Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestare servicii de Asistenta Tehnica pe perioada implementarii proiectului ?REABILITAREA INFRASTRUCTURII SI IMBUNATATIREA SERVICIILOR URBANE ORASUL VISEU DE SUS, JUD. MARAMURES?.


Detaliu pentru invitatia numarul 351303
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL VISEU DE SUS
Numar invitatie: 351303/29.07.2013
Denumire contract: Prestare servicii de Asistenta Tehnica pe perioada implementarii proiectului ?REABILITAREA INFRASTRUCTURII SI IMBUNATATIREA SERVICIILOR URBANE ORASUL VISEU DE SUS, JUD. MARAMURES?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL VISEU DE SUSCod fiscal: 3627641, Adresa: str. 22 Decembrie, nr.19, Maramures, Viseu de Sus, Telefon: +40 262353488/+40 262352880, Fax: +40 262352990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.22 Decembrie, nr.19, Maramures, Viseu de Sus, Romania, cod postal: 435700, telefon: +40 262353488/+40 262352880, fax: +40 262352990, persoana de contact: Andreica Adriana Anna
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria oras Viseu de Sus, str.22 Decembrie, nr.19, jud. Maramures, loc. Viseu de Sus, Romania, cod postal: 435700, telefon: +40 262353488/+40 262352880, fax: +40 262352990.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Primarie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestare servicii de Asistenta Tehnica pe perioada implementarii proiectului ?REABILITAREA INFRASTRUCTURII SI IMBUNATATIREA SERVICIILOR URBANE ORASUL VISEU DE SUS, JUD. MARAMURES?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata implementarii proiectului "Reabilitarea Infrastructurii si Imbunatatirea Serviciilor Urbane in Localitatea Viseu de Sus". Pe toata durata executiei lucrarilor proiectantul va urmari modul de executie prin respectarea proiectului si va oferi consultanta executantilor referitor la specificatiile tehnice din proiect.Capitolul Diverse si Neprevazute este 0, 00 lei
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 356, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.560, 00 lei, fara TVA. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Formele de constituire a garantiei de participare: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari-formular 17, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in cazul IMM-urilor se va depune siFormular nr.16; - prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor ( cont garantie de participare: RO78TREZ44121070250XXXXX, deschis la Trezoreria oras Viseu de Sus, cod fiscal 3627641).Se returneaza de aut. contractanta dupa semnarea contractului de servicii si constituirea garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator.Daca se depune in euro, echivalenta se va efectua la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP . Aut. Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: I)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia II)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului III)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Nota: In cazul in care se depune o contestatie la CNSC, Autoritatea Contractanta va retine contestatarului din garantia de participare cuantumul sumei prevazute conform Art.278^1, alin(1) Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare, garantia de buna executie.
Garantie de buna executie
Cuantumul va fi de 10% din pretul contractului fara TVA. Se va constitui fie prin: -scrisoare de garantie bancara de buna executie, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Nota: Daca op.ec. opteaza astfel va fi prezentata in max. 15 zile de la semnarea contractului, fie prin - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are oblig. de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contractante, la Trez. iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului). Aut. contr. va elibera/restitui garantia de buna executie conform art.92 alin(2) din HGR.nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea . Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa Formular nr. 1 Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa Formular nr. 2 - Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finatelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele ? in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care din care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiilefiscale de plata catre bugetul local scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele - in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Note: -Operatorii economici nerezidenti (straini) ? au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o Declaratie valabile pentru anul in curs. - In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar. Documentele se vor prezenta insotite de traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 3 Certificat de participare cu oferta independenta-conform Ordinului 314/12.10.2010 - Se va completa Formular nr. 3 Cerinta nr. 4 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrareain prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. -Se va completa Formular nr. 4.Personal cu functie de conducere: Vasile Coman ? primar, Grigore Ciolpan viceprimar, Mihai Bocsok ? contabil sef, membrii comisiei: , Andreica Adriana Anna, Tomoiaga Anca, Gorzo Maria, Pop Diana, membrii de rezerva: Andreica Maria, Stanciu Simona, Cornea Ileana, consilieri locali: Andreica Grigore, Andreica Vasile, Bumbuc Alexandru, Bumbuc Carmen, Ciolpan Alexa, Covaza Gheorghe, Feiciuc Florin , Fillip Adrian Nicolae, Iusco Grigore, Nagy Teodor, Pop Coman Maria, Sabau Ioan , Timis Grigore, Trifoi Alina Mihaela, Tiplea Nelu.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formular nr. 5 Cerinta nr.1 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. Persoane fizice/juridice romane: - Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul de activitate al operatorului economic(obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului procedurii; Persoane fizice/juridice straine: - Se vor prezenta documente edificatoare ? copii dupa original si traducerea certificata in limba romana, care sa dovedesca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul in curs, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri)sau o Declaratie valabile pentru anul in curs. - Se vor prezenta documente relevante ? emise de catre autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic din care sa reiasa: denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatiiNota: Ofertantul clasat pe locul intai, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatia in vigoare. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea semnatura persoanei autorizate si stampila. A nu se folosi prescurtari. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, Autoritatea Contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatiile privind asocierea Operatorilor economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In cazul in care pt.indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, op.ec. va face mentiunea "nu este cazul" in cadrul Formularul nr. 14 si nu se vor mai prezenta Formularele 15 si 15A. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnico-economica se demostreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.@.@) si III2.3) din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective., Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)" si ale art. 69^ din OUG 34/2006. Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire." Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica. Formular nr.6, Formular nr.1, Formular nr. 2 si Formular nr. 4., Precizare la cerinte: Dc. un grup de op.ec. depune oferta comuna, atunci sit. ec. si fin. se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cap.ec.si fin. a op.ec. sau a grupului de op.ec, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de nat. rel. juridice existente intre op.ec.si persoana respectiva.Op.ec.sau grupul de op.ec.care beneficiaza de sustinerea capacitatii ec.si fin. trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art.11^1 din HG 925/2006., Pt. ofertantii nerezidenti, in cazul in care pt. exercitiul financiar al ultimului an, bilantul si anexele la bilant nu au fost inregistrate la organele competente vor prezenta documente legale edificatoare prin care isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate anterior., Informatii privind situatia economico ? financiara: op.ec.vor prezenta media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati(2010, 2011, 2012).Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 712.000, 00 lei.Daca op. ec. nu si-a inregistrat la A.F.P. bilantul contabil aferent anului 2012, va prezenta alte documente legale edificatoare prin care isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Cifra de afaceri se va prezenta cu echivalenta cursului lei/valuta mediu anual comunicat de BNR. Dc oferta este prezentata in numele unei asociatii, media cifrei de afaceri globala se considera cumulat, iar ofertantul are obligatia sa prezinte un tabel centralizator cu declaratiile cifrelor medii de afaceri, pe ultimii 3 ani financiari incheiati, ale firmelor care participa la asociere, semnat de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat drept lider, precum si tabele centralizatore individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat. Formular nr. 8 ? Informatii generale., Situatiile financiare pentru anii 2010-2012 Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani(2010-2012) vizate si inreg. de AFP.Daca op. ec. nu si-a inregistrat la A.F.P. bilantul contabil aferent anului 2012, va prezenta alte documente legale edificatoare prin care isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Pt. pers. Jur./fiz. straine se solicita bilanturile contabile sau extrase de bilanturi, dc. publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legisl. tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul pentru exercitiile financiare ale anilor 2010, 2011, 2012, vizate si inreg. de organele competente, traduse in lb.romana de catre un traducator autorizat sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii: Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze, cu identificarea acestora conform art. 11 din HG 925/2006 impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care sa reiasa clar partea pe care o doreste sa o subcontracteze, conf. art. 188, alin (2) din OUG 34/2006. Se vor prezenta resursele materiale si umane ale subcontractantilor declaratie pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu documente relevante in acest sens conform prev. art. 11 din HG 925/2006. Se vor respecta prev. art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 4., Ofertantul va asigura cel putin urmatoarele resurse umane necesare indeplinirii contractului: -Un inginer cu specializare CFDP, studii universitare absolvite, cu experienta generala in domeniul studiilor minim 5 ani dovedita prin documente relevante care atesta experienta generala: contracte de munca sau orice alte documente similare., Operatorii economici participanti la procedura sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Formularul; 11 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului. Se va prezenta si Angajamentul ofertantului privind resursele umane - Formularul 11A., Declaratie cu lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati si va fi insotita de maximum 2 certificate/ documente(constatator/proces verbal de receptie /recomandare )continand referiri la : beneficiar, tipul serviciilor prestate, perioada in care s-au realizat serviciile, valoare , care sa confirme prestarea in ultimii 3 ani de servicii similare in valoare cumulata de minimum 356.000, 00 lei lei . In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Formular nr. 10- Fisa de experienta similara.In cazul in care ofertantul/ candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190 alin. (1) si (2), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective- Formular 7 - Angajamentferm privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici - al persoanei respectiv-instrument juridic, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, conform prevederilor art.11^1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 7.B 1 sau Formularul 7. B 2, dupa caz. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c^1) si d) , precum si ale art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens tertul sustinator va prezenta urmatoarele formulare: - Formularul nr. 1-Declaratie privind eligibilitatea; - Formularul nr. 2-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181; - Formularul nr. 4 si Anexa?Declaratie privin neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1., Avizul de la proiectuantul initial (S.C. IPTANA S.A. - Bucuresti, str. Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Romania), privind proiectul REABILITAREA INFRASTRUCTURII SI IMBUNATATIREA SERVICIILOR URBANE ORASUL VISEU DE SUS, JUD. MARAMURES", COD SMIS 7657., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pentru prestarea serviciilor.
Ofertantul va face dovada a cel putin urmatoarelor utilaje: statie totala topografica.
Pentru a face dovada ca ofertantul detine echipamentele, masinile si utilajele solicitate mai sus va trebui sa prezinte o lista care va contine in mod obligatoriu: numarul de echipamente, masini si/sau utilaje;actul de proprietate sau orice alte documente care fac dovada dreptului de folosinta asupra acestora, in copie legalizata/copie legalizata cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care echipamentele tehnice nu sunt in proprietatea ofertantului si vor fi inchiriate, acesta trebuie sa nominalizeze proprietarul acestora si sa prezinte, in copie, acordul acestuia in acest sens, precum si dovada ca acesta detine utilajele si echipamentele prevazute in contractul de inchiriere. Sistem de management al calitatii conform normelor ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalent, nu se acceptain curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare de pe S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2013 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer