Achizitie publica - Prestare servicii de intretinere la aparatura stomatologica
Detaliu pentru invitatia numarul 352209
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352209/07.08.2013
Denumire contract: Prestare servicii de intretinere la aparatura stomatologica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE INFORMATII EXTERNECod fiscal: 10668016, Adresa: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Bucuresti, Telefon: +40 212034122, Fax: +40 212034172
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Loc. Voluntari, Jud. Ilfov, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 212083868, fax: +40 212083841, persoana de contact: Grigore Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Loc. Voluntari, Jud. Ilfov, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 212083868, fax: +40 212083841
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestare servicii de intretinere la aparatura stomatologica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare servicii de intretinere siasigurare piese de schimb pentru aparatele unit dentar tip Estetica Confort 1065 T Kavo, Soclator tip EWL si Sablator EWL tip 54
II.1.6) CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 154.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constitue in lei, euro sau alta moneda.Valoarea garantiei de participare ? 300lei .Forma de constituire a garan?iei de participare, conform prevederilor art. 86 din HG nr. 925/2006: * instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, * scrisoare de garantie bancara ? model Anexa nr. 9, * ordin de plata - cont RO23TREZ7005005XXX000138, deschis la ATCPMB, cod fiscal 10668016, * depunere in numerar la casieria autorita?ii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere aofertei.Data pentru care se determina echivalen?a leu/euro: curs de referin?a BNR din data publicarii invita?iei de participare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea, fara TVA, a contractului de achizitie publica, sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care garantia se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara, modelul este cel din anexa nr. 10.Perioada de valabilitatea a garantiei de buna executie va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat perioada de derulare a contractului. Aceasta se va constitui, in maxim 10 zile de la semnarea de ambele parti a contractuluiIn cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare/buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006 ? Anexa nr.2Anexa nr. 2 se depune si de tertul sustinator, daca este cazulDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 ?Anexa nr.3.Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? Anexa nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 ? Anexa nr. 5Anexa nr. 5 se depune de catre subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.Anexa nr. 6 se va depune de catre subcontractant, asociat si tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Sarca Vasilica ? reprezentant legal, Ion Popa ? Director Directia de Logistica, Catalin Tanase - consilier juridic si Pascale Cristina ? specialist achizitii publice.Achizitorul va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se afla in una din situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Certificatul constatator va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertei.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita prezentarea in original/copie legalizata a acestui document pentru conformitate, in cazul in care a fost prezentat initial in forma copie ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniNu se impune ca cerinta un nivel minim al cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Ultimii 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor.Nu se impune ca cerinta un nivel minim al valorii contractelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 24.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 14:13