Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Preluare transport si depozitare deseuri din statia de sortare


Detaliu pentru invitatia numarul 344363
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Moinesti
Numar invitatie: 344363/27.03.2013
Denumire contract: Preluare transport si depozitare deseuri din statia de sortare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul MoinestiCod fiscal: 4591490, Adresa: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Telefon: +40 0234363680, Fax: +40 0234365428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 0234363680, fax: +40 0234365428, persoana de contact: Rodica Bejan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 0234363680, fax: +40 0234365428, persoana de contact: Rodica Bejan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Preluare transport si depozitare deseuri din statia de sortare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Preluare, transport si depozitare a deseurilor menajere de la statia de sortare a municipiului Moinesti, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special, la depozitul de deseuri Bacau. Valoarea minima estimataa serviciilorce urmeaza a fi prestate pana la 31.12.2013 este de 341.186 lei fara TVA(in functie de aceasta valoare se vor elabora si evalua ofertele) iar valoarea maxima estimata a serviciilor ce contine si valoarea posibilelor suplimentarieste de 511.779 lei fara TVA.Optiuni: Contr de ach poate fi prel. prin act aditional, conf art.6 din HG 925/2006 pana la 30.04.2014
II.1.6) CPV: 90512000-9 - Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 341, 186 - 511, 779 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6.823, 72 RON Pentru calculul echivalentei leu / alta valuta se va tine cont de cursul de schimb comunicat de BNR la data de 20.03.2013.Perioada de valabilitate: egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Formele de constituire care vor fi acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr. 14 Nota: In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei printr-un instrument de garantare, scrisoarea de garantie va fi transmisa in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor mentionate in invitatia de participare. -in cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin virament bancar se va depune ordin de plata /fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor(cont garantie de participare: RO90TREZ0635006XXX000061, deschis la Trezoreria mun. Moinesti), CF 4591490.Nota: in cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa pe fond sau retrasa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 3.411, 86 RON conform art. 278*1, alin.(1) lit. a din OUG 34/2006 modificat prin OUG 77/2012.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare. Grupul format exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane juridice romane ori straine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare.Pentru a face dovada incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor completa Anexa A din sectiuneaFormulare
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.Se va constitui fie prin Scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari-Formular 15 din Sectiunea Formulare fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractnte la Trezorerie iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului) Ofertantul va opta pentru una din cele 2 modalitati de constituire si va mentiona acest lucru in modelul de contract;Nota: IMM-urile/grupurile formate exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane fizice/juridice romane ori straine care depun oferta comuna beneficiaza de reducere de 50%
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180(Formularul 1) si 181(Formularul 2) din OUG 34/2006; Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor; Cetificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata catre bugetele locale scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor;Doc. echivalente pentru op. ec. nerezidenti. ;declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 3;declaratieprivind neincadrarea ofertantilor/asociatilor/subcontractantilor si tertilor sustinatori in prevederile art. 69*1 din OUG 34/2006 -Formular 4;Persoane cu functii de decizie in cadrul aut. contr. in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii: Viorel Ilie- Primar, Consilieri locali care aproba bugetul: Apostu Radu, Botezatu Sorin, Busuioc Iulian, Chirea Mihaela, Cojocaru Florinel, Enea Pavel Iulian, Ilie Vasile, Irimia Dumitru, Ladaru Daniela, Manolache Ionica, Nimerceag Ioan, Pascalini Nini Alexandru, Romascanu Mircea, Sandu Teodor, Spataru Eugen, Tincu Liliana Angela, Vascan Stefan Cezar, Vieru Valentin, Talpau Sorin Ciprian; membri comisiei de evaluare: Petecuta Iustina ? Sef Serviciu UATAPC, Alazaroaie Costica - referent Serviciul Buget Contabilitate, Bejan Rodica - inspector Serviciu UATAPC, Ghinet Laura Ioana - inspector Serviciu UATAPC, Padureanu Gabriela - Sef Serviciu Buget Contabilitate, Popescu Gabriela - consilier Serviciu UATAPC, Baciu Costel - Director DUP; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 5 Persoane juridice / fizice romane : Certificat constatator ORC / autorizatii de functionare(obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN); Persoane juridice / fizice straine: Documente echivalente din care sa reiasa o forma legala de inregistrare sau apartenenta din punct de vedere profesional precum si faptul ca pot executa obiectul contractului din punct de vedere juridic; Certificat de rezidenta fiscala valabil pe anul in curs - se accepta ca alternativa o declaratie a ofertantului ca in cazul in care va fi declarat castigator va prezenta certificatul de rezidenta fiscala la data semnarii contractuluiDocumentele trebuie sa contina informatii reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. A C va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata daca la data deschiderii a fost prezentat in copie. -Autorizatie eliberata de ANRSC conform Legii 101/2006 privind serviciul public de salubrizare a localitatilor, art. 21, alin (1) si (2) si art. 23, alin (1).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Fisa de informatii generale care contine informatii privind ofertantul precum si media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii 3 ani ( 2010, 2011, 2012). Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro, Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in cat. IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM acestia pot beneficia de reducerea de 50% acerintei privind nivelul cifrei de afaceriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind capacitatea tehnica: OP. EC. participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de prestare. Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani calculati pana la dada limita de depunere a ofertelor., Cerinta 2: Experienta similara-OP. economici vor face dovada experientei similare prin prezentarea de orice documente / certificari, ca au prestat in ultimii 3 ani un contract maxim 2 contracte de servicii similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 300.000 lei fara TVA., Cerinta 3: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Deoarece se efectueaza in medie 2 curse / zi pe o distanta de 120 km / cursa si avand in vedere ca statia de sortare nu detine utilaje necesara operatiunilor de incarcare - descarcare ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de cel putin urmatoareleechipamente: -Minim 3 buc containere descoperite cu volum util de 30 mc sau prescontainere de capacitate 14-16 mc;
-Minim 2 buc autospeciale de transport;
-1 rampa de descarcare sau un utilaj de tip incarcator frontal.Nota: Cerintele privitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice vor fiindeplinite si prin cumul de catre operatorii economici asociati, inclusiv de subcontractanti., Cerinta 4: Informatii privind asocierea - Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Se va prezenta Formularul nr. 8 - Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Anexa la acordul de asociere se vor prezenta: - Formularul nr. 9 - Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; -Formularul nr. 10 - Declaratie privind legalizarea acordului. Operatorii economici vor face dovada implementarii sistemului de management al calitatii pentru domeniul ce face obiectulcontractului de achizitie publica - ISO 9001 sau echivalent, Operatorii economici vor face dovada implementarii sistemului de management al mediului pentru domeniul ce face obiectulcontractului de achizitie publica - ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2013 08:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer