Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - POPICI STRADALI DIN FONTA


Detaliu pentru invitatia numarul 348911
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC SERVICII PUBLICE IASI SA
Numar invitatie: 348911/19.06.2013
Denumire contract: POPICI STRADALI DIN FONTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC SERVICII PUBLICE IASI SACod fiscal: 27277063, Adresa: IASI, SOS. NATIONALA, NR. 43, Iasi, Telefon: 0232/263542, Fax: 0232/277650
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IASI, SOS. NATIONALA, NR. 43, Iasi, Romania, cod postal: 700237, telefon: +40 232263542, fax: +40 232277650, persoana de contact: VALENTIN CUTITARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: IASI, SOS NATIONALA, NR. 43, ET. 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SErvicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: POPICI STRADALI DIN FONTA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: POPICI STRADALI DIN FONTA
II.1.6) CPV: 44470000-5 - Produse din fonta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :5000 lei; Pentru operatorii economici care constituiegarantia de participare in euro sau in alta valuta, echivalenta in lei se va face la cursul oficial al BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM. Forma de constituire a gar. de part. care va fi acceptata: -virament bancar: cont RO72BTRL02401202298869XX deschis la Banca Transilvania Iasi -instrument de garantare emis in conditiile legii de societate bancara (scrisoare de garantie bancara - Formularul 8) ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original; -ordin de plata sau fila CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor;
- suma in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Gar. de part. va fi prezentata doar in original cel mai tarziu la data si ora limita de deschiderie a ofertelor. In cazul in care un operator economic depunde contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, aut. contr. va retinde contestatorului o valoare din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu prevederile art. 278ยน din OUG 34/2006, respectiv: 2.500 LEI
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de const. a gar. de buna executie: - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara(scrisoare de gar.bancara - Form. 9) sau de o soc. de asigurari, in favoarea aut. contr.S.C. Servicii Publice Iasi S.A.; Ofertantul va opta pentru una din modalitati in oferta financiara. NOTA: Lipsa vreuneioptiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.1 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.2)3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3 )5. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: - Salceanu Maria- Luminita- Director general- Bart Corneliu ? Director adjunct- Zahariuc Maria- Director economic- Hutanu Gicu ? Sef Birou Productie- Cazacu Vanda ? Biroul Juridic- Cutitaru Valentin -Sef Serviciul Aprovizionare- Cosuleanu Diana Andreea ? Birou Licitatii- Iftene Cecilia ? Birou Licitatii- membru rezerva Cetificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuiesa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata de reprez.legal cu ment.?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Odata cu depunerea ofertelor, candidatii vor depune si cate o mostra pentru produsul ofertat. Vizionarea mostrelor de catre comisia de evaluare va avea loc la sediul autoritatii contractante, ulterior deschiderii ofertelor (data care va fi comunicata tuturor ofertantilor);La vizualizare pot participa membrii Comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor. Mostrele prezentate, vor ramane la sediul autoritatii contractante, pe toata durata desfasurarii procedurii, pana la atribuire. Dupa incheierea contractului, mostrele se vor restitui proprietarilorprin grija acestora, cu exceptia mostrei apartinand ofertantului castigator, care va ramane ca etalon de comparatie pana la finalizarea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2013 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer