Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - POD PESTE PARAUL RASCUTA, COMUNA GURA CALITEI, JUDETUL VRANCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 355845
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Gura Calitei
Numar invitatie: 355845/18.11.2013
Denumire contract: POD PESTE PARAUL RASCUTA, COMUNA GURA CALITEI, JUDETUL VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Gura CaliteiCod fiscal: 4350580, Adresa: sediul Consiliului local Gura Calitei, com. Gura Calitei, Gura Calitei, Telefon: +40 0237255070, Fax: +40 0237255070
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: POD PESTE PARAUL RASCUTA, COMUNA GURA CALITEI, JUDETUL VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica de executie lucrari aferente investitiei: ?POD PESTE PARAUL RASCUTA, COMUNA GURA CALITEI, JUDETUL VRANCEA?. Valoarea estimata a contractului este de 715.129, 5 lei fara TVA, din care: 1. Constructii si instalatii, organizare de santier= 681.397 lei fara TVA;2. Cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 5% = 33.732, 5 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 715, 129.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 13.600 lei. Se vor accepta urmatoarele forme de constituire: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari respectand cuantumul, forma si perioada de valabilitate (120 zile de la data limita de depunere a ofertelor);
-ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante; Numar cont autoritate contractanta RO27TREZ6915006XXX003678 deschis la Trezoreria Focsani, CUI Comuna Gura Calitei: 4350580.Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Dovada garantiei de participare se va depune in original la sediul Autoritatii Contractante pana la data limita de depunere a ofertelor prin scrisoare de inaintare, inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pt o garantie de participare depusa in alta valuta decat leu, se va realiza la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA;b)Ofertantul castigator are oblig. de a constitui garantia de buna executie in max. 15 zile de la semnarea contractului de lucrari;c) Conf. art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.-urilor, acestea beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de buna executie aferenta prezentei proceduri;d) Modalitati de constituire a garantiei de buna executie: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
-retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie 1: Declaratie privind eligibilitatea. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita prezentarea Formularului 12A.Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?; Se va prezenta Cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta obligatorie 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Acei operatori economici care au grafice de reesalonare aprobate de catre institutiile abilitate, indeplinesc cerinta minima de calificare, iar Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta acele certificate.Se solicita prezentarea Formularului 12B;Persoanele juridice romane vor atasa certificate/ documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/ documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana, acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta obligatorie 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Se solicita prezentarea Formularului 12C;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/ oferte individuale si/ sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/ comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/ comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta obligatorie 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se solicita prezentarea Formularului12D;Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta obligatorie 5: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita prezentarea Formularului 12E.Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/ sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/ sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG nr. 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: primar Tandara Nicolae, viceprimar Tandara Marian, contabil Ursu Sandel, secretar Robu Mihaiela, responsabil achizitii publice Grosu Mariana, consilieri locali: Bitculescu Dragos, Dochia Gheorghita, Dochia Nicusor, Nichitelea Vasile, Costache Paul, Gherghe Vasile, Duta Mihai, Buharu Fanel, Arsenie Sorin, Costache Doru. 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. al operatorului economic participant la procedura de atribuire;informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la termenul limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egalacu 1.362.794 lei. Valorile vor fi exprimate in Lei precum si in alta valuta. Pentru calculul echivalentei se va utiliza cursul mediu anual BNR leu/valuta aferent fiecarui din anii 2010, 2011, 2012;
-Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare - Formular B1;
-Bilanturile contabile la 31.12.2010; 31.12.2011; 31.12.2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1O lista a principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani-Formular 12F si anexa.Ofertantul va prezenta: Cerinte minime: lucrari a caror valoare cumulata sa fie cel putin de 681.397 lei fara TVA din care sa reiasa faptul ca ofertantul are experienta in executarea de lucrari similare. Se mentioneaza ca cei 5 ani sevor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Pentru lucrarile (contractele) ce indeplinesc cerintase vor prezenta certificari de buna executie care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca aufost duse la bun sfarsit. Pentru calculul echivalentei pentru contractele incheiate in alta moneda decat leu, se va utiliza cursul mediu anual BNR leu/valuta aferent fiecarui an in parte., Cerinta 2Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului si forma de detinere a acestora(proprietate, inchiriere, leasing, angajamente de punere la dispozitie , etc.)., Cerinta 3Ofertantul va prezenta declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Formular 12I;Ofertantul va asigura si va nominaliza: -Sef de santier;
-Responsabil tehnic cu executia in domeniul supus procedurii de achizitie (atestare conformart. 9 alin. 1, art. 12 alin. 1 din Ordin MLPTL 777/2003);
-Responsabil cu calitatea;Pentru personalul nominalizat mai sus se vorprezenta: - CV-uri (cu exceptia Responsabilului tehnic cu executia), copiidupa diplome de studii (cu exceptia Responsabilului tehnic cu executia) siatestate/legitimatii (pentru Responsabilul tehnic cu executia), valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 4
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economicintentioneaza sa o subcontracteze - Formular 12G. Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 sauechivalent, pentru activitati similare obiectului contractului, in termen devalabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management de Mediu pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarii
20
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2013 21:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer