Achizitie publica - Prestare servicii de aparare impotriva incendiilor
Detaliu pentru invitatia numarul 327535
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327535/22.05.2012
Denumire contract: Prestare servicii de aparare impotriva incendiilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC "CFR GEVARO" SACod fiscal: RO 11813858, Adresa: Piata Garii de Nord, nr. 1 -3 , sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/316.49.59, 316.49.60, Fax: 021/316.49.59, 316.49.60
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Garii de Nord, nr. 1 -3 , sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010858, telefon: +40 213164959/ +40 213164960, fax: +40 213164959/ +40 213164960, persoana de contact: Aurita Sirbulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii contractante din Piata Garii de Nord, nr. 1 - 3, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestare servicii de aparare impotriva incendiilor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare servicii de aparare impotriva incendiilor si interventie in situatii de urgenta, colectarea, verificarea, repararea, incarcarea si distribuirea stingatoarelor de incendiu aflate in folosinta SC CFR GEVARO SA
II.1.6) CPV: 75251100-1 - Servicii de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 372, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita prin: scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau instrumente financiare nebancare (societate de asigurari), ordin de plata in contul RO85 BPOS 7040 2775 597 ROLO1, desch. la Banc Post Filiala Palat CFR, numerar prin depunerea la caseria autoritatii.Valoarea garantiei de participare: 3.720 LeiIn cazul respingerii de catre CNSC a unei eventuale contestatii formulata de catre un ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art 278 ^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Termenul de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante (Formularul L din Sectiunea Formulare), cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumiriiprocedurii. Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data indeplinirii conditiilor de restituirementionate la alineatele precedente.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5% din valoarea de atribuire a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: conform prevederilor Art. 90(3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr. 34/2006 ? completata in conformitate cu Formularul A din sectiunea Formulare ? in original2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completata in conformitate cu Formularul B din sectiunea Formulare ? in original3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, cf. Ord. ANRMAP nr. 314/2011, completata in conformitate cu Formularul C din Sectiunea Formulare ? in original4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul D din Sectiunea Formulare ? in original. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Bogdan Alexandru Nastasescu ? DIRECTOR, Liliana Oprisan ? DIRECTOR ECONOMIC, Elena Tena - Sef Serviciu Tehnic, Administrativ, Aurita Sirbulescu - Sef Birou Achizitii, Irina Tonca - Sef Birou Asistenta Juridica, Cristina Pecingine - inginer Biroul Achizitii5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele consolidate locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Pentru persoane juridice romane -Certificat constatator emisde ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cetrtificatul constatator emis de ONRC ?certificatul constatator va fi depus in conformitate cu conditiile de valabilitate solicitate de Oficiul pentru Registrul Comertului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul la 31.12.2010, Balanta de verificare aferenta lunii decembrie 2011, Informatii privind cifra medie de afaceri, Informatii privind capacitatea financiara, Informatii privind bonitatea
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Recomandare sau document constatator pentru un contract de furnizare de produse similare, Declaratie privind informatiile referitoare la studii, Dovada ca personalul este angajat si calificat, Acte doveditoare ale faptului ca are in administrare mijloace tehnice specifice.Lista a mijloacelor tehnice de care dispune ofertantul., Dovada ca este atestat de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila, Avizul eliberat deInspectoratul General pentru Situatii de Urgenta din Ministerul de Interne, Avizul de infiintare/functionare emis in baza legii 307/2006 de catre Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta;, Avizul pentru un sector de competenta emis de Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta;, Existenta unei forme de dispecerat de lupta impotriva incendiilor si de prevenire a acestora;, Dovada existentei unui atelier de verificare, reparare si incarcare stingatoare de incendiu;, Autorizatie ISCIR pentru umplerea, repararea, verificarea tehnica periodica, scoaterea din uz si casarea recipientilor butelii pentru gaze comprimate ? stingatoare de incendiu;, Licenta de utilizare a frecventelor radio, emisa de ANCOM Certificat SR EN ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 08:44