Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Pregatirea conductei de transport gaze naturale Ø20?Silistea ? Bucuresti in vederea godevilarii si diagnosticarii


Detaliu pentru invitatia numarul 322345
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 322345/21.03.2012
Denumire contract: Pregatirea conductei de transport gaze naturale Ø20?Silistea ? Bucuresti in vederea godevilarii si diagnosticarii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: 0269803200, Fax: 0269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pregatirea conductei de transport gaze naturale Ø20?Silistea ? Bucuresti in vederea godevilarii si diagnosticarii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pregatirea conductei de transport gaze naturale Ø20?Silistea ? Bucuresti in vederea godevilarii si diagnosticarii
II.1.6) CPV: 45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 379, 810 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P. 2% din valoarea estimata respectiv 227.550, 00lei; valabilitate: 90 zile de la data depunerii ofertelor.Mod constituire: Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11-Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias;
- Depuneri la caseria Transgaz.G.P. la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea licitatiei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si dea incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ?revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;?fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;?fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;?ofertantul se incadreaza la prevederile art.278^1 din OUG 34/2006, modificata (8.697, 98, 00 lei)
Garantie de buna executie
-cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- retinere succesive din facturi partiale orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurarisau retineri succesive din facturi partiale . In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, in conformitate cu HG 1045/19.10.2011, contractantul se obliga de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea -Formular 12A;2.Declaratie privind situatia personala(neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta): Ofertantii vor completa o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr.12B.Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribuire a contractului.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: se va complecta Formularul 12C;CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, Form.12D.Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr 34/2006, modificata.Formular 12E(persoana de decizie di SNTGN Transgaz SA Medias ? D-nul Director General FLORIN COSMA, Director General Adjunct ? Liviu Pintican, Radu Moldovan ? Director Economic, Idu Olga?Director Directia Juridica, Viorel Barbu ? Director Departament Dezvoltare ) 1.Persoane juridice/ fizice romane-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC/ Autorizatie de functionare/altele echiv. din care sa rezulte obiect. de activ. al operatorului. Documente de confirmare: - certificat de inregistrare fiscala;
-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte domeniul de activitate.Nota: Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul soc. pe actiuni ptr. a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere pe conflict de interese.2.Persoanele juridice/fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta: -bilantul contabil din anul precedent vizat de organele in drept ; declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Exp. similara va putea fi dovedita prin prezentarea unei liste de lucrari similare cu obiectul achizitiei, a caror valoare sa fie de minim 5.689.900, 00 lei din ultimii cinci ani.b) Autorizatii ETR si ETC emise de ANRE. c) Informatii privind subcontractantii;d) Recomandari de la beneficiari;e) Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;f) Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii., Se vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor de lucrari similare 1.documente de certificare asistemului calitatii ISO 9001:2008, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei; documente de certificare asistemului calitatii ISO 14001:2001, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei;Dec. indeplinire conditii mediu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia postata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer