Achizitie publica - Preparate din carne
Detaliu pentru invitatia numarul 349999
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349999/05.07.2013
Denumire contract: Preparate din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului SuceavaCod fiscal: 9876765, Adresa: b-dul George Enescu, nr.16, mun. Suceava, Suceava, Telefon: +40 230520172, Fax: +40 230523337
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Preparate din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona: CabanosCaltabosiCarnaciori proaspetiCarnat de casaCarnat de porcCarnati taranestiCostita afumataCremvursti grosiCremvursti subtiriKaizerLeberMuschi TiganescParizer de pasareParizer de porcParizer de post cu maslineParizer de vitaPastrama de porcSalam BucurestiSalam de porcSalam de varaSalam VictoriaSunca de pasareSunca presata de porcSunca presata de vitaToba
II.1.6) CPV: 15131100-6 - Produse pe baza de carne pentru carnati (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 309, 449.19 - 402, 283.95 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare este de 4030 lei. Forma de constituire: conf. prevederilor art.86 alin.1 din HG925/2006. Cont IBAN: RO96 TREZ 5915 006X XX00 0197, cod fiscal 9876765 Trezoreria Municipiului Suceava. Ofertantul pierde garantia de particip daca: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta fiind declarata cistigatoare refuza semnarea contractului de furnizare in perioada de valabilitate a ofertei. Daca ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa, cuantumul ce va fi retinut din garantia de participare, conf. art 278^1 alin1 si alin 2 din OUG34/2006, este de 1% din valoarea estimata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta leu/alta valuta: la cursul de referinta BNR, valabil cu 3 zile inainte de data limita de depunerii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie de eligibilitate- Formular 3.2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/ 2006-Formular 4.3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr.34/2006 privind achizitiile publice - Formular 6. Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: NUME SI PRENUME FUNCTIA PE CARE O DETINE PRIN RAPORTARE LA IMPLICAREA IN PROCESUL DE ACHIZITIE PUBLICAADOMNITEI DAN IONUT Director executiv ? aproba documentatia de atribuireCIUHAN ION Director executiv adjunct ? avizeaza documentatia de atribuireBIRSETE SORIN Sef serviciu achizitii publice ? responsabil procedura de atribuireGORBANESCU CONSTANTIN-STELIAN Consilier juridic - responsabil procedura de atribuireBURDUJA ANA IONELA Consilier juridic ? avizeaza notele justificative4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 5.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 7.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor publice pentru obligatiile de plata catre buget, din care sa reiasa situatiaobligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele .7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Persoane juridice/fizice romane sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.Ofertantul care a uzat de cea dea treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, oricum inainte de trasmitere a comunicarii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asociere, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular pentru partea din contract pe care o va realiza.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, conform prevederilor legale in tara de rezidenta a ofertantlui precum si un Certificat de rezidenta fiscala (evidenta dublei impuneri).Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind echipamentele tehnice si la masurile aplicate pentru asigurarea calitatii de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin un mijloc izoterm de transport prevazute cu instalatie de frig, autorizate conform Ordin ANSVSA nr. 57/2010, necesare indeplinirii contractului.Se va completa o declaratie pe propria raspundere privind echipamentul tehnic utilizat in vederea executarii contractului de furnizare.Se vor prezenta copii conforme cu originalul dupa documente ce dovedesc ca dispunede cel putin un mijloc izoterm de transport prevazute cu instalatie de frig, autorizat conform Ordin ANSVSA nr. 57/2010, valabil la data limita de depunere a ofertei., Mostre.Produsele depuse ca mostre trebuie sa fie marcate conform normelor in vigoare, astfel incat sa fie identificabilecacteristicile lor (grasime, producator, temperatura de depozitare, data limita de consum etc).Ele se solicita in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produceproduse similare cu cele care fac obiectul achizitiei in cauza.Pana la data limita de depunerii a ofertei se vor prezenta mostre pe baza unui proces-verbal de predare-primire la sediul DGASPC Suceava din mun. Suceava, b-dul. George Enescu, nr.16, jud. Suceava.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2013 13:58