAHOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: POD PESTE PARAUL PROVITA PE DJ 100 E, PROVITA DE SUS, JUD. PRAHOVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - executia podului din beton armat;
- rampe de acces la pod;
- aparari de mal;veziproiect atasatValoarea estimata a contractului este de 2.121.541 lei fara TVA, din care diverse si neprevazute in procent de 8% si valoare de 169.723 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 121, 541 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip: 35.000 lei. Perioada de valabilitate este cel putin egala cu valabilitatea ofertei (90 zile de la data limita de depunere a ofertei).Forma de constituire: a)un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o soc.de asigurari-se va completa Form.nr.23 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;2)ordin de plata in contul: RO72TREZ5215006XXX000119;3)numerar depus la casieria C.J.Prahova. Indiferent de modul de constituire a garantiei de participare, dovada constituirii acesteia se va depune atat in SEAP cat si in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. In cazul eliberarii gar.de particip.de o banca/soc.de asig.din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echiv.cu modelul din Form.nr.23 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana(autorizata si legalizata).In cazul asocierii, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre asociati.Pentru a beneficia de prevederile Lg.346/2004, toti membri unei asocieri trebuie sa se incadreze in categoria IMM- urilor. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din HG nr.925/2006.In cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia unui ofertant, Autoritatea contratanta isi rezerva dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare suma rezultata din aplicarea prevederilor articolului 278 1 alin.(1) lit.a)din OUG nr.34/2006, respectiv 5901, 54 lei.Data la care se face echivalenta lei/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare. Cursul de schimb lei/alta valuta este cel comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecg.int).
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea fara TVA a contractului atribuit.Mod de const: 1)prin retineri succesive din sumele datorate ptr plata fact.partiale.Contr.are oblig.de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispoz.Autoritatea contractanta, conf HG nr.1045/2011, suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din val.contr.fara T.V.A.Of.declarat castig.are oblig.de a constitui garantia de buna executie a contr.in cond de mai sus cel mai tarziu la data semnarii contr.sub sanctiunea rezilierii acestuia;2)prin scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valab.pana la exp.per.de garantie de buna executie;3)prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari si valabil pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conf prev.art.91-92din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada faptului ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3.Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedinteluiANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.4.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa precizeze calitatea in care acestia participa la procedura. Se va prezenta Declaratie privind calitatea de participant la procedura.5.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii cu privire la plata datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele catre bugetul consolidat.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca respectivul operator economic nu are datorii scadente catre bugetul general in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general? bugetul de stat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca respectivul operator economic nu are datorii scadente catre bugetul general in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat (cu exceptia inlesnirilor la plata de genul esalonarilor ?conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 29/2011 privind reglementarea acordarii esalonarilor la plata a datoriilor bugetare neplatite la scadenta, aprobate de catreorganele competente, vor fi respinse ca inacceptabile.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte documente relevante din care sa rezulte faptul ca acestia si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale ale administratiei locale. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte documente relevante din care sa rezulte faptul ca acestia si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local, cu exceptia inlesnirilor la plata de genul esalonarilor ?conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 29/2011 privind reglementarea acordarii esalonarilor la plata a datoriilor bugetare neplatite la scadenta, aprobate de catreorganelle competente, vor fi respinse.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Operatorii economici (ofertanti//ofertantiasociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 5. (disponibil in sectiunea formulare). Aceasta declaratie va fi depusa de ofertant / fiecare membru al asocierii in cazul unei oferte comune/tertul sustinator/ subcontractant, daca este cazul.Ofertantul /Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusivpersoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judetean Prahova, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011, respectiv: Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Numele si prenumele FunctiaCOSMA MIRCEA PresedinteDANIELESCU SEBASTIAN VicepresedinteREBEGA CONSTANTIN LAURENTIU VicepresedintePAVEL MIHAIL SecretarIONESCU FABIOARA Administrator publicSEPSI DANIEL Consilier judeteanCIOLAC DAN Consilier judeteanCORD OVIDIU Consilier judeteanCORNEADANUT MARCEL Consilier judeteanCOSTIN ZAHARIA Consilier judeteanDAVID SIMONA Consilier judeteanDOBRE ADRIAN FLORIN Consilier judeteanDONACHEGHEORGHE Consilier judeteanDOSARU ELENA IULIANA Consilier judeteanDRAGOMIR FLORIN AURAS Consilier judeteanENESCU RARES DAN Consilier judeteanIONESCU RADU CEZAR LIVIU Consilier judeteanIONICA ION Consilier judeteanMANTA ADRIAN Consilier judeteanMESCA DARIUS DUMITRU Consilier judeteanMITREA LAURENTIU DANIEL Consilier judeteanMORARU ROMU Consilier judeteanNEAGA GHEORGHE Consilier judeteanNEAGOE DUMITRU DANIEL Consilier judeteanNEGOI CONSTANTIN Consilier judeteanNICOLAI MARIUS Consilier judeteanNICULESCU GEORGIANA DIANA Consilier judeteanNITA CATALIN RAZVAN Consilier judeteanOPRESCU NICOLAE Consilier judeteanPATRASCU VASILE Consilier judeteanPINTOIU TOMA Consilier judeteanPOPOVICI ELISABETA Consilier judeteanSANDU ANA Consilier judeteanSFIRLOAGA LUDMILA Consilier judeteanTABACU JENICA Consilier judeteanTOADER BOGDAN ANDREI Consilier judeteanTUDORA DORIN Consilier judeteanVASILE VIORICA Consilier judeteanVITER DAVID ANDREI Consilier judeteanDOVINCA MARIA Director executivPOPESCU ELENA Director executiv adj.NICOLAE MARIUS CONSTANTIN Director executivPANA ALINA GEORGIANA Sef serviciu juridicBRATOSIN GHEORGHE Director executivadjunctALIXANDRESCU DANIEL Director executivIONITA CORNELIU Sef birouBERTEANU VASILE consilierCHIROIU TEODOR consilierANDREI CERASELA consilierGHEORGHE CATALIN consilierCRUDU LUCIA consilierIORDACHESCU ION Director executivTANASE FLORIN consilierSATMAR LIGIA ConsilierDUTA CAMELIA ConsilierBUZILA RODICA ConsilierSTANESCU ROBERT Consilier, este respins din procedura de atribuire conform prevederilor H.G. 183/2013 de completare a art. 36 alin (1) lit.g din H.G. 925/2006. 1.Se va prezenta Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional ? operatorul economic trebuie sa se asigure ca informatiile cuprinse in acest certificate sunt actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatatul constatatoremis de ONRC Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte, avandu-se in vedere partea de contract pe care o va executa fiecare din membrii asocierii.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de min. 3.500.000 lei pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in alta valuta pentru persoanele juridice straine.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: -curs mediu anual: - pentru 2010 - 4, 2122 lei/euro, - pentru 2011 ? 4, 3282 lei/euro.- pentru 2012 ? 4, 4560 lei/euro.Cursul de schim mediu anual lei/euro este cel comunicat de B.N.R.(www.bnr.ro)Cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta este cel comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecg.int)Se va prezenta Fisa de infomatii generale- Formularul nr. 6 (disponibil in sectiunea formulare).In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM - urile beneficiaza dereducerea cu 50% a cifrei de afaceriglobale medie anuala prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. In cazul unei asocieri media cifrei de afaceri se va demonstra de grupul de asociati prin cumul ( insumare).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovadaexperientei similare, prin prezentarea listei privind principalelelucrari executate in ultimii 5 ani, lista care sa prezinte cel putin unul, maxim 2 contracte care contin lucrari similare in valoare cumulata de minim 1.500.000lei. Lista va fi insotita decertificari de buna executie pentru lucrarile similare. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de executie a lucrarilor si daca au fost duse la bun sfarsit.1. Se va prezenta o declaratie conform Formularului nr. 15 (disponibil in sectiunea formulare).2. Se va prezenta Fisa/e de experienta similara ?completarea Formularul EXP (disponibil in sectiunea formulare).Obiectul contractului- trebuie sa fie similar. Prin ?similar? se intelege: executie de lucrari similare cu obiectul contractului. Experienta similara poate fi dovedita de ofertant/asociati/ tert sustinator, dupa caz. Cursul de schimb mediu anual euro/leu pe ultimii 3 ani este: pentru 2010 - 4, 2122 lei/euro, pentru 2011 ? 4, 3282 lei/euro, pentru 2012 ? 4, 4560 lei/euro.Cursul de schim mediu anual lei/euro este cel comunicat de B.N.R.(www.bnr.ro)Cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta este cel comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecg.int)In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o altapersoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajamentferm al persoanei.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181, lit. a), c1), si d) si art. 69^1.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a lucrarii., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului. Se va completa Formularul nr. 11.Se solicita responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul drumuri si poduri, atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor, conform legii 10/1995 art. 14., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatiiprivind subcontractanti, daca este cazul., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii privind tertii sustinator, daca este cazul., Asociere, daca este cazul Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitatii - ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul achizitiei. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere aofertei., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba implementat standardul de protectie a mediului ISO 14001 sau echivalent in domeniul ce face obiectul achizitiei. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere aoferteiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2013 14:52