Achizitie publica - Prefiltre si microfiltre finale pentru lavoarele de apa sterila ANIOS
Detaliu pentru invitatia numarul 344310
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344310/26.03.2013
Denumire contract: Prefiltre si microfiltre finale pentru lavoarele de apa sterila ANIOS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUICod fiscal: 3551942, Adresa: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Telefon: 0745895788, Fax: 0235312111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Romania, cod postal: 730143, telefon: +40 745895788, fax: +40 235312111, persoana de contact: Daniela Dumitrascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui, str. Mihail Kogalniceanu nr.35
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prefiltre si microfiltre finale pentru lavoarele de apa sterila ANIOS
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de filtre si prefiltre finale pentru lavoarele de apa sterila tip ANIOSLOT nr.1 V.Eminima pana la 31.12.2013 este de 17.030 lei; V.E maxima pana la 30.04.2014 este de 26.910 leiLOT nr.2 V.E minimapana la 31.12.2013 este de 148.200 lei; V.E maxima pana la 30.04.2014 este de 197.600 leiValoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Vor fi aplicabile prevederile art.6 din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 42912310-8 - Aparate de filtrare a apei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 230 - 224, 510 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cunatumul garantiei de participare este de : Lot 1= 340 lei si Lot 2 = 2964 lei. Forma de constituire orice forma prevazuta de lege. Cont: RO78TREZ6565006XXX004154. Perioada de valabilitate a garantie de participare este 90 de zile de la datalimita de depunere a ofertelor- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatii: - Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- Oferta fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.- Art.278^1 alin (1)Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuntumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR, data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generala -respectiv informatii privind cifra de afaceri globala ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani-completare Formular 5 din Sectiunea Formulare, Ultimul bilant contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente, in copie sau conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Se solicita mostre, din fiecare tip de prefiltru si microfiltru final in vederea demonstrarii capacitatii tehnice si profesionale de a livra produse similare. Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2013 09:54