Achizitie publica - Prestare servicii de intretinere pentru combina ORL si ecograful Doppler
Detaliu pentru invitatia numarul 333545
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333545/10.08.2012
Denumire contract: Prestare servicii de intretinere pentru combina ORL si ecograful Doppler
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE INFORMATII EXTERNECod fiscal: 10668016, Adresa: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Bucuresti, Telefon: (4021)203.41.22, Fax: (4021)203.41.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Bucuresti, Romania, cod postal: 013686, telefon: +40 212034122, fax: +40 212034172, persoana de contact: Camelia Stan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Voluntari, jud. Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestare servicii de intretinere pentru combina ORL si ecograful Doppler
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: prestare servicii de intretinere pentru combina ORL marca Servant C 5 si ecografulDoppler color tip Vivid 7 Pro
II.1.6) CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 875 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 49, 50 lei pentru lotul 1- 108, 00 lei pentru lotul 2- conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, se constituie prin virament bancar (la depunerea ofertei este obligatorie prezentarea, la vedere a unei copii a ordinului de plata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care la depunerea ofertei se prezinta, la vedere, in original. (formular din anexa nr. 11 - model pentru scrisoare de garantie participare).Cont garantie S.I.E. - RO23TREZ7005005XXX000138, deschis la ATCPMB. Cod fiscal: 10668016- Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare se returneaza, de catre ACHIZITOR, in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost declarata castigatoare, se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 5% din valoarea, fara TVA, a contractului de achizitie publica. Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.(formular din anexa nr. 12 - model pentru scrisoare de garantie buna executie).-Perioada de valabilitatea a garantiei de buna executie va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat perioada de derulare a contractului. Aceasta se va constitui, in maxim 10 zile de la semnarea de ambele parti a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - cerinta obligatorie: - prezentarea (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) si respectarea prevederilor formularului din anexa nr. 1 Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - cerinta obligatorie: - prezentarea (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) si respectarea prevederilor formularului din anexa nr. 2.Declaratia pentru neincadrarea in art. 181, lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta - cerinta obligatorie: - prezentarea (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) si respectarea prevederilor formularului din anexa nr. 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 - cerinta obligatorie: (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)-prezentarea si respectarea prevederilorformularului din anexa nr. 4. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - cerinta obligatorie: - prezentarea (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) formularului din anexa nr. 5. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, asociat cat si de tertul sustinator, daca este cazulPersoanele din cadrul autoritatii contractante, care detin functii de decizie in legatura cu initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire si care respecta dispozitiile Ordinului nr. 170/2012, privind conflictul de interese, sunt: Popa Ion ? Director Directia de Logistica, Maruntu Felicia ? Director Economic, Tanase Catalin - Consilier Juridic, Grigore Constantin ? specialist in achizitii, membru al comisiei de evaluare.Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea autorizata in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului -cerinta obligatorie, (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 60 zile inainte de data depunerii ofertelor si din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator ? cerinta obligatorie.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.* Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: vDeclaratie din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani- Nu se impune ca cerinta un nivel minim al cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: vDeclaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani-Obligatoriu se va mentiona un contract de prestari servicii pentru fiecare echipament care face obiectul procedurii de achizitie.-Nu se impune ca cerinta un nivel minim al valorii contractelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 15:42