Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Post trafo str. Abrudului si alimentare cu energie electrica grup locuinte


Detaliu pentru invitatia numarul 339337
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC DE INTERES LOCAL ADMINISTRATIA PATRIMONIULUI LOCAL AIUD
Numar invitatie: 339337/13.11.2012
Denumire contract: Post trafo str. Abrudului si alimentare cu energie electrica grup locuinte
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE INTERES LOCAL ADMINISTRATIA PATRIMONIULUI LOCAL AIUDCod fiscal: RO 14401495, Adresa: str. Tribun Tudoran, nr. 9, Aiud, Telefon: 0258 861593, Fax: 0258 861593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Tribun Tudoran, nr. 9, Aiud, Romania, cod postal: 515200, telefon: +40 258861593, fax: +40 258861593, persoana de contact: MARIN STEFAN RODEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Public de Interes Local Administratia Patrimoniului Local, Aiud, str. Tribun Tudoran nr.9, tel fax +40 258861593
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Post trafo str. Abrudului si alimentare cu energie electrica grup locuinte
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie post Trafo si instalatie de alimentare cu energie electrica str. Abrudului sicuprinde o linie electrica subterana LES 20KV, un post de transformare PTA63KVA si LEA de 0.4kv pe stalpi din beton.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 4219 leiTermenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 3 luni de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006;In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO59TREZ0045006XXX000688 ? Trezoreria Aiud beneficiar Serviciul Public de Interes Local Administratia Patrimoniului Local CUI RO14401495.Garantia de participare se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu pina la data si ora stabilite pentrudeschiderea ofertelor-model FORMULAR 19;Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr.20 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM .Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP, in situatiile prevazute la art 87 din HG 925/2006 iar in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii deatribuire, ca nefondata, aut. contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, in conf cu preved art. 278^1, alin(1), lit a) din OUG 34/2006, suma de 2109, 5 lei
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.pe o perioada de 24 luni de la receptia la terminarea lucrarilorb) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Se va completa Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Se va completa Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181.Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care este termenul de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?precum si in traducere in limba romana de traducator autorizat.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Se va completa Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Se va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4A - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat.Observatie - persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: Rusu Liviu-viceprimarFlorea Martin-consilierTatar Ioan Viorel-consilierKatona Andrea Elena-consilierOpris Ioan-consilierOprita Florian-consilierKocis Pavel-consilierLazar Simona Maria Hortensia-consilierBadea Iulia Adriana Oana-consilierVultur Vasile-consilierFleser Aurel-consilierBradea Cristea Iosif-consilierMolnar Gheza-consilierBudusan Tiberiu-consilierKovats Krisztian-consilierSzocs Ildico-consilierKrecsak Szollosi Adalbert-consilierRadu Calin-consilierMoldovan Ioan-consilierRodean Stefan?Director Serviciul Public Administratia Patrimoniului LocalAiloaie Cornel-Sef Serviciu Tehnic, InvestitiiBoanca Ovidiu-ConsilierCristea Felicia-Consilier juridicCirtea Ghiorghe-ConsilierPentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere -Formular 18 insotit de Anexa, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Persoane juridice/fizice romane : Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor.Persoane juridice/fizice straineSe vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Se vor prezenta atestate ANRE C2A si C1A in termen de valabilitate in conformitate cu Regulamentul nr. 24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri a ofertantului globala (operator economic saumembrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati trebuie safie in valoare de minim 400 000Lei.Ofertantii vor utiliza ratele de schimb valutare medii anuale stabilite de catreBanca Nationala a Romaniei ? www.bnr.roOperatorul economic are obligatia de a-si demonstra situatia economica sifinanciara prin prezentarea de documente care sa reflecte o imagine fidela asituatiei economice si financiare (anexate formularului 6).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii-Formular 13.Prezentarea declaratiei privind partea/partile din contract care suntindeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit vor fi realizate deunul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, Informatii privind asociatii-Formular 15 si 16Prezentarea declaratiei privind partea/partile din contract care suntindeplinite de asociati si specializareaacestora si acordul de asociereIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebuisa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatoruluieconomic si la Capacitatea de exercitare a activitatiiprofesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catreasociati din cadrul Documentatiei de atribuire., Prezentarea declaratiei privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani si a serviciilor in ultimi 3 ani insotite de recomandari si procese verbale de receptie finala/partiala/la terminarea lucrarilor. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit cel putin un contract de servicii de proiectare pentru lucr similare cu val minim 6000 lei si de executie lucr similare de minim 194000 lei sau un contract de proiectare si executie lucrari similare cu o valoare cumulata de cel putin 200 000lei.Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa documente care sa dovedeasca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei. Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR ENISO 9001 sau echivalent, Certificarea sistemului de management de mediu din seria ISO 14001 sauechivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: anexat la prezenta invitatie sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 18:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer