Achizitie publica - PREPARATE DIN CARNE
Detaliu pentru invitatia numarul 327722
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327722/24.05.2012
Denumire contract: PREPARATE DIN CARNE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului IasiCod fiscal: 9899076, Adresa: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi, Telefon: 0232/214972;0232/272122, Fax: 0232/279654
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi, Romania, cod postal: 700309, telefon: +40 232272122, fax: +40 232240088, persoana de contact: Elvira Rotariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC Iasi, str. Vasile Lupu nr. 57 A, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PREPARATE DIN CARNE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PREPARATE DIN CARNE. Acestea se vor livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Plata se va face prin ordin de plata in termen de 45 zile de la data emiterii facturii.Valoarea estimata fara TVA: lot 1 -minim 95826, 36 ron si maxim 112730, 52 ron; lot 2 - minim 29776, 32 ron si maxim 35026, 00 ron, lot 3 - minim 30014, 72 ron si maxim 35298, 80 ron, lot 4 - minim 33705, 30 ron si maxim 39648, 30 ron, lot 5 - minim 29289, 90 ron si maxim 34443, 00 ron, lot 6 ? minim 15308, 79 ron si maxim 18002, 53 ron, lot 7 - minim 36666, 96 ron si maxim 43137, 60 ron, lot 8 - minim 26647, 60 ron si maxim 31334, 80 ron, lot 9 - minim 7986, 90 ron si maxim 9402, 30 ron, lot 10 - minim 8500, 00 ron si maxim 10000 ron, lot 11 - minim 28542, 15 ron si maxim 33579, 00 ron, lot 12 - minim 27035, 10 ron si maxim 31806, 00 ron, lot 13 - minim 41447, 70 ron si maxim 48762, 00 ron, lot 14 - minim 6730, 56 ron si maxim 7921, 20 ron.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2012(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari cf art. 6 alin. 3 din HG nr. 925/2006.
II.1.6) CPV: 15130000-8 - Produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 491, 092.05 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de: LOT 1 ? 1128, 00 lei; LOT 2- 351, 00 lei; LOT 3 ? 353, 00 lei; LOT 4 ? 397, 00 lei; LOT 5- 345, 00 lei; LOT 6 ? 181, 00 lei; LOT 7 ? 432, 00 lei; LOT 8- 314, 00 lei; LOT 9 ? 95, 00 lei; LOT 10 ? 100, 00 lei; LOT 11- 336, 00 lei; LOT 12 ? 319, 00 lei; LOT 13- 488, 00 lei; LOT 14 ? 80, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare ? 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : ? prin virament bancar in contul nr. RO93 TREZ 4065006XXX000469 deschis la Trezoreria Iasi, ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante;Nota: este de preferat emiterea acesteia de catre o banca din Romania.? prin depunerea la autoritatea contractanta a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante; acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante; pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii pentru care se constituieInstrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original.Garantiei de participare seretine in conditiile art. 87/HG 925/2006 si se constituie in conditiileart. 43^1din OUG 34/2006 coroborat cuart.2781 din OUG nr.34/2006.Modul de eliberare a garantiei de participare ? pentru ofertantii care nu vor fi declarati castigatori aceasta se va restitui in termen de 3 (trei) zile de la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, pe baza unei cereri in care se va preciza valoarea de restituit, contul si banca comerciala a societatii, denumirea procedurii.- pentru castigator garantia de participare se va restitui dupa dovada constituirii garantiei de buna executie
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, valabila pentru toata perioada de derulare a acestuia.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, transmis autoritatii contractante in maxim 5 zile de la semnarea contractului de ambele parti si care devine anexa la acesta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCompletare Formular Adin Sectiunea Formulare ? in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletare Formular Bdin Sectiunea Formulare- in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletare Formular B 1.1. din Sectiunea Formulare- in originalIn acest formular sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Ofertantul / Ofertantulasociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Cantemir Dumitru, Popa Mihai, Rotariu Elvira, Abalasei Maria, Rusu Victorita.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare Formular C din Sectiunea Formulare ? in originalDeclaratie privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta cf Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.010Completare Formular Ddin Sectiunea Formulare- in originalIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Certificate fiscaleCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, (original, copie legalizata, copie conform cu originalul) din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara in care se depune oferta , emise de: - Directia Generala a Finantelor Publice;
- Directia de Taxe si Impozite Locale;Daca din certificatele sus mentionate rezulta ca operatorul economic nu si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara (are restante neachitate catre bugetul de stat sau local) oferta acestuia va fi respinsa.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC) de pe langa Tribunalul teritorial, prezentat in termen de valabilitate, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte in principal ca operatorul economic este inregistrat si autorizat sa desfasoare activitati economice ce au legatura cu obiectul prezentei proceduri.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copielegalizata .Persoane fizice romaneAutorizatia de functionare (copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata, copie conform cu originalul), in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Originalul se va restitui in perioada ulterioara deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, valoare egala sau mai mare decat valoarea lotului pentru care se va depune oferta, conform Anexei B (loturi). Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara dovedita prin: - lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, conform cantitatilor din Anexa B (loturi) si/sau caietul de sarcini, in functie de lotul pentru care se va depune oferta ;
- prezentarea a cel mult doua documente constatatoare/contracte/procese verbale de receptie in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? prin care sa se confirme livrarea de produse cu cantitati similare, cel putin egale cu cele care fac obiectul procedurii, conform cantitatilor din Anexa B (loturi) si/sau caietul de sarcini., Document de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentalor valabila eliberat de Directia sanitar-veterinara si pentru siguranta alimentelor judeteana, Autorizatia Sanitara de functionare, Informatii privind echipamentele tehnice si la masurile aplicate pentru asigurarea calitatii de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada ca are in dotare sau cu contract de inchiriere mijloace izoterme de transport prevazute cu instalatie de frig, autorizate conform Ordin ANSVSA nr. 57/2010, necesare indeplinirii contractului, Informatii referitoare la personalul de specialitate care dispune pentru indeplinirea contractului.Se va prezenta tabel cu personalul muncitor de specialitate implicat in productia/distributia produselor si documente de atestare a pregatirii profesionale de specialitate., Mostre.Produsele depuse ca mostre trebuie sa fie marcate conform normelor in vigoare, astfel incat sa fie identificabile caracteristicile lor (grasime, producator, temperatura de depozitare, data limita de consum etc, )Neprezentarea mostrelor constituie temei de inacceptabilitate a candidaturii, nefiind indeplinita o cerinta de calificare. Informatii privind asigurarea calitatii: prezentare certificat care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001 sau echivalentInformatii privind siguranta alimentului: prezentare certificate care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de siguranta a alimentului conform conditiilor din standardul ISO 22000 (HACCP) sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 13:26