Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prelate pentru tamburii cu tubing flexibil


Detaliu pentru invitatia numarul 340299
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 340299/29.11.2012
Denumire contract: Prelate pentru tamburii cu tubing flexibil
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Sibiului, nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551129, telefon: +40 269805133, fax: +40 269830283, persoana de contact: Serv. Contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SIRCOSS Medias, Soseaua Sibiului, nr. 5, jud. Sibiu, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prelate pentru tamburii cu tubing flexibil
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de prelate pentru tamburii cu tubing flexibil in vederea protejarii acestora de intemperii.
II.1.6) CPV: 39522110-1 - Prelate impermeabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 286 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie solicitat: Lot 1:90 lei; Lot 2:60 lei, Lot 3 :40 lei. Garantia se poate depune pentru un lot sau ca suma a garantiei pentru loturile ofertate. Contul autoritatii contractante: RO14 RNCB 0231 0195 6886 0001, deschis la BCR Medias. pentru echivalenta lei/valuta se va lua in considerare cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitate: 60 de zile calculatade la termenullimita prevazut pentru primirea ofertelor.Modalitatea de constituire: Conform reglementarilor art. 86, alin. (1) din H.G. 925/2006.In orice situatie, dovada constituirii garantei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la ora si data deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de participare vor fi respinse.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Pentru aceasta achizitie nu este aplicabila prevederea art. .2781 din OUG nr.34/2006: Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea fara TVA, acontractului.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90, alin. (1).din H.G. 925/2006..Modalitatea de restituire: in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului- verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu au fost ridicate panala acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Art. 180Se vacompleta Formularul 12A ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? de catre operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat, tert/terti sustinatori, daca este cazul.II. Art. 181Se va completa Formularul 12 B ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006? de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat si de catre tert/terti sustinatori, daca este cazul.Nota: Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. prevederilor art. 180 si ale art. 181, lit. a), c1) si d).III.Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010. Formularul se va completa de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat.IV. Art. 69^1Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006?. Se va completa Formularul 13A, de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat, cat si de tert/terti sustinatori si subcontractanti, daca e cazul.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - dl.Cindrea Corin, Director General SNGN ROMGAZ S.A. Medias- dl.Dimbean Gheorghe, Director Departament Economic SNGN ROMGAZ SA Medias- dl.Ispasian Ioan DINCA, Director S.I.R.C.O.S.S.Medias;
- dl.Gheorghiu Sorin, Director tehnic S.I.R.C.O.S.S.Medias;
- d-na Popa Elena, membru comisie de evaluare, Serviciul Contracte;
- d-na Melinescu Angela, membru comisie de evaluare, Sef Serviciul Contracte;
- dl. Jampa Ioan, membru comisie de evaluare, Sef Serviciul Dezvoltare;
- dl. Dancea Vasile, membru comisie de evaluare, Serviciul Dezvoltare;
- d-na. Catana Aurica, Sef Serviciul Protectia Mediului;
- dl. Popescu Andrei, consilier juridic, Sef Birouljuridic.V. Se solicita prezentarea Certificatului de atestare fiscala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considera ca fiind indeplinita.Nota: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original, copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul?. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa contina informatii reale la data depunerii ofertelor.Note: 1) Se permite depunerea documentului solicitat in cadrul acestei sectiuniin oricare din formele: - original/copie legalizata/copie lizibila ?conforma cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea/producerea de produse similare celor care fac obiectul achizitie.2) la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul Constatator in original sau copie legalizata, daca la deschiderea ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila ?conform cu originalul. In cazul ofertantiilor din categoria I.M.M.-urilor, se va prezenta Declaratia pe propria raspundere, completata conf Anexei 1 din O.G. 27 / 26.01.2006 privind mod si comp Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.Note: 1)Ofertantii incadrati in categoria I.M.M.-urilor si care fac dovada acestei incadrari, conformL 346/2004 beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra medie de afaceri si garantiile solicitate.2). in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale. Ofertantul va prezenta formularul cu toate informatiile solicitate referitor la datele de identificare, adresa, cifra medie de afaceri din ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara. Se va prezenta "Listaprincip.livrari de produse in ultimii 3 ani? care sa contina valori, per. de livrare si beneficiari, indiferent daca acestia sunt aut. contr.sau clienti privati. Ptr. dem. exp. similare ofert. va prezenta cel putin un contract(copii dupa parti contract /documente / proces-verbal de receptie onorat in ultimii 3 ani care sa confirme livrarea de produse similare. Nu se solicita indeplinirea unui nivel cantitativ sau valoric. Nr de ani solicitati in vederea dem. exp. similare se calculeazaprinraportare la data limita de depunere a ofertelor. Se va prez.un document care sa ateste indeplinirea oblig. contractuale de catre contractant (ex. Document constatator conf.art. 97^1 din H.G. 925/2006).1. Cerinta privind exper. similara poate fi indeplinita si de un tert sustinator. Angajamentul ferm al tertului sustinator se va prezenta in original. 2.In cazul depunerii unei oferte comune cerinta va fi indeplinita de unul din membrii asocierii., Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere, Informatii privind sustinerea fermaIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia atasata invitatiei de participare, se descarca direct din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer