Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prelucrarea fondului arhivistic


Detaliu pentru invitatia numarul 98220
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI ILFOV
Cod de identificare fiscala: 4192871
Adresa: Str. Lucretiu Patrascanu nr. 10, sector 3. Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 021.3401600 / 423, 0740223898
Fax: 0213400000
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Prelucrarea fondului arhivistic
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74875100-4 - Servicii de arhivare (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: prelucrare fond arhivistic
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 08.11.2007 12:54
Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2007 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, str. Lucretiu Patrascanu, nr.10, sector 3
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Formular AFormular BCertificat de atestare fiscala taxe si impozite bugetul general consolidat ? original saucopie legalizata.Certificat unic de inregistrare ? copieCertificat de atestare fiscalataxe locale ? original sau copie legalizataDeclararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 aniUltimul bilant financiar contabil conform legislatiei în vigoare.Fisa tehnica de informatii generale, Fisa de informatii privind experienta in domeniu: minim 3 aniRecomandari din partea altor beneficiari: minim 3;Documente, in copie, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii (SR EN ISO 9001:2001);Documente, in copie, emise de organisme acreditate, care confirma atestarea personalului privind prestarea de servicii de arhivare, in conformitate cu prevederile O.U.G. n.r 34/2006;
din SEAP
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer