Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Pod rulant cu actionare electrica


Detaliu pentru invitatia numarul 337492
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 337492/16.10.2012
Denumire contract: Pod rulant cu actionare electrica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 (021) 203 82 81, Fax: +4 (021) 203 13 15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010494, telefon: +40 212031307, fax: +40 212031315, persoana de contact: Departament Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A. Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti, cod postal 010494
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pod rulant cu actionare electrica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Pod rulant cu actionare electrica? astfel: 1. Furnizare Pod rulant cu actionare electrica, inclusiv structura portanta si dispozitive de prindere in pod;2. Montaj/ instalare si punere in functiune, efectuare probe da casa, cu respectarea cerintelorPT R1 - 20103. Obtinerea admiterii functionarii conform PT R1 - 2010, inclusiv verificarea dispozitivelor de prindere, in conformitate cu cerintele PT R3 ? 2010.
II.1.6) CPV: 42414200-3 - Poduri rulante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2.000 lei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei, Formular III.1.1.a), (in original); - ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1, vizat de banca ofertantului, (in copie); - orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in original) si cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1..Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925 / 2006. In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC si aceasta contestatie este respinsa ca fiind nefondata de CNSC, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia depusa, suma stabilita in art. 278¹ din OUG nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv 1.000 lei.Autoritatea contractanta va restitui, fiecarui ofertant participant la procedura, garantia de participarela procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925 / 2006.
Garantie de buna executie
- 10% (5% pentru IMM) din valoarea contractului, fara TVAGarantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila si se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie, Formular III.1.1.b)sauprin alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Ofertantul ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OUG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza si de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006: Se va completa Formularul III.2.1.a.1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 : Se va completa Formularul III.2.1.a.2. si se vor anexa: a) pentru persoane juridice/fizice romane¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertab) pentru persoane juridice / fizice straine¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conform cu originalul?.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: Se va completa FormularulIII.2.1.a.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34 / 2006: Se va completa Formularul III.2.1.a.4In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director DDS ? Dumitru Dina ( pentru Director General )Director Economic ? Ec. Elena NeguliciComisia de evaluare: Maria Stefan, Stefan Rolea, Emilia Gabrian, Nicolae Alecu, Dumitru Stan, Bogdan Moisescu, Daniela Nastase- membrii;Ioan Policeanu, Catalin Munteanu, Roxana Stanciugel ? membrii de rezervaAlte persoane care aproba/semneaza documente: Gheorghe Andrei? Director FCN Pitesti Constantin Moiceanu ? Contabil Sef. 1. - pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.2. - pentru persoane juridice/fizice straine: Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializareaproduselor ofertate.- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intro-o limba straina.NOTAIn situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 14:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer