Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Polielectrolit cationic


Detaliu pentru invitatia numarul 339038
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania deApa Oltenia SA
Numar invitatie: 339038/08.11.2012
Denumire contract: Polielectrolit cationic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania deApa Oltenia SACod fiscal: RO 11400673, Adresa: str. Brestei, nr.133, Craiova, Telefon: 0251/422117, Fax: 0251/422263
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se transmit in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Polielectrolit cationic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de polielectrolit cationic utilizat in cadrul procesului tehnologic pentru deshidratarea namolului rezultat din apele uzate menajere din Statia de Epurare Craiova
II.1.6) CPV: 24542000-5 - Polimeri acrilici primari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8640 lei. Se poate depune cu OP vizat de banca in contul bancar: RO34 INGB 0012 0000 3241 8911, deschis la INGBANK Craiova , numerar, fila cec sau scrisoare de garantie bancara, si orice instrument de garantare, asa cum prevede art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006;. Ofertantii vor transmite in SEAP copie dupa dovada constituirii garantiei de participare. In cazul IMM-urilor garantia de participare poate fi redusa la jumatate, respectiv 4320 LEI.In cazul depunerii unei contestatii, si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de: 4320 LEI, conform Art.2781.(1).b) din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si minim 45 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
4% din valoarea contractului, fara TVA. Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract, cf. art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (formular 2)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular 3)- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 4)- Declaratie privind neincadrarea in art. 69.1 din OUG34/2006 (Formular 5). Cadrele de conducere responsabile cu atribuirea contractului sunt: a. ec. Constantin Mitrita - Director Generalb. ing. Dan Rosu - Director Tehnicc. ec. Anca Delia Balaceanu - Director economicd. cons. jr. Marta Ricu - Sef Serviciu Achizitii Aprovizionaree. ing. Dumitru Dochia - Sef Statie Epurare FacaiNOTA: Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de furnizare orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii) - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 60 de zile, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii cu privire la cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv 2009, 2010, 2011. Cifra de afaceri totala pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei.Se va completa formularul nr.1
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor trebui sa prezinte mostre de produs. Mostrele vor fi testate la statia de epurare Craiova in decursul evaluarii tehnice.- Ofertele neinsotite de mostre vor fi considerate neconforme.- Daca in urma testelor mostra nu corespunde cerintelor caietului de sarcini, oferta va fi considerata neconforma.- Testarea produsului va fi facuta in prezenta reprezentantului ofertantului.- Deoarece in decursul testelor, mostrele vor fi consumate, nu vor mai putea fi recuperate de ofertanti, costul mostrei intra in costurile de elaborarea ofertelor si nu pot fi imputate autoritatii contractante.- Rezultatul testelor se va consemnta intr-un raport de incercari, ce va deveni anexa la contract.- Polielectrolitul livrat va avea aceleasi caracteristici ca si cel care a fost folosit pentru a demonstra incadrarea in cerintele tehnice minim, Continuare: - Mostrele vor fi depuse la sediul autoritatii contractante, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.- Pentru a se reduce costurile implicate de analizele mostrelor, pregatirea instalatiei pentru testare, costurile de deplasare a reprezentantilor ofertantilor la testare, costul mostrelor, si pentru a da posibilitatea ofertantilor necastigatori sa-si recupereze mostrele, analiza mostrelor se va face incepand cu oferta cu pretul cel mai scazut.Mostrele neconsumate/netestate in urma testelor, pot fi ridicate de la sediul autoritatii contractante de ofertantii necastigatori pe cheltuiala acestora. Sistem de management al calitatii implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. ISO 9001 sau standarde echivalente), valabile la data depunerii ofertei, corespunzator activitatilor aferente obiectului contractului supus procedurii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din documntele atasate in SEAP la prezenta procedura
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer