Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prelungire colector grup 6 Puini - SC Taga


Detaliu pentru invitatia numarul 328393
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 328393/31.05.2012
Denumire contract: Prelungire colector grup 6 Puini - SC Taga
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Salcamilor nr. 23, Tg. Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 0265402176, fax: +40 0265306340, persoana de contact: Simona Catana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN ROMGAZ SA Suc. Tg.Mures Serviciul contracte Str. Salcamilor nr. 23, Tg. Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prelungire colector grup 6 Puini - SC Taga
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari prelungire colector grup 6 Puini - SC Taga
II.1.6) CPV: 45231200-7 - Lucrari de constructii de oleoducte si de gazoducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 055, 365 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :21.100 lei, Perioada de valabilitate a gar.part.: 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare la licitatie se va prezenta, la deschiderea licitatiei, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a. Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.b.SGB in favoarea autoritatii contractante (conform Formular 8 ), in original. SGB vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.c.Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante.RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Targu Mures, CUI 14056826Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere( art. 33, alin. din HG 925/2006). Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie GP in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei .In masura in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu prevederile art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010 si L 279/2011, adica: 4.835, 364 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de lucrari. Garantia de buna executie a contractului se constituie conform art.90 alin. (1) din H.G. 925/2006 ? forma la zi.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (Formularul nr.1 A ), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 (Formularul nr. 1 B), Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006, articol nou introdus la pct.21 din OUG 76/2010 si Legea 279/2011 care modifica si completeazaOUG 34/2006 ( persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: dl. Marcel Budan - director SNGN Romgaz SA Sucursala Targu-Mures, dl. Pantelimon Avram - presedinte comisie evaluared- na Caraivan Viorica ? director economic, Ovidiu Ciurca- membru, Camelia Pop - membru, Suzana Vig - membruRodica Saseanu - membru, Calin Baraian - membru, Simona Catana- membru) (Formularul nr. 1 C), Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 (Formularul nr.1 D) Persoane juridice/fizice romane Cerinta obligatorie: a.) Certificat constator emis de ONRC valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (copie cu specificatia ?conform cu originalul?)din care sa reiasa obiectele de activitate.b.) Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului - copie stampilata ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat de organismul competent, forma prescurtata, Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (fara anul curent). Nivelul minim impus este 2.110.730 lei. Pentru calculul in euro se va folosi cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR/BCE.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi nivelul minim impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati 2011, 2010, 2009.2008-1euro=3, 6827 lei;2009- 1 euro=4, 2373 lei; 2010- 1 euro=4, 2099 lei; 2011- 1 euro=4, 2379 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa/fise de informatii privind experienta similara. Orice fisa/fise referitoare la un contract incheiat cu un client/beneficiar trebuie sa fie insotita de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant ( ex. Document constatator conf. Art.97^1 din HG 925/2006)din partea unui/unor beneficiari privind executia de lucrari similare celor supuse prezentei achizitii.Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara, prezentarea unui contract de executie lucrari similare( parti relevante ale contractului) care are o valoare egala sau mai mare decat 527.600 lei.Valoarea poate fi obtinuta si prin cumularea a doua contracte de experienta similara. Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE.Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita copie dupa parti relevante ale contractului si dovada indeplinirii acestuia., Se va prezenta o lista cu principalele lucrari similare prestate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Informatii privind personalul. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, Informatii privind subcontractantii(daca este cazul). Se va prezenta obligatoriu: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze, cu mentionarea naturii acestora.c)datele de recunoastere ale subcontractantilor.Subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica trebuie sa completeze, cu propriile date. Acordurile de subcontractare vor specifica procentul exact, din totalul valoric al ofertei, care revine prestatorului subcontractant.Se solicita la incheierea contractului, acordurile de contractare incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Informatii privind asocierea (daca este cazul)Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze , de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului., Autorizatie ANRE tip EP conform Ordinului 89/2009 ANRE privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale valabile la data deschiderii ofertelor;, Autorizatie Responsabil tehnic cu executia atestat MECMAcod de clasificare CAEN 0620 sau CA 11 conform legii 440/2002, privind calitatea lucrarilor de montaj pentru utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale si Ordinul MECMA nr.364/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind procedura de atestare tehnico-profesinala a specialistilor verificatori de proiecte, responsabili tehnici cu executia si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari pentru lucrarile de montaj utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este publicata in prezenta invitatie de participare la Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 10:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer