Achizitie publica - PRESTARE SERVICII SILVICE, PE LOTURI
Detaliu pentru invitatia numarul 322273
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322273/21.03.2012
Denumire contract: PRESTARESERVICII SILVICE, PE LOTURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Bistrita Bargaului (Consiliul Local Bistrita Bargaului)Cod fiscal: 4347437, Adresa: str Principala, nr 1326, Bistrita Bargaului, Telefon: 0263/ 265286, Fax: 0263/ 265286
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Principala, nr 1326, Bistrita Bargaului, Romania, cod postal: 427005, telefon: +40 263265286, fax: +40 263265286, persoana de contact: Mirela Nusfelean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Bistrita Birgaului, strada Principala, nr. 1326, judetul Bistrita-Nasaud, cod postal 427005
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRESTARESERVICII SILVICE, PE LOTURI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea de lucrari silvice dupa cum urmeaza: Lotul 1: Lucrari de impadurire si de ingrijirea regenerarilorLotul.2. Lucrari de ingrijire a arboretelor tinere.Lotul 3. Lucrari in pepiniera
II.1.6) CPV: 77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 167, 392 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.674lei numerar, din care pentru Lot 1-855 lei; Lot-2-403 lei;Lot 3-416 lei cuOP in contulRO81TREZ1015006XXXOOO195 deschis la Trezoria municipiului Bistrita , cod fiscalRO13564907. Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator. 4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, anexate scrisorii de inaintare, nu vor fi deschise nici chiar sub pretextul ca garantia de participare si/sau alte documente doveditoare se afla in interiorul coletului sigilat.
Garantie de buna executie
9% din valoarea contractului fara TVA 1.Garantia de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale (HG1045/2011). 2.Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Lot 1, Lot 2, Lotul 3. Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ordinul 314/2010, nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 691, art 180 si 181 din OUG 34/2006, declara calitatea de participant la procedura si nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular III 14 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ORDINULUI PRESEDINTELUI ANRMAP 314 /2010 semnat si stampilatFormular III 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 din OUG34/2006 semnat si stampilatPersoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Laba Vasile, Nusfelean Mirela, Tacal Dan Mihai, Clepsa Nastasia, Dolca Gheorghe, Sfrangeu Liliana, Vlad Gheorghe, Pop MihaiFormular III 6 Declaratie privind eligibilitatea semnat si stampilatFormular III 7Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 semnat si stampilatCertificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata Cerinta nr. 1 (Lot 1, Lot 2, Lot 3)Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si care prezinta obiecte de activitate necesare conform contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata.-ATESTAT privind posibilitatea executarii lucrarilor de impaduririobtinut conform Ord. 718/2010-Lotul 1.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantulare cifra de afaceri pe anul 2010 de minim : Lotul 1-165.000 leiLotul 2-80.000 leiLotul 3-82.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lot 1 2 si 3 Ofertantul declara eventualii subcontractanti-Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) auexecutat lucrari similarecelor solicitate prin documentatia de atribuire in valoare de minim: -lotul 1-85.000 lei;Lotul 2-40.000 lei;Lotul 3-41.000 lei.-Pentru Lotul 1, 2 si 3 daca ofertantul dispune de un responsabil atestat in domeniul corespunzator obiectului contractului, respectiv , Pentru Lotul 1-Atestat privind posibilitatea executarii lucrarilor de impadurire obtinut in baza Ordinului nr. 718/2010 iar pentru Lotul 2 si Lotul 3 absolvent studii silvice medii sau superioare.-Pentru Lotul 1, 2 si 3 daca ofertantul dispune de personal de executie astfel dimensionat incat sa asigure executarea incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de lucrari propus-Utilajele si echipamentele propuse acopera necesarul si sunt corelate cu graficul de executie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila pe SEAP, atasata prezentei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 08:47