Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Polielectrolit cationic pentru deshidratarea namolului


Detaliu pentru invitatia numarul 357020
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania deApa Oltenia SA
Numar invitatie: 357020/20.01.2014
Denumire contract: Polielectrolit cationic pentru deshidratarea namolului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania deApa Oltenia SACod fiscal: RO 11400673, Adresa: str. Brestei, nr.133, Craiova, Telefon: +40 251422117, Fax: +40 251422263
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun in SEAP, aferent procedurii, sub forma de fisiere semnate electronic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Polielectrolit cationic pentru deshidratarea namolului
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de polielectrolit cationic utilizat in cadrul procesului tehnologic pentru deshidratarea namolului rezultat din apele uzate menajere din Statia de Epurare Craiova
II.1.6) CPV: 24542000-5 - Polimeri acrilici primari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8000 lei.Se poate depune cu OP vizat de banca in contul bancar: RO58.UGBI.0000.3220.1083.3RON, deschis la Garanti Bank Craiova, sauprin orice instrument de garantare, conform art. 86 alin. (1) din HG nr.925/2006.Ofertantii vor transmite in SEAP copie dupa dovada constituirii garantiei de participare.Garantia de participare se va depune in original si la sediul autoritatii contractnte pana la data si ora limita de depunere oferte.In cazul IMM-urilor garantia de participare poate fi redusa la jumatate, respectiv 4000 LEI.In cazul depunerii unei contestatii, si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia pe fond sau contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de: 4000 LEI, conform Art.278^1.(1).a) si Art.278^1.(2) din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si minim 45 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantiile depuse in valuta se vor calcula la un curs de schimb BNR cu 7 zile anterioare datei limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Informatii de contact (formular 1)- Declaratie privind eligibilitatea (formular 2)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular 3)- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 4)- Declaratie privind neincadrarea in art. 69.1 din OUG34/2006 (Formular 5).Cadrele de conducere responsabile cu atribuirea contractului sunt: a. ec. Constantin Mitrita - Director Generalb. ing. Dan Rosu - Director Productiec. ec. Anca Delia Balaceanu - Director economicd. cons. jr. Marta Ricu - Sef Serviciu Achizitii Aprovizionaree. ing. Dumitru Dochia - Sef Statie Epurare FacaiNOTA: Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de furnizare orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii) - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii cu privire la cifra de afaceri din ultimii 3 ani, respectiv 2011-2013. Cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani, trebuie sa minim 800000 lei.In situatia in care cifra de afaceri este intr-alta moneda se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Sistem de management al calitatii ISO 9001 saustandarde echivalente, valabil la data limita de depunere a ofertelor, corespunzator activitatilor aferente obiectului contractului supus proceduriiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.01.2014 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer