Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestare de servicii de spalatorie, curatatorie uscata si calcatorie.


Detaliu pentru invitatia numarul 326327
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02216 CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 326327/10.05.2012
Denumire contract: Prestare de servicii de spalatorie, curatatorie uscata si calcatorie.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02216 CLUJ-NAPOCACod fiscal: 15051428, Adresa: General Traian Mosoiu nr.29 Cluj-Napoca, Romania, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-450634, Fax: 0264-450634
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: General Traian Mosoiu nr.29 Cluj-Napoca, Romania, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400132, telefon: +4 0264590563, fax: +4 0264450634, persoana de contact: Marius Vatamanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestare de servicii de spalatorie, curatatorie uscata si calcatorie.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Ministerul Apararii Nationale prin Unitatea Militara 02216 Cluj Napoca intentioneaza achizitia serviciului de spalatorie, curatatorie uscata si calcatorie pentru materiale textile, articole de lenjerie de pat, fete de masa, naproane si alte articole similare pentru locatii aflate in administrare si impartita pe loturi conform ?Anexa B? la prezenta fisa de date a achizitiei.
II.1.6) CPV: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 73, 122.05 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participareda X nu ?1. cuantumul garantiei: 1, 279.64 lei pentru lotul nr. 1, Cluj Napoca ;182.81 lei pentru lotul nr. 2, Hotelul Militar Tasnad;Daca prestatorul depune oferta pentru mai mult de un lot, se mentioneaza in acest caz loturile pentru care se depune garantia de participare si valoarea cumulata a garantiei.2. perioada de valabilitate a garantiei de participare: ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor?;3. modalitatea de constituire a garantiei de participare (contul U.M. 02216 Cluj-Napoca RO 17TREZ2165005XXX006877): a) prin depunere in numerar la casierie;b) printr-o modalitate reglementata de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Pentru demonstrarea neincadrarii in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 se solicita completarea declaratiei (Anexa 1) din compunerea fisierului ?formulare? (vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul);2. Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? (Anexa 4) din compunerea fisierului ?formulare?3. Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant (cat si de tertul sustinator daca este cazul).Personal cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Colonel Dan CERNEAMaior Marius VATAMANUPlt. adj. Sorin BORDEIPlt. maj. Dan MANEAP.c.c. Kinga LUCACIU Se solicita prezentarea unui certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de ONRC , din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului; obiectul acordului cadru / contractelor subsecvente trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC- forma de inregistrareDocumentul va fi prezentat in original sau in copie legalizata / fotocopie cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, - informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Autorizare sanitara a activitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer