Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prelungire sistem rutier str. Morii, inclusiv canalizare pluviala, orasul Ghimbav.


Detaliu pentru invitatia numarul 338674
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Orasului ghimbav
Numar invitatie: 338674/02.11.2012
Denumire contract: Prelungire sistem rutier str. Morii, inclusiv canalizare pluviala, orasul Ghimbav.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Orasului ghimbavCod fiscal: 4801362, Adresa: Str.Lunga, nr.69, , Ghimbav, Telefon: 0268/258006, 0268/506604, Fax: 0268/258355
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Lunga, nr.69, , Ghimbav, Romania, cod postal: 507075, telefon: +40 268258006, fax: +40 268258355, persoana de contact: Dan Szinatovici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Lunga, nr.69, Ghimbav, Romania, cod postal: 507075, telefon: +40 268258006, fax: +40 268258355
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Prelungire sistem rutier str. Morii, inclusiv canalizare pluviala.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prelungire sistem rutier str. Morii, inclusiv canalizare pluviala, orasul Ghimbav.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Str. Morii este asfaltata pana la limita frontului existent, respectiv podul peste paraul Ghimbasel, aflat in prelungirea str. Stefan cel Mare. Realizarea viitorului ansamblu de locuinte genereaza ca necesitate si oportunitate, prelungirea str. Morii pe un sector de 0, 4 km. Strada propusa pt a fi proiectata se incadreaza in categ teh III, cu doua benzi de circulatie coresp unei viteze de proiectare de 40-50km/h. Latimea partii carosabile 7m, cu 2 benzi de circulatie, spatiu verde de 1, 5m si trotuar de 1, 5m pe partea dreapta si rigola de 1m latime pe partea stg.Paralel cu str. Morii exista paraul Ghimbasel care colecteaza apele dupa trecerea prin separatorul de ulei si nisip.
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 135, 663 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
20000lei, constituita pana la data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.Se constituie conform art.86, alin1 din HGR nr.925/2006 si se prez in orig.Neprezentarea garantiei conduce la respingerea candidaturii.In cazul unei asocieri va fi emisa in numele si pt liderul asociatiei.Restituire se va face conf art 87 si 88 si HGR nr.925/2006 si 278^1 din OUG nr.34/2006.Conform leg nr.346/2004 pe baza declaratiei de IMM, garantia va fi redusa la 50%.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, fara TVA, se va constitui conf art.90 alin.(1)-(3) din HGR nr.925/2006. Constituirea nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului. Restituirea se va face conf art.92, alin.4 din HGR nr.925/2006.Conform leg nr.346/2004 pe baza declaratiei de IMM, garantia va fi redusa la 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in preved art.180 din OUG nr.34/2006 - Formular(completat)2.Declaratie privind neincadrare in preved art.181 din OUG nr.34/2006.3.Cazier fiscal eliberat de organele fiscale, valabil la data limita depunerii ofertei.4.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat de stat si catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii restante.Certificatul trebuie sa reflecte situatia la nivelul lunii anterioare depunerii ofertei.5.Declaratie privind calitatea de participant - Formular(completat).6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. la art.69^1 din OUG nr.34/2006 - Formular(completat).7.Declaratie de participare cu oferta independenta - Formular(completat).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este oblig sa prezinte aceste formulare.Documentele pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Toma Dorel(primar), Horgos Vasile(viceprimar), Szinatovici Dan(secretar), Geogean Ana Alina(contabil sef)si consilierii locali: Axinte Simion, Avram Andrei, Cernea Cristian, Cernea Gh., Chirila Marian, Coltea Gabriela, Flueras Marian, Neagoe Mihai, Popelea Ionel, Parascan Marius, Rusea C-tin, Toader Rausch Adrian, Vecinu Daniel si Vornicu Sorin. 1.Certificat constatator emis de ORC cu 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei, original/copie legalizata/ copie cu mentiune "conform cu originalul", din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind cifra de afaceri.Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3ani., 2.Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatori privind cifra de afaceri)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara cu recomandari din partea unor beneficiari privind derularea in bune conditii, in ultimii 5 ani, a max 3 contracte similare, finalizate sau in curs de desfasurare, individuale sau in asociere care au ca obiect executi de lucrari de imbracare a drumurilor.Pentru fiecare lucrare se vor atasa: val contract, proces verbal receptie, copie conf cu originalul si recomandare de buna executie din partea beneficiarului in original/copie legalizata/copie cu mentiunea"conform cu originalul", 2.Declaratie cu utilajele, echipamentele si instalatiile de care dispune pt realizarea lucrarii, aceasta trebuie sa cuprinda pentru executia lucrarii, minim: excavator pe pneuri sau senile-1buc, rulou compactor vibrator-1buc, autobasculanta - 1buc, repartizor asfalt - 1buc(se accepta si contacte de inchiriere).Ofertantii care nu fac dovada detinerii sau inchirierii cel putin a acestor utilaje vor fi descalificati., 3.Personalul cheie propus pentru realizarea lucrarii va cuprinde: 1manager proiect, 1inginer tehnic, 1responsabil tehnic cu executia pentru lucrari de drumuri, 1responsabil cu calitatea lucrarilor pt drumuri, 1inspector protectia muncii.Ofertantul va prezenta in copie "conform cu originalul": diplome, contracte individuale de munca sau de prestari servicii, alte docum relevante, autorizatii/certificate de atestare.Se vor prez copii "conform cu originalul" ale legitimatilor sau atestatelor de calificare., 5.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti. ISO 9001-2008"Sistemul de management al calitatii"sau echivalent., ISO 14001-2008"Sistemul de management al mediului"sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer