Achizitie publica - pr Executie lucrari in cadrul proiectului ?Realizarea unui sistem de supraveghere video in vederea cresterii sigurantei si prevenirii criminalitatii - orasul Ianca, judetul Braila?
Detaliu pentru invitatia numarul 356978
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356978/16.01.2014
Denumire contract: prExecutie lucrari in cadrul proiectului ?Realizarea unui sistem de supraveghere video in vederea cresterii sigurantei si prevenirii criminalitatii - orasul Ianca, judetul Braila?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL IANCA (PRIMARIA ORASULUI IANCA)Cod fiscal: 4874631, Adresa: STR GARII NR 7, Ianca, Telefon: +40239668178, Fax: +40239668395
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR GARII NR 7, Ianca, Romania, cod postal: 815200, telefon: +4 0239668178, fax: +4 0239668395, persoana de contact: FANEL GEORGE CHIRITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CALEA BRAILEI, NR. 27, ORAS IANCA, JUDETUL BRAILA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: prExecutie lucrari in cadrul proiectului ?Realizarea unui sistem de supraveghere video in vederea cresterii sigurantei si prevenirii criminalitatii - orasul Ianca, judetul Braila?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in executia lucrarilor in cadrul proiectului ?Realizarea unui sistem de supraveghere video in vederea cresterii sigurantei si prevenirii criminalitatii - orasul Ianca, jud. Braila?, si vizeaza realizarea urmatoarelor :1. Procurare echipamente si materiale2. Instalare si montaj echipamente: ? Montarea camerelor video pe stalpi apartinand Consiliului local Ianca si Electrica Muntenia, amplasati pe domeniul public ( 76 bucati - oras Ianca, 17 bucati - localitatea Perisoru, 16 bucati - localitatea Plopu, 11 bucati - localitatea Oprisenesti);? Amplasamente cutii de exterior pentru echipamente - Cutiile de exterior pentru echipamenteactive si pasive se vor monta pe stalpi la o inaltime mai mare de 3, 50 m.? Amplasamente cutii de jonctiune fibra optica si cutii de suduri - vor fi montate pe stalpi lainaltimea de montare a fibrei optice;? Fibra optica - va fi montata pe stalpii pentru iluminat stradal la o inaltime minima de 4, 00 m, iarpentru subtraversari ale strazilor la o inaltime de minim 5, 00 m respectandu-se distantele minime fata de liniile de tensiune 0, 4 kV;? Amenajare dispecerat - Dispeceratul va fi amenajat intr-un spatiu din cladirea Primariei Ianca;iar in localitatea Plopu vor fi amenajate doua puncte acces radio in cladirea gradinitei si doua puncte acces radio in cladirea punctului sanitar din localitatea Oprisenesti.? Alimentare cu energie electrica - se va face din reteaua publica de joasa tensiune3. Punere in functiune sistem4. Probe tehnologice si teste aferente sistem de supraveghere video5. Instruire personalValoarea estimata fara TVA: 1.119.945 leiDin care: cheltuieli diverse si neprevazute 100.643 lei -(10% din valoarea investitiei de baza)
II.1.6) CPV: 45312000-7 - Lucrari de instalare de sisteme de alarma si de antene (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 119, 945 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 20.100 lei Valabilitate: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - Formular 19. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Virament, in contul Autoritatii Contractantenr. RO 88TREZ1545006XXX000178 deschis la Trezoreria Orasului Ianca.IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - Anexa A.In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278?1 din OUG 34/2006 actualizata. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii in SEAP a Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie a contractului de lucrari se constituie conform art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. 925/2006 - actualizata, dupa cum urmeaza: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, Executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia Achizitorului, conform HG 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre Executant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, Achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite Executantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Restituirea garantiei de buna executie se restituie conform art. 92 alin.(4. ) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. 1. Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006- Formular 2. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.) Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2. 2. Cazier fiscal eliberat de autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.) Inscrierea de fapte in cazierul fiscal al ofertantului atrage declararea ofertelor acestora inacceptabile.3. 3. Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006 -Formular 3.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizi?ie publica orice ofertant / candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situa?ii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronun?ate de judecatorul-sindic;b) nu ?i-a indeplinit obliga?iile de plata a impozitelor, taxelor ?i contribu?iilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in ?ara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu ?i-a indeplinit sau ?i-a indeplinit in mod defectuos obliga?iile contractale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instan?e judecatore?ti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei gre?eli in materie profesionala;e) prezinta informa?ii false sau nu prezinta informa?iile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare ?i selec?ie.4. 4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentare Formular 4 din Sectiunea Formulare. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.)5. 5. Certificat de participare cu oferta independenta: Prezentare Formular 5 din Sectiunea Formulare. In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere.6. 6. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, Prezentare Formular 6 din Sectiunea Formulare. Acest document va fi prezentat de Ofertant/Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator.Persoanele care sunt responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Chirita Fanel George - Primarul Orasului Ianca, Mircescu Mircea - Viceprimar, Secreta r- Sterian Alexandru, Turcu Georgiana - Contabil sef, Dogarescu Mioar a- responsabil tehnic proiect, Ciuca Mioara- responsabil financiar proiect, Rosca Stanel George - responsabil publicitate proiect, Predescu Dorina - Consilier juridic, Teis Gheorghe - Manager proiect, Consilieri locali: Mitrea Stefan Marcel, Balta Eugeniu, Lupu Florea, Dragomir Liviu, Stanulescu Radian, Negoita Valeriu, Baluta Fanel, Munteanu Ani, Parvan Marian, Racu Stefan, Georgescu Florin, Ciucasu Viorel, Moldoveanu Badita, Danaila Dorian7.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a. Persoanele juridice romane vor prezenta: ? - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.? - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul de depunere a ofertelor.Certificatele se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b. b. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Nota: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana Cerinta nr. 1:1. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie.Informa?iile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fir reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestareori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 2Ofertantul va face dovada detinerii atestarii ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in Energie) tip B, pentru executie bransamente electrice. Documentul va fi prezentat in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta trebuie sa fie indeplinita cel putin de catre asociatul care realizeaza activitatile de proiectare si executie bransamente electrice.Cerinta nr. 3Ofertantul va face dovada de?inerii unei Licen?e de Func?ionare pentru activitati de instalare si intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei, emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane, Directia Politiei de Ordine Publica, potrivit Legii nr. 333/2003. Ofertantii vor depune in copie licenta de functionare detinuta pentru derularea de activitati de instalare si intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei, emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane, Directia Politiei de Ordine Publica, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Nota: in cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte pentru partea pentru partea de contract pe care o realizeaza. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a prezentat documentul care dovedeste o forma de inregistrare in copie conform cu originalul, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima: Cifra de afaceri medie globala din ultimii 3 ani sa fie de minim 2.000.000 lei. Ofertantii vor prezenta copii dupa documente financiare din cel mult ultimii trei ani, inregistrate la Administratia Financiara, din care sa rezulte respectarea cerintei privind cifra medie de afaceri.Operatorii economici au dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor respective la momentul semnarii contractului, ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are disponibile resurse reale, negrevate de datorii sau orice alte mijloace finaciare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii, in cuantum de minim pentru 407.720 lei pentruo perioada de minim 2 luni., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, continand valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similar in valoare de cel pu?in 1.000.000 Lei fara TVA, executate in baza a cel pu?in un contract.
In cazul in care contractele declarate/mentionate ca experienta similara au fost executate in asociere, se va preciza valoarea ce va fi luata in calcul, in concordanta cu procentul valoric rezultat din asociere.
In cazul in care contractele prezentate ca experienta similara au fost executate de ofertant in calitate de subcontractant, valoarea care se va lua in considerare va fi cea rezultata din contractul dintre contractantul general si subcontractant.
In situatia in care contractele prezentate ca si Experienta similara au fost semnate inainte de perioada de 5 ani pana la data limita de depunere a ofertelor, se vor lua in considerare doar lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata (ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertelor) si se vor considera doar valoarile lucrarilor executate in aceasta perioada., Declaratie referitoare la utilaje, instalatii si echipamente tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform cerintelor din caietul de sarcini. acestea trebuind sa fie la dispozitia ofertantului, la intreaga capacitate, la momentul necesitatii utilizarii lor.
Se accepta si utilaje, echipamente si instalatii cu caracteristici tehnice superioare celor precizate in fisa de date.
- autoutilitara- auto-macara- buldoexcavator-masina de taiat asfalt- platform autoridicatoare- aparat de etichetat industrial -grup electrogen- trusa sudura fibra optica- aparat de masura pentru fibra optica (OTDR)
In cazul unei asocieri, demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind dotarile specifice se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Decl. ref. la efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Ptr.indeplinirea in bune conditii a contractului se solicita personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului.Lista personalul resp. pentru indeplinirea contractuluiEste strict necesara asigurarea tuturor expertilor prezentati mai jos: Resp. de proiect 1 persoana;Expert instalatii electrice minim 1 pers.; Expert comunicatii minim 1 persoana; Expert sisteme de supraveghere video minim 1 persoana;Expert software minim 1 pers; Expert Testare minim 1 persoana;Resp.tehnic cu controlul calitatii (CQ)1 persoana.Responsabil de proiect: o persoana, care va indeplini urmatoarele cerinte minime : Diploma de studii superioare;Experienta dovedita in calitate de Resp. de Proiect pentru realizarea a minim 1 proiect;Certificari in domeniul/de tipul PMP eliberata de o institu?ie recunoscuta la nivel na?ional/interna?ional.Expert instalatii electrice: minim o persoana, care va indeplini urmatoarele cerinte minime: Atestat ANRE, minim II A plus II B;Expert comunicatii: minim o persoana, care va indeplini urmatoarele cerinte minime : Absolvent de studii superioare finalizate cu diploma de licenta;Experienta specifica in calitate de Expert sisteme de comunicatii pentru realizarea a minim 1 sistem de comunica?ii de complexitate similara;Competente avansate privind proiectarea sistemelor de comunicatii complexe (certificare in domeniul/ de tipul CISCO CCDA eliberata de o institutie recunoscuta la nivel national / international) Competente avansate privind implementarea si integrarea infrastructurilor de comunicatii IP complexe (certificare in domeniul/ de tipul CISCO CCIP eliberata de o institutie recunoscuta la nivel national / international)Competente avansate privind planificarea, implementarea si mentenanta sistemelor de comunicatii WAN (certificare in domeniul/ de tipul CISCO CCNP eliberata de o institutie recunoscuta la nivel national / international).Expert sisteme de supraveghere video: minim o persoana, care va indeplini urmatoarele cerinte minime: Diploma de studii;Diploma/certificat recunoscut de M.M.F.P.S pentru ocupatia inginer sisteme de securitate (ARTS sau echivalent);Expert software minim o persoana, care va indeplini urmatoarele cerinte minime: Diploma de studii; Doc. edificatoare (certificate, atestate, diplome) care sa demonstreze ca expertul este abilitat si calificat in programarea ?i parametrizarea aplica?iilor software pentru managementul camerelor de supraveghere video utilizate in realizarea obiectului contractului.Expert Testare: minim o persoana, care va indeplini urmatoarele cerinte : Experienta specifica ; minim 2 ani experienta pentru testarea sistemelor de management de trafic ;Diploma de studii, Doc. edificatoare (certificate, atestate, diplome) care sa demonstreze ca expertul este abilitat si calificat in testarea, echipamentelor (camere de supeaveghere video, echipament de inregistrare, etc) utilizate in realizarea obiectului contractului.Responsabilul tehnic cu controlul calitatii (CQ): o persoana ? cerinte minime: Diploma de studii;Decizia/dispozitia de numire in functia de responsabil tehnic cu controlul calitatii si angajamentulde participare a persoanei care va indeplini functia de CQ.Expertii nominalizati nu vor putea fi schimbati pe intreaga perioada a derularii proiectului, cu exceptia situatiei in care pers. nominalizata inceteaza sa mai fie angajat al Ofertantului sau din motive medicale nu isi mai poate indeplini cu succes indatoririle. In aceasta situatie, Ofertantul va nominaliza un inlocuitor care va avea cel putin aceleasi calificari cu cele ale persoanei pe care o va inlocui. Nominalizarea unui expert va fi supusa aprobarii Benef., care va trebui sa avizeze pozitiv aceasta noua nominalizare.Pentru exper?ii atesta?i conform legii este necesara prezentarea doar a atestatelor ?i de participare, nu ?i a altor documente., Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraLista cuprinzand subcontractantii, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora insotita de acordurile de subcontractate.Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice si financiare initiale., Acord de asociere (daca este cazul), Informatii privind privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionalea ofertantului/grupului de operatori economici. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantuluipoate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertantsi persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d). Informatii privind asigurarea calitatii. Certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru activita?ile care fac obiectul contractului.In cazul unei asocieri, aceasta conditie minima trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o va executa fiecare., Informatii privind protectia mediului. Certificarea sistemului de management de protectia mediului, respectiv SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent pentru activita?ile care fac obiectul contractului., In cazul unei asocieri, aceasta conditie minima trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o va executa fiecare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2014 14:37