Achizitie publica - Pod peste Paraul Rachitoasa pe drum de acces la Scoala de Arte si Meserii
Detaliu pentru invitatia numarul 320888
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320888/27.02.2012
Denumire contract: Pod peste Paraul Rachitoasa pe drum de acces la Scoala de Arte si Meserii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RACHITOASACod fiscal: 4535864, Adresa: SAT. RACHITOASA, COM. RACHITOASA, JUD. BACAU, Rachitoasa, Telefon: 0749036633, Fax: 0234287001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT. RACHITOASA, COM. RACHITOASA, JUD. BACAU, Rachitoasa, Romania, cod postal: 607490, telefon: +40 234287001, fax: +40 234287001, persoana de contact: GABRIEL VARARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Rachitoasa, judetul Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pod peste Paraul Rachitoasa pe drum de acces la Scoala de Arte si Meserii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pod peste Paraul Rachitoasa pe drum de acces la Scoala de Arte si Meserii
II.1.6) CPV: 45221110-6 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 278, 589 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie pentru participare in cuantum de 5.500lei, in una din urmatoarele forme: Garantia poate ficonstituita : a) Prin Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documetatia de atribuire (Formular nr.1)b) Prin virament bancar: Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO38TREZ0715006XXX001277; deschis la TrezoreriaPODU TURCULUI ? ( se va prezenta in original)CUI: 4535864- COMUNA RACHITOASAGarantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin90zile (in conformitate cuperioada de valabilitatea ofertei.)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractata ( fara TVA), perioada garantiei de buna executie: minim 24 luniModul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: a) Instrument de garantare emis de o societatebancara sau o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante-Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare Formular12 A- Declaratie privind eligibilitateaNote: a) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractantib) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteic)In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si sau tehnico-profesional de catre terti/sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCompletare : Formular 12 B- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Documente de confirmare: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat).- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul de lucru care va fi implicat in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Se accepta prezentarea documentelor in oricare dintre formele: o Originalo Copie legalizatao Copie lizibila ?conform cu originalul?Completare Formular nr 4- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1Nota: Operatorii economici participanti la procedura Ofertantul /Ofertantul asociat /Subcontractantul /Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ivanciu Ovidiu Adrian ? PrimarMoraru Valentin - ViceprimarGalita Adrian Victor ? SecretarCarp Nela - ContabilVararu Gabriel ? Responsabil achizitii publiceCertificat de participare ca oferta independentaCompletareFormular12C ?Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Nota: In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, se solicita prezentarea acestui formular de catre fiecare asociatimplicat in oferta. Prezentarea de certificate / documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitateDocumente de confirmare1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis pana la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul certificat in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) trebuie sa fie de minim550.000 lei.Se vor prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), vizate si inregistrate de catre organele competente.Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2008, 2009, 2010).Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2008 ? 1 Eur = 3, 6827 Lei; 2009 - 1 Euro = 4, 2373 Lei; 2010 ? 1 Euro = 4, 2099 Lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similaraLista lucrarilor executate in ultimii 5 aniLista se va completa si depune in original, insotita de cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie (si care vor contine informatii privind: valoarea si perioada de executare a lucrarilor) prin care sa confirme executarea lucrarilor similare de construire poduri a carui valoare sa fie de minim 278.000 lei fara TVA., Informatii privindcapacitatea tehnica.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoare, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul, sau dupa caz, tertul sustinator, va avea in dotare proprie, inchiriatesau o alta forma care da drept de folosire pe perioada de derulare a contractului urmatoarele utilaje: - buldoexcavator;
- autobasculante;
- statie de betoane insotita de autorizatie de mediu valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei;Pentru statia de betoane se solicita: - documente din care sa rezulte ca ofertantul/tertul sustinator detine statie de betoane;
- ultimul proces verbal de control efectuat de ISC privind functionarea statiei respective.Se vor prezenta dovada detinerii unui laborator de incercari gradul II sau contractul de colaborare., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatiiDeclaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Asigurarea cu personal de specialitate si responsabil direct de indeplinirea contractului: - responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri, -sef de santier cu specialitatea CFDP, -responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul constructii rutiere drumuri si poduri, Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9oo1:2008, un sistem de management al calitatii sau echivalent) pentru domeniul lucrari de drumuri si poduri.Prezentarea certificatului ISO14001:2005 pentru domeniul lucrari de drumuri si poduri.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 12:30