Achizitie publica - POMPA DE CONTRAPULSATIE
Detaliu pentru invitatia numarul 318690
INSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: 5189211
Adresa: Str. Gheorghe Adam, Nr. 13 A, Timisoara
Telefon: 0256-207.359
Fax: 0256.207.362
Denumire invitatie: POMPA DE CONTRAPULSATIE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 33157400-9 - Aparate medicale respiratorii (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Pompa de contrapulsatie ? 2 bucati
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 15.12.2011 19:05
Data limita de depunere a ofertelor: 22.12.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Institutul de Boli Cardiovasculare, Str. Gheorghe Adam, Nr 13A, Timisoara, Timis, Cod postal 300310, Registratura.
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.12.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul de Boli Cardiovasculare Timisoara, Biroul Aprovizionare, Str. Gheorghe Adam nr.13A, Timisoara, Cod postal 300310.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 521, 748 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Garantia de participare: 7830lei;
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006 insotit de: 1.Document ANAF privind îndeplinirea obligatiilor de platacatre bugetul de stat si2.Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind îndeplinirea obligatiilor catre bugetul local;
-Certificat de participare la licitatie cu ofertã independentã;
-Declaratie privind neîncadrarea în art. 69'1 din OUG nr. 34/2006;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Aviz de functionare;
-Bilant contabil;
-Informatii privind cifra de afaceri;
-Document privvind conformitatea produsului cu cerintele Directivei Consiliului 93/42/CEE;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Acord de subcontractare-daca este cazul;
-Partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti-daca este cazul;
-Acord de asociere-daca este cazul;
-ISO 9001/2008 sau echivalent.
In SEAP in format digital(www.e-licitatie.ro)