Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Preluare, transport si depozitare deseuri din statia de sortare


Detaliu pentru invitatia numarul 334659
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria municipiului Moinesti
Numar invitatie: 334659/31.08.2012
Denumire contract: Preluare, transport si depozitare deseuri din statia de sortare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului MoinestiCod fiscal: 4591490, Adresa: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Telefon: 0234363680, Fax: 0234365428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 234363680, fax: +40 234365428, persoana de contact: Rodica Bejan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. V. Alecsandri, nr. 14, Camera 102 Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 234363680, fax: +40 234365428
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Preluare, transport si depozitare deseuri din statia de sortare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Preluare, transport si depozitare a deseurilor menajere de la statia de sortare a municipiului Moinesti, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special, la depozitul de deseuri Bacau. Valoarea estimata a serviciilor ce urmeaza a fi prestate pana la 31.12.2012 este de 102.822 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 90512000-9 - Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 239, 918 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.000 RON Perioada de valabilitate: egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Formele de constituire care vor fi acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conformFormular nr. 14 Nota: In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei printr-un instrument de garantare, scrisoarea de garantie va fi transmisa in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor mentionate in invitatia de participare.-in cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin virament bancar se va depune ordin de plata /fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor(cont garantie de participare: RO90TREZ0635006XXX000061, deschis la Trezoreria mun. Moinesti), CF 4591490.Nota: in cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa, autoritateacontractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1.028, 22 RON conform art. 278*1, alin.(1) lit. a din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76 pe 2010.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare. Grupul format exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane juridice romane ori straine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare.Pentru a face dovada incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor completa Anexa A din sectiunea Formulare
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.Se va constitui prin Scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari-Formular 15 din Sectiunea Formulare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale;Nota: IMM-urile/grupurile formate exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane fizice/juridice romane ori straine care depun oferta comuna beneficiaza de reducere de 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180(Formularul 1) si 181(Formularul 2) din OUG 34/2006; Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor;Cetificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata catre bugetele locale scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor;Doc. echivalente pentru op. ec. nerezidenti + certificat de rezidenta fiscala valabil;declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 3;declaratie privind neincadrarea ofertantilor/asociatilor/subcontractantilor si tertilor sustinatori in prevederile art. 69*1 din OUG 34/2006 -Formular 4;Persoane cu functii de decizie in cadrul aut. contr. in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii: Viorel Ilie- Primar, Valentin Vieru - Viceprimar, Marilena Darlau - Secretar, Elena Anghel - consilier juridic, Iustina Petecuta - Sef Serviciu UATAPC, Director economic - Gheorghe Chirea, Director DUP - Costel Baciu, Inspector DUP - Vasile Florea, Inspector U.A.T.A.P.C. - Bejan Rodica, Consilieri locali care au aprobat bugetul: Ailincai Vasile, Avataji Neculai, Balan Gabriela Rodica, Botezatu Sorin, Ghinet Dorel, Harsa Eugen Mihaita, Ionita Gheorghe, Iscu Cristina Consuela, Ivan stelian, Manolache Ion ica, Muraru Sandel, Nechifor Neculai, Pasaroiu Dumitru, Spataru Eugen, Tincu Liliana Angela, Vieru Valentin.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 5 Certificat constatator ORC(obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN); Documente echivalente pentru persoane straine valabile la data deschiderii ofertelor, sau (dupa caz) apartenenta din punct de vedere profesional.A C va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Autorizatie eliberata de ANRSC conform Legii 101/2006 privind serviciul public de salubrizare a localitatilor, art. 21, alin (1) si (2) si art. 23, alin (1)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Se vor prezenta documente relevante (bilanturi contabile, extras de bilant, raport de audit etc)., Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, toti membrii grupului vor prezenta informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind capacitatea tehnica: OP. EC. participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de prestare. Listaprincipalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, Cerinta 2: Experienta similara-OP. economici vor face dovada prestarii in ultimii 3 ani -calculati pana la data depunerii ofertei - a unor servicii de natura similara duse la bun sfarsit a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 100.000 lei fara TVA. Se vor prezenta maximum 2 contracte(parti relevante ale acestora) / procese verbale dereceptie insotite de recomandari ale beneficiarilor, Cerinta 3: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Deoarece se efectueaza in medie 2 curse / zi pe o distanta de 120 km / cursa si avand in vedere ca statia de sortare nu detine utilaje necesara operatiunilor de incarcare - descarcareo fertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de cel putin urmatoarele echipamente: -Minim 3 buc containere descoperite cu volum util de 30 mc sau prescontainere de capacitate 14-16 mc;
-Minim 2 buc autospeciale de transport;
-1 rampa de descarcare sau un utilaj de tip incarcator frontal.Nota: Cerintele privitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice vor fi indeplinite si prin cumul de catre operatorii economici asociati, inclusiv de subcontractanti., Cerinta 4: Informatii privind asocierea - Operatorii economici au dreptul de ase asocia cu scopul de a depune oferta comunaSe va prezenta Formularul nr. 8 - Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Anexa la acordul de asociere se vor prezenta: -Formularul nr. 9 - Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de asociati sispecializarea acestora; -Formularul nr. 10 - Declaratie privind legalizarea acordului. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesaraasocierea, operatorul economic va face mentiunea "nu este cazul" in cadrul Formularului nr. 9 si nu se vor mai prezenta Formularele nr. 8 si nr. 10. ISO 9001 sau certificat echivalent, ISO 14001 sau certificat echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer