Achizitie publica - porumb boabe
Detaliu pentru invitatia numarul 335718
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335718/19.09.2012
Denumire contract: porumb boabe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BDUL 1 MAI NR.6, , SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BDUL 1 MAI NR.6, , SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: porumb boabe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare porumb boabe pentru efectivele de vanat
II.1.6) CPV: 03211200-5 - Porumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 189.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar.de part.este 6603 lei.Perioada de valab. a gar. de part.: 60 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire: -virament bancar-scrisoare de garantie emisa de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari in favoarea AC ?original- pana la data stabilita pt. depunerea ofertelor-ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data desch. of.(contul deschis la BRD-Suceava cod IBAN RO41BRDE340SV10287103400 ) Pe ordinul de plata se va face mentiunea: ?Garantie de participare ? licitatie porumb?.-fila cec confirmata de banca emitentaOfertantii care vor constitui gar. de part. in conf. cu prev. art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM prin atasarea formularului ?Decl. privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM?.Gar. part.se va constitui numai in lei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine gar. de part., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se aflain oricare din sit. urm.: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia? oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei? In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, AC va retine contestatorului din gar. de part.suma stabilita prin art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata.Restituirea gar. de part. se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul AC ?Cerere de restituire a garantiei departicipare?, cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii. Restituirea gar. de part. se face in termen de maxim 3 (trei) zile lucratoare de la data inregistrarii acesteia la sediul AC.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie: Se completeaza Formular nr. 12A - Declaratie pe proprie raspundere in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: Se completeazaFormularul 12B Declaratie pe proprie raspundere, in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In situatiain care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Declaratia trebuie sa se refere la situatia platilor la o data ce nu poate fi mai inainte de 30 zile de la data depunerii ofertelor. certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, pentru situatia financiara din luna anterioara deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice; - certificat de sarcini fiscale, valabil la luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, pentru situatia financiara din luna anterioara deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice; Certificat de cazier fiscal ? eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa rezulte ca ofertantul nua savarsit fapte sanctionate de legile financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara.Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul , (asa cum este prevazut la art.5 din Ordinul509/2011)prin semnatura persoanei si stampila societatii. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69indice1 din OUG nr.34/2006: Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Formularului F4. Persoanele care sunt vizate in declaratia privind art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, sunt: Ing.Ciobanu Sorin-directorEc.Vasile Rusu-director economic, Ing.Valerian Solovastru-director tehnic, Ing.George Celsie-director comercial, Ing.Cristian Tomniuc-sef birou vanatoare, Jr.Tironeac Aftanasie-sef birou juridicIng.Lazar Constantin-responsabil achizitiiCertificat de participare cu oferta independenta: Cerinta obligatorie: Se va completa formularul F 3;Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Certificat constatator, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 60 de zile inaintede depunerea ofertelor din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendaretemporara a activitatii).Alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau inregistrare/atestare oriapartenenta profesionala.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in obiectul de activitate principal sau in cele secundare cod CAEN in stransa legatura cu obiectul contractului pentru partea din contract pe care o realizeazaInainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii , ofertantului de primul loc i se va solicita prezentarea CertificatuluiConstatator in original sau copie legalizata in situatia in care a prezentat documentul in forma copie cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri, Se va complete si depune formularul B din sectiuneaFORMULARE-in originalSe va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31decembrie al fiecarui an.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Se va prezenta si depune: Bilantul contabil la 31.122009 , 31.12.2010, 31.12.2011 vizat si inregistrat de organelecompetente sau dupa caz, (copie certificata de ofertant pepropria raspundere);Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minimaobligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei cainacceptabila
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru derularea in bune conditii a contractului, Se va completa si depune: Formularul 12 H din sectiunea FORMULARE -in original
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 14:46