Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestare de servicii de audit pentru trei contracte de finantare prin Programul Operational Regional 2007-2013


Anunt de atribuire numarul 157519/21.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
ORASUL TOPOLOVENI
Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.111, Localitatea: Topoloveni, Cod postal: 115500, Arges, Romania, Email: [email protected], Tel.: 0248666259, Fax: 0248666469
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract Prestare de servicii de audit pentru trei contracte de finantare prin Programul Operational Regional2007-2013
II.2) Obiectul contractului Realizarea serviciilor de auditare financiara pentru : -POR 2007-2013 ? AP 5- DMI 5.1- Contractul de finantare nr.835 din 06.09.2010, cod SMIS 11092 - "Consolidarea ? restaurarea si valorificarea turistica a bisericii cu hramul Adormirea Maicii Domnului din Golestii Badii, oras Topoloveni, judetul Arges?-POR 2007-2013 ? AP 5- DMI 5.1 -Contractul de finantare nr.836 din 06.09.2010, cod SMIS 11071 -? Consolidare Restaurare si Valorificarea Turistica a Bisericii cu Hramul Sfintii Arhangheli Mihail si Gavril Inuri, oras Topoloveni, judetul Arges ?-POR 2007-2013 ?AP 2- DMI 2.1-Contractul de finantare nr.1533 din 06.05.2011, cod SMIS 1660 - ? Modernizarea si reabilitarea retelei de strazi urbane in orasul Topoloveni ?Obiectivul serviciilor de audit consta in efectuarea verificarilor cu privire la : -Realitatea, exactitatea si eligibilitatea cheltuielilor efectuate de Orasul Topoloveni;
-Respectarea legislatiei nationale in domeniul achizitiilor publice pentru bunurile/lucrarile/serviciile finantate-Conformitatea cheltuielilor efectuate de Orasul Topoloveni in cadrul contractelor de finantare mentionateServiciile de audit vor fi contractate pentru desfasurarea urmatoarelor audituri pe parcursul duratei de implementare a proiectelor, astfel : -Un audit intermediar va fi efectuat dupa ce Beneficiarului i-au fost rambursate cheltuielile , de catre Autoritatea de Management pentru Programul Operational Regional 2007-2013 in proportie de 50% , iar raportul privind constatarile factuale vor insoti urmatoarea cerere de rambursare ce va fi depusa de beneficiar-Un audit final, iar raportul final privind constatarile factuale va insoti Cererea de rambursare finala.Contractelede Servicii de audit se vor executa in conformitate cu prevederile contractelor de finantare si a instructiunilor emise de AMPOR cat si a reglementarile relevante in vigoare.
II.3) Tip contract Servicii
II.4) CPV 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 322132/16.03.2012 15:23
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 17
Valoare estimata totala 302, 800 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
5270 / 03.07.2012
18, 700RON
Castigator
CUI
Adresa
S.C AUDITOR SARRA SRL
RO14576047
Strada George Enescu nr.16, parter, ap.3, Hunedoara, 331056, Hunedoara
6148 / 02.08.2012
20, 000RON
Castigator
CUI
Adresa
EXPERT CONT S.R.L.
8417853
Str. Izvoare, nr. 53, Piatra-Neamt, 610184, Neamt
6083 / 31.07.2012
21, 400RON
Castigator
CUI
Adresa
SC MIDCONSULTING SRL
3146427
Strada Vasile Lucaciu, nr.10, Bucuresti, 030691, Bucuresti
Total (fara TVA): 60, 100RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: S.C AUDITOR SARRA SRL EXPERT CONT S.R.L. SC MIDCONSULTING SRL
Valoare contract: 60100.00 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer