Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestare de servicii suport prin intermediul promoterilor pentru promovarea serviciilor Enel in Punctele Enel apartinand Enel Energie si Enel Energie Muntenia


Detaliu pentru invitatia numarul 344289
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Enel Energie
Numar invitatie: 344289/25.03.2013
Denumire contract: Prestare de servicii suport prin intermediul promoterilor pentru promovarea serviciilor Enel in Punctele Enel apartinand Enel Energie si Enel Energie Muntenia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialEnel EnergieCod fiscal: 22000460, Adresa: Bd. Ion Mihalache, nr.41-43, corp A, sector 1, Bucuresti, Telefon: 0372115089, Fax: 0372871908
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Ion Mihalache, nr.41-43, corp A, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +4 0372115443, fax: +4 0372871911, persoana de contact: ADINA ALEXE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Ion Mihalache, nr.41-43, corp A, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +4 0372115443, fax: +4 0372871911, persoana de contact: ADINA ALEXE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestare de servicii suport prin intermediul promoterilor pentru promovarea serviciilor Enel in Punctele Enel apartinand Enel Energie si Enel Energie Muntenia
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie prestarea de servicii suport prin intermediul promoterilor pentru promovarea serviciilor Enel in Punctele Enel apartinand Enel Energie si Enel Energie Muntenia.
II.1.6) CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 349, 688 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantum: 5.240, 00 lei/2.620, 00 lei- IMM. Cursul leu euro la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare: euro = 4, 36 lei/05.03.2013.2. Perioada valabilitate: cel putin 90 zile si curge de la termenul limita de depunere a ofertelor.3. Mod de constituire: a) prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original; se va prezenta in limba romana, pana la data si ora deschiderii ofertelor, si trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: ? conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau? neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;SAUb) prin depunerea unui ordin de plata, pana la data si ora deschiderii ofertelor, cu conditia confirmarii de catre banca (semnat si stampilat de catre banca), in contul S.C. ENEL SERVICII COMUNE S.A., RO 22054362: RO08 CITI 0000 0007 2507 0004, deschis la CITIBANKRomania S.A. ? pentru LEI.4. Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea ca IMM (daca este cazul), care va respecta formularistica din Legea 346/2004, actualizata la data prezentei si va fi prezentata in original.5. Neprezentarea garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art. 33 alin. 3 lit. b din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.6. In conformitate cu art. 278 indice 1 alin. (1) si (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 3.496, 00 lei, fara TVA, calculata conform lit. a.7. Autoritatea contractanta va retine garantia de participare in conformitate cu art. 87 alin. 1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
1. Cuantum: 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.2. Per.pt.care se constit.: durata derularii contr.3. Mod de constit: prin depunerea in 15 zile de la incheierea contr.a 0, 5% din val.contr., in contul de garantie bancara de buna executie, restul constituindu-se prin retineri succesive din facturi sau prin Scrisoare de garantie bancara de buna executie sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari, care se va depune la AC in 15 zile de la intrarea in vigoare a contractului. Avand in vedere faptul ca AC este o soc.com.cu capital majoritar privat si finantarea contractului se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011.4. Garantia se va intocmi in LEI (fara TVA).5. Achizitorul are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data finalizarii obligatiilor asumate prin contract, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.1. prin care ofertantul va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- acest document trebuie prezentat si de catre TERTUL SUSTINATOR (dupa caz).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Observatie: Potrivit art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: ?Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.?Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.2 prin care ofertantul va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- acest document trebuie prezentat si de catre TERTUL SUSTINATOR (dupa caz), in ceea ce priveste neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Observatie: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.3. prin care ofertantul va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- acest document trebuie prezentat si de catre SUBCONTRACTANT si de catre TERTUL SUSTINATOR (dupa caz), in conformitate cu art. 13 din Legea nr. 279/2011.Observatie: In conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 170/2012, situatiile de natura sa determine aparitia conflictului de interese in sensul art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele: ?a)membri ai consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare a ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante;b) actionarii sau asociatii ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/ tertului sustinator sunt sot / sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante;c) persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori;d) persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori.?Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director Achizitii - Cosmin Trofin, Presedinte comisie de evaluare ? Adina Georgiana Alexe, Membri comisie de evaluare ? Anca Elena Ivanica, Simona Mihalcea, Membru rezerva comisie de evaluare ? Ana Roxana Ivanescu.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinte obligatorii: Se va prezenta completat Formularul F2.4, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Observatie: Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, emis de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice a fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 701 din 20 octombrie 2010 si a intrat in vigoare la data de 20 octombrie 2010.Cerinta nr. 5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinte obligatorii: Se vor prezenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident): a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara celei in care se depun ofertele;b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Observatie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. a) Pentru persoane juridice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, real/actual la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.b) Pentru persoane juridice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in echivalentul codului CAEN din documentul care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica.Observatie: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii, va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ofertant. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile, conform art. 185 alin. 1 lit. c din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, trebuie sa fie de cel putin 680.000, 00 lei fara TVA, respectiv 340.000, 00 lei fara TVA pentru IMM. In cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca bilantul anului 2012, se vor accepta orice alte documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri a acestui an.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada completarii si depunerii la ANSPDCP a formularului de notificare privind prelucrarea datelor cu caracter personal., Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, lista din care sa rezulte ca au fost prestate servicii similare cu cele a prezentei proceduri de achizitie publica prin unul, sau maximum 3 contracte a caror valoare cumulate sa fie de cel putin 170.000, 00 lei fara TVA. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de copii parti relevante contracte/procese-verbale receptie/document constatator/certi ficate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.?, Inf priv subcontract, daca este cz.Se solic complet Form F8.In sit in care ofertantul intent sa subcontract o parte din ctr, are oblig de a preciza in F8: a) datele de recun ale tuturor subcontract(incl codul CAEN), specializ acestora;b)partile din ctr pe care ofert urmeaza sa le subcontract;c)indic procentaj din total ctr ce va fi realiz prin subcontract;d) lista activ ce vor fi realiz de subcon(indic activit si val acestora);La inch.ctr (in sit in care este desemnat castig)are oblig de a prez ctr incheiate cu subcontract, ctr care tbsa fie in concord cu oferta si care se vor constit in anexa la ctr.Odata cuprez ctr, subc tb sa prez.F2.3 compl.Res mat si umane ale subcontract declarati se iau in consid pt partea lor de implic in ctr care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez doc relev in acest sens.In cz in care op ec care a depus oferta are subcontract, intreaga responsab ii revine op ec, iar cer.de calif.tb ind de acesta.Subcontr nu pot subcontr la randul lor parte din activalocate., Informatii privind asociatii, daca este cazul. Se solicita completarea Formularului F21 si a propriului dosar de calificare de catre asociat. In cazul asocierii, criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturormembrilor asocierii.In cazul in care o asociere de operatori economici estedeclarata castigatoare, relatia contractuala va fi intre autoritateacontractanta si liderul asocierii declarat, inclusiv facturarea., Inf priv tertul sust, daca este cazul. Tertul sust va prez un angaj ferm incheiat in forma autentica prin care confirma ca va pune la dispoz ofert.res financ invocate, in cazul in care ofert isi demonstr sit ec si financ invocand sustinerea acordata. Tertul sust va prez un angaj ferm incheiat in forma autentica prin care confirma faptul ca va pune la dispoz ofertantului restehnice si profes invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capactehnica si profes invocand sustinerea acordata.Tertul sust va prez completatFormularul F2.1. prin care va declara pe propria rasp ca nu se incadreaza insit prevaz la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.Tertul sust va prez completatFormularul F2.2. prin care va declara pe propria rasp ca nu se incadr in sitprev la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG34/2006.Tertul sust va prez completat Formularul F2.3. prin care va declarape propria rasp ca nu se incadr in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 dinO.U.G. nr. 34/2006. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - ISO 9001:2008.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer