Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Pozare cablu 20 kV subfluvial intre chesoane, executat prin foraj orizontal la mila 2 Sulina ? Zona MT-JT Tulcea


Detaliu pentru invitatia numarul 341688
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Numar invitatie: 341688/11.01.2013
Denumire contract: Pozare cablu 20 kV subfluvial intre chesoane, executat prin foraj orizontal la mila 2 Sulina ? Zona MT-JT Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.Cod fiscal: RO 14500308, Adresa: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Constanta, Telefon: 0241.80.53.05, Fax: 0241.80.53.04
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdl. Ion Mihalache, nr.41-43, sector 1, corp C, etaj1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 0734557641, fax: +40 0372871085, persoana de contact: Dumitra Ulmeanu, Serv.Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdl. Ion Mihalache, nr.41-43, sector 1, corp C, etaj1, Bucuresti, Serv.Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pozare cablu 20 kV subfluvial intre chesoane, executat prin foraj orizontal la mila 2 Sulina ? Zona MT-JT Tulcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inlocuirea prin foraj dirijat pe sub fluviul Dunarea a cablului electric de 20 kV si realizarea canalelor de cabluri de cca 20 m. Valoarea estimata a contractului = 156.011 RON.
II.1.6) CPV: 45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 171, 612.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar partic: 3.120, 22 lei/1.560, 11 lei-IMM. Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original; OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA: Cod IBAN RO62CITI0000000700086003, deschis la Citibank EUROPE plc. DUBLIN Suc. ROMANIA; Se va prezenta si decl.pe proprie raspundere privind incadrarea in cat.IMM(daca este cazul), la data de 31.12.2011, in original. In cazul unei contest., in conf. cu art. 278^1 alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006 (actualizata), in masura in care CNSC respinge contestatia, aut. contr. va retine contestatorului din garant.de particip.in raport cu val. estimata a contractului - suma: 1.560, 11lei fara TVA(calculat conform litera b). Valabilitatea garantiei de participare curge de la data limita de depunere a ofertelor, este cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cursul leu-euro din data de 18.12.2012, respectiv 1 Euro=4, 4675 RON.
Garantie de buna executie
10%(5%ptIMM)din val ct fara T.V.A.Per pt care se constit gar este egala cu durata ct la care se adauga per de garantia de buna exec.de 24 luni.Modul de constit a gar de buna exec: -prin ret succesive din fact prezentate;Avand in vedere faptul ca AC este o soc comerciala cu capital majoritar privat si finantarea ct se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca«?sumele datorate de instit publice operat ec, incl cele datorate de op ec beneficiari de subventii sau transf altor operatori ec, se achita in conturile benefic deschise la trezoreria statului».Sau-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care vaconstitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGL-RO rev.1, art.4
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F2-1 - Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-2;Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);3) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-3. Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatiicontractante: -Director Achzitii - Cosmin Trofin;
-Manager Achzitii - Camelia Grigoruta;
-Responsabil procedura achizitie - Dumitra Ulmeanu;
-Membru comisie evaluare - Daniela Sarbu;
-Membru comisie evaluare - Carmen Iancu;
-Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta F2-4.5) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul local.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. a)Pentru persoane juridice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.b) Pentru persoane juridice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in echivalentul codului CAEN din documentul care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii, va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie ?conform cu originalul?.Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea cont.- Atestat emis de A.N.R.E. privind executarea de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV ? 20 kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV (C2A/C2B);
-Atestat emis de A.N.R.E. pentru incercari de echipamente si instalatii electroenergetice (A2).In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin: 312.000 lei, fara TVA (156.000lei fara TVA ? IMM-uri), bilanturile contabile aferente anilor 2009, 2010, 2011. Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2009 ? 1 Euro= 4.2373 Lei; 2010? 1 Euro =4.2099 Lei; 2011 ? 1 Euro=4.2379 Lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o lista de lucrari, care va cuprinde lucrari de natura similara realizate in ultimii 5 ani. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un numar maxim de 3 documente prin care sa se confirme executarea luc. a caror val.sa fi cel putin egala cu 124.808lei, reprez 80% din val estimata a contr. Lucrarile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de recomandari (aferente lucrarilor respective), emise de beneficiarii lucrarilor respective si vor preciza cel putin urmat. aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contr. pe parcursul derularii contr.respectiv ;
- daca pe parcursul executiei luc.au fost inreg.: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse., Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind asigurarea cu personal, Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind asigurarea tehnica propusa pentru executia investitiei, Informatii privind subcontractantii In situatia in care ofertantul intentioneazasa subcontracteze parti din contractul de executie, are obligatia de a preciza: 1.Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentajului din total lucrare;2.Indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora;3. Datele derecunoastere ale subcont., precum si specializarea acestora;4. La incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vorconstitui in anexa la contract. Subcontractantii nu pot subcontracta la randullor parte din activitatile alocate., Informatii privind asociatii (daca este cazul).In F21 se va specif liderul asociatiei. Crit de calif ref la sit pers a ofertantului, la cap de exercit a activprof(inregistrare, la standardele de asig a calit si a standardelor de prot a mediului) tb prez de fiecare asoc in parte.Sit econ-financ si cap tehn/prof se demonstr prin luarea in consid a resurselor tuturor membrilor asoc.Dosarul SSM se va prez de fiecare asoc in parte.In cazul in care oaociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere prezentat la deschiderea ofertelor. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante -ISO 9001:2008, Informatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contrac. ISO 14001:2005.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit. Doc. de atrib. este publicata in SEAP, pers. contact: D.Ulmeanu, fax: 0372871085
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2013 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer