Achizitie publica - Prestare servicii de consultanta in constructii pentru anul 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 327200
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327200/18.05.2012
Denumire contract: Prestare servicii de consultanta in constructii pentru anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Basarabiei nr. 9, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510150, telefon: +40 372702339, fax: +40 258813006, persoana de contact: Pompiliu Ilica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Alba din Alba Iulia, str. Basarabiei nr. 9, Judetul Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestare servicii de consultanta in constructii pentru anul 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in urmarirea executiei lucrarilor de C+M, la teren, constatarea executiei in conformitate cu documentatiile de executie aprobate si cu normativele tehnice in vigoare, cuantificarea lucrarilor executate, confirmarea situatiilor de lucrari, receptia lucrarilor executate, intocmirea cartii tehnice a constructiei pentru obiectivele din portofoliu
II.1.6) CPV: 71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 41, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare :400 RON ;Perioada de valabilitate a garantiei penbtru participare : cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ;Modalitate de constituire : prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii sau in numerar la casieria Directiei Silvice Alba
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 . Nota : Documentul va fi completat si de tertul sustinator, daca este cazul ;2)Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 . Nota : Tertul sustinator, daca este cazul, va dovedi neancadrarea in prevederile art. 181, literele a), c) indice 1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006;3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ;4)Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69, indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 . Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Mihai Morar, Ioan Pasca si Mariana Radu . Nota : Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul ; Ofertantii care nu indeplinesc conditiile prevazute la acest punct vor fi exclusi din procedura.5)Certificate de atestare fiscala privind taxele datorate bugetului de stat si bugetelor locale, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaNota : Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Cerinta minima : a)Persoane juridice romane : vor depune Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului ;b) Persoane fizice romane : vor depune Autorizatie de functionare/altele echivalente ; Atestat conform Procedurii aprobate prin Ordinul nr. 1496/2011 al Inspectoratului de Stat in Constructii - I.S.C. sau echivalent ;c)Persoane juridice/fizice straine : vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional.Nota : Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, documentele solicitate in aceasta sectiune in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Declaratie privind lista principalelor contracte de servicii de consultanta prestate in ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul trebuie sa ataseze cel putin un contract de servicii de consultanta insotit fie de un document constatator fie de recomandare din partea unui beneficiar ;2) Informatii privind personalul tehnic de specialitate atestat de catre Inspectoratul de Stat in ConstructiiSe solicita ca ofertantul sa dispuna de cel putin un specialist autorizat ca diriginte de santier, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 1496/2011 al I.S.C.3)Informatii privind subcontractantii, daca este cazul. Se va prezenta formularul "Lista cu subcontractantii si specializarea acestora"4)Informatii privind asocierea - se va prezenta formularul " Acord de asociere", daca este cazul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este accesibila in S.E.A.P. - nr. documentatie :33510
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 12:33