Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestare de servicii de audit pentru trei contracte de finantare prin Programul Operational Regional 2007-2013


Detaliu pentru invitatia numarul 322132
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL TOPOLOVENI
Numar invitatie: 322132/16.03.2012
Denumire contract: Prestare de servicii de audit pentru trei contracte de finantare prin Programul Operational Regional2007-2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TOPOLOVENICod fiscal: 4229725, Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.111, Topoloveni, Telefon: 0248666259, Fax: 0248666469
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CALEA BUCURESTI, NR.111, Topoloveni, Romania, cod postal: 115500, telefon: +40 248666259, fax: +40 248666469, persoana de contact: GHEORGHITA BOTARCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Calea Bucuresti nr.111, Topoloveni, judetul Arges - sala de sedinte a Consiliului Local al Orasului Topoloveni
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestare de servicii de audit pentru trei contracte de finantare prin Programul Operational Regional2007-2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea serviciilor de auditare financiara pentru : -POR 2007-2013 ? AP 5- DMI 5.1- Contractul de finantare nr.835 din 06.09.2010, cod SMIS 11092 - "Consolidarea ? restaurarea si valorificarea turistica a bisericii cu hramul Adormirea Maicii Domnului din Golestii Badii, oras Topoloveni, judetul Arges?-POR 2007-2013 ? AP 5- DMI 5.1 -Contractul de finantare nr.836 din 06.09.2010, cod SMIS 11071 -? Consolidare Restaurare si Valorificarea Turistica a Bisericii cu Hramul Sfintii Arhangheli Mihail si Gavril Inuri, oras Topoloveni, judetul Arges ?-POR 2007-2013 ?AP 2- DMI 2.1-Contractul de finantare nr.1533 din 06.05.2011, cod SMIS 1660 - ? Modernizarea si reabilitarea retelei de strazi urbane in orasul Topoloveni ?Obiectivul serviciilor de audit consta in efectuarea verificarilor cu privire la : -Realitatea, exactitatea si eligibilitatea cheltuielilor efectuate de Orasul Topoloveni;
-Respectarea legislatiei nationale in domeniul achizitiilor publice pentru bunurile/lucrarile/serviciile finantate-Conformitatea cheltuielilor efectuate de Orasul Topoloveni in cadrul contractelor de finantare mentionateServiciile de audit vor fi contractate pentru desfasurarea urmatoarelor audituri pe parcursul duratei de implementare a proiectelor, astfel : -Un audit intermediar va fi efectuat dupa ce Beneficiarului i-au fost rambursate cheltuielile , de catre Autoritatea de Management pentru Programul Operational Regional 2007-2013 in proportie de 50% , iar raportul privind constatarile factuale vor insoti urmatoarea cerere de rambursare ce va fi depusa de beneficiar-Un audit final, iar raportul final privind constatarile factuale va insoti Cererea de rambursare finala.Contractelede Servicii de audit se vor executa in conformitate cu prevederile contractelor de finantare si a instructiunilor emise de AMPOR cat si a reglementarile relevante in vigoare.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 302, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT I-garantie de participare in cuantum de: 1.000lei;LOT II -garantie de participare in cuantum de :1.000 lei;LOT III -garantie de participare in cuantum de: 2.400 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare pentru fiecare lot in parte este de 90 de zile.Perioada garantiei de participare va trebui sa acopere perioada de valabilitate a ofertei.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita corespunzator.Formele de constituire care vor fi acceptate potrivit prevederilor art.86 din HG 925/2006 actualizata: Virament bancar in contul autoritatii contractante ?Oras Topoloveni?cod fiscal 4229725?cod IBAN RO42TREZ0515006XXX000214 deschis la Trezoreria Topoloveni.In aceasta situatie se prezinta ordinul de plata confirmat de banca ofertantului sau-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Indiferent de forma de constituire a garantiei de participare, dovada constituirii se prezinta in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul unei asocieri, Scrisoare de garantie bancara, sau orice alta modalitate de constituire a acesteia, va fi emisa de Liderul Asociatiei.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata vor fi respinse.In cazul depunerii unei contestatii de catre operatorii economici ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma prevazuta de art. 278 ^1 lit.a)din OUG 34/2006 actualizata.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare in conf.cu prevederile art.88 din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
LOT I - garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA;LOT II - garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA;LOT III- garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie cf. prevederilor art.90 alin.1 din HG 925/2006 actualizata printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractelor, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, aceste cerinte trebuiesc indeplinite de fiecare membru al grupului.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile /formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului.Cerinta nr. 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular nr. 1 - originalNota :1)In cazul in care , ofertantul beneficieaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.2) daca un grup de operatori economici depun oferta comuna , fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formularAutoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica , orice ofertant care in ultimii 5 ani , a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale , pentru coruptie , pentru frauda si/sau spalare de bani sau orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2 - Certificat de atestare fiscala emis de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original.Cerinta nr. 3-Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale -Certificat de atestare fiscala emis de autoritatea publica localadin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? original/copie legalizata sau copie conformata cu originalul.Cerinta nr. 4 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular nr.2;Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare membru al grupuluiCerinta nr. 5 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederileart. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006-formular nr. 3.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si persoanele implicate in procedura de achizitie publica : Primar Botarca Gheorghita, Viceprimar Ene Emilian, Secretar oras Ungureanu Maria Doina, Sef serviciu economic Vinatoru Monica, Posa Felicia, Gulie Catalin, Ivanescu Ovidiu, Paunescu Mihaela, Marica Daniela, Dina Daniela, Pisicaru Doina, Stirbescu Maria.Cerinta nr. 6- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010-Se va completa si se va prezenta o Declaratie pe propria raspundere prin care sa certifice faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta ? formular nr. 4Nota : -Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta-Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul general consolidat sau catre bugetul local vor fi respinse-Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.-In cazul in care intara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic , nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se accepta o declaratie pe propria raspundere sau dupa caz o declaratie autentica data in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profersionale care are competente in acest sens.In cazul depunerii unei oferte in asociere , cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi demonstrate de fiecare asociat. La procedura au dreptul sa participe numai ofertanti- persoane fizice si juridice inscrise in Registrul auditorilor financiari activi intocmit de camera Auditorilor Financiari din Romania, inregistrata fiscal in Romania si care detine viza de membru activ al CAFR pe anul 2012.Auditorul trebuie sa se regaseasca inscris in lista auditorilor financiari persoane fizice si juridice autorizate de catre CAFR conform legislatiei in vigoare. Lista este publicata pe site-ul www.cafr.ro sectiunea Membrii CAFR subsectiunea Registru CAFR.Persoanele juridice / fizice romane vor prezenta : Certificat constatator emis oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor ?in original sau copie legalizata din care sa rezulte : - obiectul de activitate al ofertantului .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare , administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Persoane juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate a documentelor solicitate mai sus.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna , acesta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare membru.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Informatii generale, Cerinta nr. 2-Bilant aferent anului 2010 vizat si inregistrat la organele competente, Cerinta 3- Asigurare de risc profesional valabila pe intreaga perioada de prestare a serviciilor, iar valoarea garantiei acoperita de Polita de Asigurare sa fie de minim de doua orivaloarea estimata acontractului de prestari servicii respectiv : -Pentru lotul I-142.800 lei-Pentru lotul II- 142.800 lei-Pentru lotul III-320.000lei(conform Hotararii Camerei Auditorilor Financiari din Romanianr. 45 din 23 martie 2005 pentru aprobarea Normelor privind asigurarea pentru risc profesional)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta cel putin un document/ contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii de audit financiarcel putin in valoare de : Lotul I -70.000 leiLotul II ? 70.000 leiLotul III? 160.000 lei, Certina nr. 2-Declaratie privind utilajele , instalatiile si echipamentele tehnice, Cerinta nr. 3 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurat urmatorul personal cu contract de munca sau cu contract de colaborare : -1 sef echipa-1 auditor superior-1 auditor asistentPentru fiecare persoana propusa pentru indeplinirea contractului se vor prezenta: -Copie dupa diplomele, certificatele de atestare, mentionate in CV valabile la data depunerii ofertelor;
-Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR ? copie legalizata-Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs ? copie, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer