Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 105021 | 105980 | 10697 | 107760 | 108250 | 108392 | 108d | 109028 | 109249 | 109274 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prefabricate din beton


Detaliu pentru invitatia numarul 329428
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania de Apa Somes S.A.
Numar invitatie: 329428/13.06.2012
Denumire contract: Prefabricate din beton
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Somes S.A.Cod fiscal: R 201217, Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264430050, Fax: +40 264430886
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264430050, fax: +40 264430886, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. Compania de Apa Somes S.A., B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Cluj-Napoca. etaj 1, camera 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prefabricate din beton
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prefabricatele se utilizeaza pentru realizarea sau repararea caminelor de vizitare (placi beton pereti camin vizitare, inele din beton) si pentru acoperirea acestor camine (placi beton carosabile si necarosabile), la retelele de apa si canalizare din municipiul Cluj-Napoca.
II.1.6) CPV: 44114200-4 - Produse din beton (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 493, 914.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 5000 lei .Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: -virament bancar, ordin de plata, semnat/a de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN R028RNCB0106000767440001 deschis la BCR Cluj-Napoca, -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr. 12.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin completarea Formularului nr. 11. In cazul depunerii ofertei de catre o asociatie, pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, Formularul nr.4, pentru ofertant si tertul sustinator (daca este cazul);
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, Formularul nr.5, pentru ofertant si tertul sustinator (daca este cazul);
-Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta, Formularul nr.6, pentru ofertant;
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, Formularul nr.7, pentru ofertant, tertul sustinator (daca este cazul), subcontractant(daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire la nivelul cerintei "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006" sunt: Dorin Ciataras, Rodica Filip, Calin Neamtu, Doina Ivan, Maria Calatan, Adrian Budisan;
-Certificat de Atestare Fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei;
-Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale emis de Consiliul local - Directia de taxe si impozite locale din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte cerintele prevazute la III.2.1.a) -Certificat constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.-Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va prezenta formularul cu informatii generale despre ofertant.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de cel putin o recomandare. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Recomandarea emisa de catre clientul respectiv trebuie sa precizeze urmat.aspecte: a)modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b)daca pe parcursul furnizarii produselor au fost inregistrate: -neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de furnizari;
-cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
-receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii caracteristicilor tehnice Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii ISO 9001 corespunzator activitatilor aferente obiectului contractului.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer