Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - POD PESTE RAUL BIRZAVA SI MODERNIZARE STARADA DS3 IN LOCALITATEA ROVINITA MARE, COMUNA DENTA, JUDETUL TIMIS


Detaliu pentru invitatia numarul 354421
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DENTA (PRIMARIA COMUNEI DENTA)
Numar invitatie: 354421/07.10.2013
Denumire contract: POD PESTE RAUL BIRZAVA SI MODERNIZARESTARADA DS3 IN LOCALITATEA ROVINITA MARE, COMUNA DENTA, JUDETUL TIMIS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DENTA (PRIMARIA COMUNEI DENTA)Cod fiscal: 4483943, Adresa: DENTA, Denta, Telefon: 0256/398403, Fax: 0256/398403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DENTA, Denta, Romania, cod postal: 307145, telefon: +40 256/398403, fax: +40 256/398403, persoana de contact: Milos Lucian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Denta, jud. Timis, nr.224, (Sediul Primarie Comunei Denta)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: POD PESTE RAUL BIRZAVA SI MODERNIZARESTARADA DS3 IN LOCALITATEA ROVINITA MARE, COMUNA DENTA, JUDETUL TIMIS
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSTRUIREA UNUIPOD PESTE RAUL BIRZAVA SI MODERNIZARE STARADA DS3, STRADA CARE FACE LEGATURA INTRE POD SI DRUMUL JUDETEAN- Valoarea totala a contractului este 1.600.000 lei fara TVA, 384.000 lei reprezinta TVA- ul, iar valoarea totala cu TVA este 1.984.000 lei.- Valoarea contractului fara capitolul diverse si neprevazute este 1.455.000 lei fara TVA, 349.200 lei este tva-ul, iar 1.804.200 lei este valoarea totala a contractului cu TVA fara capitolul diverse si neprevazute-Procentul aferent cheltuielilor diverse ?i neprevazute este de 10 % din valoarea contractului, adica 145.000 lei fara TVA, 34.800 lei rteprezentand TVA- ul, iar 179.800 lei reprezinta valoarea totala a cheltuielilor diverse ?i neprevazute cu TVA.
II.1.6) CPV: 45221000-2 - Lucrari de constructii de poduri si tuneluri, puturi si pasaje subterane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 600, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de10.000 lei sau in valuta, echivalenta facandu-se la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei: 4 luni de zile- pentru virament bancar folositi contul: RO47TREZ62421360250XXXXX deschis la Trezoreria Deta
Garantie de buna executie
- Pentru lucrarile executate, se constituie garantie de buna executie intr-un cuantum reprezentand 5% din valoarea contractului, fara tva.- Garantia de buna executie se constituie prin retinerea de catre autoritatea contractanta a procentului de 5% din valoarea fiecarei facturi prezentate la decontare.- In cazul in care opteaza pentru modalitatea de constituire a garantiei de buna executie prin retineri succesive din facturi, contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant, in termen de 5 (cinci) zile de la semnarea contractului, in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest contprin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.- Modul de restituire a garantiei de buna executie: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.- In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, Art.16-alin.2 , garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului a Declaratiei privind eligibilitatea - Formular 1-In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular- Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului a Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 si art 69 indice 1 din OUG.34/2006 - Formular 2-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularCerinta obligatorie: -Se solicita completarea si semnarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 3-In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularCerinta obligatorie: - Se solicita prezentarea in original : - Certificate prin care sa se ateste lipsa datoriilor la bugetul de stat si local in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Ofertantii pot depune declaratie conform art.11, alin. 4, din HG 925/2006.- Certificat conformOrdinului AP 314/2010.- In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Inregistrarea de restante la plata obligatiilor descalifica ofertantul- Persoanele conform art 69^2 alin 1 din OUG 34/2006 sunt: 1. Iacob Slavolub - Primar2. Tapanov Petru - Viceprimar3. Circiu Ovidia Maria - Contabil4. Raciov sebastian - Secretar5. Milos Lucian - Promotor local6. Dobrovolski Dan - Consilier7. Nan Daniel - Consilier8. Salajan Adrian Silviu - Consilier9. Giorici Doru - Consilier10. Giorici Laurentiu - Consilier11. Ardelean Teodor - Consilier12. Zamfiroiu Doina - Consilier13. Popovici Ovidiu - Consilier14. Chelciov Petru- Consilier15. Sehabi Petronela- Consilier16. Cerb Ioan- Consilier17. Popov Vida- Consilier Cerinte obligatorii: - Se solicita prezentarea : b)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiDocumentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor .c)Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 dinLegea nr. 346/2004) ? daca este cazul.Formularul 16 ? Declaratie IMM- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta obligatorie: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul 2013, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri ) valabil pentru anul 2013.- aceste documente pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In etapa evaluarii ofertelor, primul clasat va prezenta toate aceste documente in original sau copie legalizata.- Toate documentele solicitate (atestate, autorizatii, licente), trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului a declaratiei privind cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani- Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 2.000.000 lei;, - Bilant la 31.12.2012 inregistrat la ANFPPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniusi ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare in valoare de minim 500.000 lei exclusiv TVA, insotita de certificat de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragulvaloric minim inpus., Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii utilajelor si instalatiilor necesare executarii lucrarilor specifice, - Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului a Declaratiei privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, - Declaratie cu numarul de muncitori angajati prin care ne garantati indeplinirea contractrului in termenul din prezenta fisa., - Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului a declaratiei privind cadrele de conducere1. Un responsabil proiect ? inginer constructor, experienta specifica in derularea unor lucrari similare- CV, dovada angajare sau contract de colaborare.2.Un responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din documentatia tehnica care sa fie atestat/legitimat in domeniu.3.Un responsabil cu asigurarea calitatii ? inginer constructor cu experienta in asigurarea controlului calitatii pentru lucrari specifice ? CV, dovada angajare sau contract de colaborare, - Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna., - In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze. - Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul are implementat un sistem de management al calitatii , conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001/2008 (sau echivalent), pentru lucrarile supuse ofertarii., - Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul are implementat un sistem de management al protectiei mediului , conform cerintelor standardului SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent, pentru lucrarile supuse ofertarii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
garantia lucrarii
20
Descriere: garantia lucrarilor executate
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 4luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2013 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer