Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Ponton acostare fara suprastructura+pasarela acces ponton Calarasi si Cernavoda ? 2 bucati


Detaliu pentru invitatia numarul 356790
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AUTORITATEA NAVALA ROMANA
Numar invitatie: 356790/08.01.2014
Denumire contract: Pontonacostare fara suprastructura+pasarela acces ponton Calarasi si Cernavoda ? 2 bucati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA NAVALA ROMANACod fiscal: 11055818, Adresa: incinta port Constanta nr. 1, cladirea Autoritatii Navale Romane, Constanta, Telefon: +40 372419810, Fax: +40 241616229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP (www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Siguranta navigatiei)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pontonacostare fara suprastructura+pasarela acces ponton Calarasi si Cernavoda ? 2 bucati
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PONTON ACOSTARE pentru Capitania Portului Calarasi va avea dimensiunile: - Lungime=12m.- Latime=4 m.PONTON ACOSTARE pentru Capitania Portului Cernavoda va avea dimensiunile: - Lungime=9m.- Latime=4 m.Pontoanele vor fi de tip tubular, fara suprastructura si vor fi folosite numai pentru acostarea salupelor.Pontoanele vor fi prevazute cu: - Balustrada din profil metalic intrerupta in zona bintelor, cu inaltimea de 1 m (conform normelor ANR)- Pasarela cu schelet metalic si punte din lemn cu lungimea de 5, 00 m si latimea de 0, 80 m cu balustrade demontabile cu inaltimea de 1, 00 m- Doua parame metalice, pentru legat pontonul la mal, cu grosimea de 18, 00 mm si lungimea de 50, 00 m fiecare- Doua parame, pentru legat scondrii, cu grosimea de 12, 00 mm si o lungime de 3, 00 m fiecare.Pontonul de la Calarasi va avea si doi scondrii cu diametrul de 100 mm si o lungime de 4, 00 m fiecare prevazuti cu sistem de prindere la ponton.
II.1.6) CPV: 34513300-9 - Docuri plutitoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 191, 129 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de3.800 lei. Modul de constituirea garantiei de participare: conform prev. art.86 alin (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Model Instrument de garantare - Formularul B.Pentru O.P.- cont RO79TREZ2315025XXX000533, Trezoreria Mun. Constanta, Autoritatea Navala Romana, CUI 11055818.Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care moneda in care se constituie garantia de participare este alta decat leul atunci ofertantul va face conversia in lei a monedei respective la cursul BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.In cazul in care operatorul economic beneficiaza de prevederile Legii 346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, prezentand pana la data limitade depunere a ofertelor, ?declaratia privind incadrarea in categoria IMM?, va beneficia de o reducere de 50% a garantiei de participare.Dovada constituirii garantiei de participare va fi depusa obligatoriu in SEAP in sectiunea ?Documente de calificare? pana la data limita pt. depunerea ofertelor. Daca garantia de participare se constituie sub forma de instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, documentul va fi prezentat si in ORIGINAL cu Scrisoare de inaintare (Formularul A) la sediul autoritatii contractante (Serviciul Investitii Achizitii Publice, etaj 9, cam 92) pana la data limita de depunere a ofertei.Daca ofertantul depune contestatie iar C.N.S.C respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta (ANR) va retine garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conf. cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Prevederile alin.(1) art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la cerere.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% (5%) din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin.1) din HG 925/2006, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cu deschiderea unui cont in Trezorerie (cont deschis cu 1% din valoarea contractului fara TVA, restul de 9% (4%) se va re?ine din facturi in cont colateral), in baza art. 90 alin.3) din HG 925/2006. Se va transmite in original in maxim 10 zile de la semnarea contractului.In cazul in care contractantul beneficiaza de prevederile Legii 346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii va beneficia de o reducere de 50% a garantiei de buna executie. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data semnarii procesului-verbal de receptie. Garantia de buna executie se va pierde in cazul in care furnizorul nu finalizeaza contractul . Documente din care sa reiasa incadrarea in categoria IMM ( daca este cazul, Formularul C)Documentele vor fi semnate de reprezentantul legal al operatorului economic. Cand aceste documente sunt semnate de alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (Formularul 15), prin care reprezentantul operatorului economic este autorizat sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Imputernicirea va fi insotita de o copie a actului de identitate al persoanei imputernicite.In cazul unei asocieri, documentele vor fi emise de fiecare operator economic.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va prezenta completat, semnat si stampilat, Formularul 1Cerinta nr. 2 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va prezenta completat, semnat si stampilat, Formularul 2Cerinta nr. 3 - Declarasie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Se va prezenta completat, semnat si stampilat, Formularul 3Cerinta nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Se va prezenta completat, semnat si stampilat, Formularul 4Cerinta nr. 5. - Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere ofertelor (sau echivalent pentru persoane juridice straine).Se va prezenta certificatul de atestare fiscala tip eliberat de autoritatea competenta.Cerinta nr. 6. - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (sau echivalent pentru persoane juridice straine).Se va prezenta certificatul de atestare fiscala tip eliberat de autoritatea competenta.Cerinta nr. 7 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Se va prezenta completat, semnat si stampilatFormularul 5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.N.R. implicate in procedura de achizitie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mihai Andrei - Director General, Liviu-Aurelian Cazan - Director General Adjunct, Serban Berescu - Director Directia Siguranta Navigatiei, Cristina Calintaru - Director Economic, Raluca-Alina Musat Pisica - Sef Serv. Investitii Achizitii Publice, Florin Oprea - DirectorCpt. Sef de Port Giurgiu, Alexandru Mezei - DirectorCpt. Sef de Port Constanta, Anghel Dumitru - Sef Serv. Tehnic - Adm. CZ Constanta, Ana Cornelia Dudu - Serv. Investitii Achizitii Publice, Felicia Nutu - Sef Serv. Financiar Bugete Tarife, Mihai Dragusin - Sef Birou Tehnic ? Adm. CZ Giurgiu, Anisoara Banita - Sef Birou Juridic, Aura Glodeanu - Serv. Investitii Achizitii Publice, Gilda-Veronica Ursache - Sef Birou Contabilitate, Daniela Tabacaru - Biroul Juridic. Documentele vor fi semnate de reprezentantul legal al operatorului economic. Cand aceste documente sunt semnate de alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (Formularul 15), prin care reprezentantul operatorului economic este autorizat sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Imputernicirea va fi insotita de o copie a actului de identitate al persoanei imputernicite. Cerinta 1 - Atestarea formei de inregistrare profesionala a operatorului economic ofertant: Certificat constatator ? emis (in conf. cu prev. Legii 26/1990 cu modificarile si completarile ulterioare) de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa reiasa ca operatorul economic are ca obiect principal sau secundar autorizat de activitate constructia de nave si structuri plutitoare.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, la sediul Autoritatii Contractante inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea Autoritatii Contractante, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii generale cu cifra de afaceri pe ultimii trei ani.Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii uneicifre medii de afaceriin domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani, de minim 300.000 lei echivalentul a 67.413 ?. Se va declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012 atat in lei cat si in euro.pentru fiecare an in parte.Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta., Cerinta nr.2. Copie dupa bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competentesau alte documente edificatoare din care sa reiasa indeplinirea cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1. Ofertan?ii trebuie sa prezinte Lista principalelor livrari de produseefectuate in ultimii trei ani de la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca au fost executate si livrate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2- experienta similaraOfertantii trebuie sa faca dovada furnizarii de produse la nivelul a cel putin unui contract confirmata prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Certificarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent pentru desfasurarea activitatii in domeniul obiectului contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.01.2014 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer